Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Oferta produkcji materiałów promocyjnych
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Wakacyjna oferta promocyjna
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gdańsk miastem wolności.
„Kobieta pracująca…”.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Projekty innowacyjne i współpracy ponadnarodowej realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie opolskim Brygida Głąb Kierownik.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
MIĘDZYNARODOWE OFICJALNE ZAWODY W SKOKACH CSIO 3* SOPOT 2012 OFERTA DLA WYSTAWCÓW AGENCJA TEJA TUR UL. ZACISZE 8A SOPOT TEL/FAX,
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Ekskluzywne upominki. Ekskluzywne upominki Breloki reklamowe i inne akcesoria.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,
Realizowanego w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Białymstoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Poddziałanie Wsparcie.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Wspieramy budowanie marki
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA zsanders.eu.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
 Głównym przedmiotem naszej działalności jest sprzedaż artykułów szkolnych takich jak długopisy, ołówki, breloki czy naklejki z wizerunkiem patrona szkoły.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
GRAFIKA KOMPUTEROWA Agnieszka Labak Kl. 4 TF. GRAFIK KOMPUTEROWY To osoba odpowiedzialna za tworzenie i przygotowywanie różnego rodzaju materiałów reklamowych.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko-Biała.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
MÓJ ZAWÓD.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
FIRMA ……………………………..…..
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im.
Miniprzedsiębiorstwo SCHOOL STUFF przy VI Liceum
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Zapis prezentacji:

Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR Brief Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR Kampanii reklamowej dla firmy „WindMaker”

Kontakt Nazwa firmy : WindMaker Osoba kontaktowa: Grzegorz Mroczek Telefon: 797 632 787 Email: windmakersklep@gmail.com Nazwa projektu: Kampania reklamowa firmy „ WindMaker” Data przygotowania briefu: 08/09/2014

Zadanie agencji Zadanie agencji Zaprojektowanie strony internetowej zawierającej informacje o firmie oraz jej produktach + zaprojektowanie strony internetowej e-sklepu. Zaprojektowanie i wykonanie gadżetów reklamowych z logiem firmy: - notesy oraz długopisy z logiem firmy - koszulki z logiem firmy - torby reklamowe z logiem firmy - opaski frotte na głowę oraz rękę z logiem firmy - nadmuchiwane piłki plażowe z logiem firmy - plecak z linką z logiem firmy - smycze reklamowe z logiem firmy - breloki w kształcie deski do skyboardu z logiem firmy Materiały POS - standy z logiem firmy - displaye z logiem firmy - katalogi oraz foldery zawierające ofertę firmy - ulotki - wlepki (naklejki z logiem firmy) - wizytówki - plakaty Reklama audio - spot radiowy w lokalnej stacji radiowej

Cel projektu Celem projektu jest wypromowanie na rynku nowej marki, marka powinna być rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów, zwiększenie zysków firmy

Grupa docelowa Młode osoby w przedziale wiekowym 14-25 lubiące: -sport -pływanie -adrenalinę -wyjazdy i podróże nad morze

Postrzeganie produktu Firma dopiero wkracza na rynek, dzięki projektowi powinna zaistnieć i być rozpoznawalna wśród użytkowników skyboardingu.

Komunikacja, działanie, budżet Ton komunikacji Ton komunikacji powinien być luźny i żartobliwy, jest on kierowany do młodych ludzi. Dotychczasowe działania: Organizowanie eventów - zawody w skyboardingu pod patronatem firmy - otwarcie sklepu Budżet projektu Przewidywany budżet projektu kampanii reklamowej to ok. 275 000 PLN.

Harmonogram Otwarcie sklepu 15/05/2015 Otwarcie sezonu 29/06/2015 Zawody 06/07/2015

Dane kampanii Font WINDMAKER Kolory

Dziękujemy za uwagę.