1 „Czy wyobrażacie sobie mnie, jak stoję w kilometrowej kolejce na Poczcie Polskiej? Czy możecie sobie wyobrazić, że czekam na kuriera, który przyjedzie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być
Advertisements

MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
INTERNET POŻYTECZNIE-
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
LOT Info SMS Prezentacja usługi.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Piotr Lewaciuk – Dyrektor Sprzedaży Paczkomaty InPost
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
PREZENTACJA PLATFORMY
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Jakie zmiany wprowadzi nowe Prawo Pocztowe
MAZURY CUD NATURY! Jak głosować?.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zastosowania SMS w rozwiązaniach biznesowych
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. III OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH.
Odbieranie paczek z Paczkomatu krok po kroku
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
Instrukcja MILO moduł klienta.
Interactive Marketing Partner marketing
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
Kontakt: Adam Jarus tel
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Obsługa modułu importu danych z zewnętrznych plików xls
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Informatyka Poczta elektroniczna.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Poczta elektroniczna –
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
Ul. 1 Maja Częstochowa tel./fax fax
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Microsoft® Office Word
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Stwórz swój kalendarz Google i odbieraj powiadomienia o planowanych wydarzeniach w Aeroklubie Poznańskim.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
WOLTERS KLUWER S.A. NAJWIĘKSZY WYDAWCA PUBLIKACJI PRAWNICZYCH I BIZNESOWYCH NA RYNKU POLSKIM.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
DHL24 – instrukcja Warszawa, sierpień 2017 DHL Parcel.
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Klub PZU Pomoc w Życiu Jak zmienić zdjęcie?
Global Ordering System - GOS
Zarządzanie sklepem internetowym
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Zarządzanie sklepem internetowym
Korespondencja elektroniczna
Nazwa firmy Produkty i usługi
Zapis prezentacji:

1 „Czy wyobrażacie sobie mnie, jak stoję w kilometrowej kolejce na Poczcie Polskiej? Czy możecie sobie wyobrazić, że czekam na kuriera, który przyjedzie lub nie? NIE! …Paczkomaty to dla mnie jedyna opcja” DODAJ PACZKOMATY INPOST JAKO FORMĘ DOSTAWY I ZWIĘKSZ SATYSFAKCJĘ SWOICH KLIENTÓW

74% Dlaczego klientów woli Paczkomaty InPost niż kuriera? Agenda Prezentacja InPost Czym są Paczkomaty InPost Dlaczego 74% klientów woli Paczkomaty InPost? Optymalna ekspozycja pozwalająca na zwiększenie sprzedazy Działania promocyjne Propozycja współpracy klientów woli Paczkomaty InPost niż kuriera?

Wystarczy 17 sekund… Paczkomaty InPost Wygoda to podstawa Paczkomaty InPost to zupełne zaprzeczenie typowej usługi pocztowej. Dzięki nim możesz o dowolnej porze dnia i nocy odbierać i nadawać paczki przez specjalne skrytki. Nadawanie i odbieranie paczek powinno być wygodne i szybkie. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu komórkowego oraz otrzymany smsem kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. Całość zwykle trwa nie dłużej niż 17 sekund! Bez stania w kolejkach i dokładnie wtedy kiedy masz na to ochotę. W drodze do pracy, podczas spaceru z psem czy wracając z kina. Paczkomaty InPost Wygoda to podstawa 98% Paczek już dzień po nadaniu

Jak wygląda proces nadawania paczek? 4 Jak wygląda proces nadawania paczek? Obrazek do zmiany przez Navigatora Opcje nadania: w oddziale InPost, bezpośrednio w Paczkomacie, przez kuriera InPost Elektroniczne regulowanie płatności Generowanie i wydruk etykiet adresowych Śledzenie procesu doręczenia paczki 4 4 4 4 4 4 4

Etykieta z nadaniem w Paczkomacie

Etykieta do nadania w oddziale lub u kuriera

Jak wygląda proces odbierania paczek? Atrakcyjna cena – już od 5,68 zł netto Dostępność 24h/7 Powiadomienie SMS Brak kolejek – odbiór trwa 1 minutę Szybkość doręczeń – 98% paczek gotowych do odbioru już dzień po nadaniu

