WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

Wyrównywanie szans edukacyjnych
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
Koncepcja pracy szkoły
ku lepszej przyszłości”
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
Oferta edukacyjna Gimnazjum Sportowe 2010/2011. W nowoczesnych społeczeństwach ery globalizacji sport jest jedną z ważnych wartości kulturowych, wpływających.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
PROJEKT „SZKOŁA WSPÓŁPRACY”
Szkoła Współpracy.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Współpraca w naszej szkole
Debata pracowników szkoły
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Szkoła Podstawowa nr 174 im. Jana Machulskiego w Łodzi
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY SZKOŁA PODSTAWOWA NR 66. BUDŻET PARTYCYPACYJNY PROJEKTY DOTYCZĄCE NASZEJ SZKOŁY POZYTYWNIE ZAOPINIOWANE.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Wyzwania edukacji 15- latków DR MACIEJ JAKUBOWSKI EVIDENCE INSTITUTE UNIWERSYTET WARSZAWSKI 20 STYCZNIA 2016.
Tel./fax (0 42)
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
Jak zarządzać szkołą, aby sześciolatek odniósł sukces? Konferencja podsumowująca wyniki sprawowanego nadzoru pedagogicznego w zakresie przygotowania lubuskich.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka Łódź ul. Siedlecka 7/21 telefon: ,
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Ewaluacja w pracy nauczyciela
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Edukacja wczesnoszkolna
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Szkoła Podstawowa nr 236 z Oddziałami Integracyjnymi im
Zapis prezentacji:

WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE DABATA NA TEMAT: WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE CO POWINNO SIĘ ZMIENIĆ, ŻEBY ZARÓWNO UCZNIOWIE JAK I RODZICE CHCIELI SIĘ ANGAŻOWAĆ W ŻYCIE SZKOŁY, BYLI AKTYWNI, MIELI POCZUCIE WPŁYWU I DOBRZE SIĘ CZULI W „NASZEJ SZKOLE”

Jaka jest nasza szkoła-co w niej cenimy, co nam przeszkadza, jak się w niej czujemy? Jak wygląda współpraca w szkole (relacje trzech grup: uczniów, rodziców, nauczycieli)? W jakim stopniu czujemy się współodpowiedzialni za naszą szkołę (jej wygląd zewnętrzny, wyniki nauczania, zajęcia dodatkowe, bezpieczeństwo, imprezy i działania okazjonalne, stronę internetową, wizerunek, aktywność w środowisku lokalnym,itp.)? Jak możemy współdziałać, angażować się w życie szkoły, jakich efektów oczekujemy? Co możemy i chcielibyśmy zmienić w naszej szkole-działając wspólnie? W jakiej szkole chcielibyśmy się uczyć, gdyby nic nie ograniczało naszej wyobraźni? koniec

Jak się wniej czujemy? dobrze; pewnie; doceniony(a); bezpiecznie; zapracowani (czasami bezradni). Co cenimy? zaangażowanie RP; możemy na siebie liczyć; warunki pracy; etaty; wakacje; empatia. Z czego jesteśmy dumni? z bazy; naszych kwalifikacji; naszych osiągnięć; osiągnięć uczniów; polepszamy jakość usług. Co nam przeszkadza? roszczeniowość rodziców; papierologia; brak czasu na pracę z uczniem zdolnym; brak finansów dla szkoły; małe wsparcie samorządu; mało elastyczny czas pracy z uczniami dojeżdżającymi; praca z i angażowanie uczniów miejscowych(tylko) może być źle odbierana. powrót

Współpraca: Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele URN- tworzenie regulaminów; URN- zawieranie kontraktów; UN- pomoc koleżeńska; URN- współorganizowanie imprez; URN-akcje charytatywne; URN- pomoc w rozwiązywaniu trudności i problemów szkolnych; RN- pomoc materialna(wyposażenie); RN- wsparcie w wychowaniu; URN- ukierunkowanie w zdobywaniu wiedzy URN- rozwijanie zdolności i zainteresowań. powrót

Czujemy się bardzo współodpowiedzialni za: Wyniki nauczania(testy III, VI); Bezpieczeństwo; Promocja(np. strona internetowa); Współpraca ze środowiskiem lokalnym: organizacje pozarządowe Urząd Gminy rodzice ośrodki kultury Zajęcia dodatkowe formą doskonalenia umiejętności, zdolności, wyrównywanie szans edukacyjnych; Organizacja czasu wolnego ucznia: Koła zainteresowań Wycieczki Imprezy charytatywne Imprezy rodzinne Wystawki, galeria prac uczniów, tablica osiągnięć szkolnych(sportowych); Udział w projektach. powrót

Musimy być zgodni i jednomyślni, Nie podważamy wzajemnych autorytetów, Współdziałanie; Musimy być zgodni i jednomyślni, Nie podważamy wzajemnych autorytetów, Nie mówimy „źle” o sobie na zewnątrz, Nie kłócimy się – tylko rozmawiamy, Angażowanie się; Bezinteresowna pomoc sobie, dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem, Współpracujemy przy realizacji różnych zadań i zamierzeń w zakresie dydaktyki „opieki i wychowania”, Jesteśmy kreatywni, nie „studzimy” zapału innych, Ciągłe doskonalenie i dokształcanie, Oczekiwania; Dążymy do dobrej atmosfery, wzajemnego szacunku, zrozumienia, empatycznych zachowań, docenienia przez przełożonych i rodziców, Wsparcie ze strony przełożonych i rodziców, Wykorzystania przez uczniów umiejętności i wiedzy przekazanych w procesie edukacyjnym, Osiąganie sukcesów w różnych konkursach i olimpiadach, Wysokiego wyniku na sprawdzianach kompetencji. powrót

Co możemy i chcielibyśmy zmienić w naszej szkole – działając wspólnie? Wyższe wyniki nauczania, Zmiana podejścia rodziców do nauczyciela i jego pracy, Aktywność uczniów, Stały nienaruszalny obwód szkoły, Wychowanie poprzez pracę, Niewielkie klasy, Nauczyciel wspomagający, Świetlica, biblioteka na pełen etat, Tworzenie klas profilowanych, Szkolne wycieczki po Polsce Nasze marzenia; Profesjonalne boisko do gry w piłkę nożną, plac zabaw, ogród warzywny, mini zoo, basen, siłownia, hala sportowa, własny szkolny autobus, wysokiej jakości sprzęt komputerowy i multimedialny, ergonomiczne nowe ławki i krzesła, kucharki gotujące posiłki w szkole, indywidualne szafki dla uczniów(przechowywanie książek), opieka lekarska i dentystyczna, sala kinowa, profesjonalne tematycznie wyposażone klasy, monitoring obiektu, radiowęzeł, rowery na wycieczki szkolne i ścieżki rowerowe, parking przed szkołą. powrót

Zdjęcia z naszej debaty. Za uwagę dziękują Państwu nauczyciele Szkoły Podstawowej im. 26 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego w Rosnowie.