◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie nowych umiejętności ruchowych. Wysoki poziom badanych cech sprzyja szybkiemu nauczaniu ruchu, a zbyt niski – prowadzi do wydłużenia tego procesu. Wynik średni z całości testu wskazuje na dobry poziom cech motorycznych uczniów, choć siła mm ramion, siła mm brzucha i skoczność są na zbyt niskim poziomie. Zadowalający jest poziom szybkości i gibkości.
Klasa IV a - 73% uczniów uzyskało wynik zadowalający (dobry i powyżej) - dziewczynki 92%, chłopcy 57% Klasa IV b - 79% uczniów uzyskało wynik zadowalający - dziewczynki 100%, chłopcy 57% Klasa V a - 68% uczniów uzyskało wynik zadowalający -dziewczynki 73%, chłopcy 63% Klasa V b - 81% uczniów uzyskało wynik zadowalający -dziewczynki 93%, chłopcy 69% Klasa VI a - 76% uczniów uzyskało wynik zadowalający - dziewczynki 85%, chłopcy 73% Klasa VI b - 83% uczniów uzyskało wynik zadowalający - dziewczynki 100%, chłopcy 66%
Sprawiedliwy Wyrozumiały Miły
Dyskusja
Co konkretnie chcemy poprawić?
◦ ◦ Co możemy zrobić, aby było lepiej?
Gdybyś mogła/mógł, to co byś zmienił(a) na lekcjach wychowania fizycznego w Twojej szkole?
Czy sami jesteśmy w stanie coś zmienić, czy potrzebujemy czyjejś pomocy?
Dziękujemy za uwagę