Przykładowe komunikaty SMS Paczka została nadana – wiadomość dla adresata paczki. Paczka doręczona do Paczkomatu w ciągu 48h od nadania (licząc dni robocze). Paczka pobraniowa doręczona do Paczkomatu - zarówno w ciągu 48h od nadania, jak i po 48h od nadania (komunikaty uniwersalne). Liczymy dni robocze. Na odbiór paczki pozostały 24h. Witaj, właśnie (x) wysłał do Ciebie paczkę o numerze (y). Oczekuj dostawy w ciągu 1-2 dni roboczych. Twoja paczka czeka w Paczkomacie (z). Kod odbioru 123456 Twoja paczka czeka w Paczkomacie (z). Kod płatności 123456 Z pewną nieśmiałością przypominamy, ze Twoja paczka czeka na odbiór z Paczkomatu InPost (z). Kod odbioru 123456. Mówi, że się doczekać nie może…

Maksymalne wymiary (w cm) 9 420 Paczkomatów w Polsce w 130 miastach Rozmiar Liczba skrytek Maksymalne wymiary (w cm) Gabaryt A 35 8 x 38 x 64 cm Gabaryt B 33 19 x 38 x 64 cm Gabaryt C 12 41 x 38 x 64 cm Lokalizacje to głównie stacje benzynowe, sieci supermarketów oraz parkingi samochodowe Usługi dodatkowe: Ubezpieczenie Paczka za pobraniem 9 9 9

Gdzie znajdują się nasze maszyny? Wejścia do supermarketów: Tesco, Kaufland, Carrefour Stacje benzynowe, parkingi

38,4% paczek odebranych w godzinach 1111 38,4% paczek odebranych w godzinach 18:00-8:00 98% dostarczonych paczek następnego dnia 51% paczek odebranych w ciągu 6 godzin od umieszczenia ich w Paczkomacie InPost Marginalny poziom zwrotów – 0,003%!

Kluczowe elementy ekspozycji Paczkomatów w sklepach Komunikacja na głównej stronie sklepu Zsynchronizowany system bannerów Koszyk zakupów - domyślna dostawa Opis formy dostawy Mini-bannery pod produktami E-mailingi Wpisy na Facebook Bony rabatowe – rabaty na kolejne zakupu

Koszyk- treści i rozwiązania W przypadku braku możliwości ustawienia domyślnej formy dostawy proponujemy dwa rozwiązania Banner w koszyku pokazujący niską cenę Wyróżnienie Paczkomatów

Kategoria - minibaner Potwierdzona wysoka skuteczność mini bannera w kategorii produktowej pod ceną

Mini Site prosty i przejrzysty eliminuje barierę mentalną przed pierwszym skorzystaniem Prezentuje benefity korzystania z Paczkomatów Obrazuje szybki i wygodny odbiór Liczby nie kłamią - 85% klientów którzy choć raz skorzystali z Paczkomatu, decyduje się na ponowne użycie

E-mailingi Intymna, Stereo, Modo

Współpracujemy z wiodącymi platformami i sklepami Zaufali nam m.in.:

Referencje „Paczkomaty InPost to idealne rozwiązanie dla takiego sklepu jak Weltbid.pl. Dzięki nim podnosimy jakość oferowanych usług oraz satysfakcję klientów. InPost doręcza 98% paczek już dzień po nadaniu. To szybciej niż kurierzy. Nie musimy się również martwic o zwroty zamówień, bo ich odsetek jest marginalny. W relacjach z InPost cenimy sobie niestandardowe pomysły oraz prokonsumenckie podejście w realizowanych projektach. Dla nas także najważniejszy jest klient, z którym chcemy wchodzić w dialog, spełniając jego oczekiwania. Cieszymy się również z zagranicznej ekspansji Paczkomatów, licząc na dalszą owocną współpracę, również na rynkach międzynarodowych” Paweł Wojciechowski Dyrektor Marketingu weltbild.pl luty 2012

Przykładowe grafiki mailingów

Rozpocznij współpracę z najlepszym operatorem pocztowym na świecie! InPost został wybrany spośród 60 konkurentów jako najbardziej innowacyjna firma pocztowa na świecie InPost – największy niezależny operator pocztowy, należący do Grupy Integer.pl Zwycięstwo w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2010 Niekwestionowany lider w kategorii: Wzrost Nominacje w 2011 w kategoriach: E- commerce, Innowacje i Wzrost

Dziękuję za uwagę