◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

Matura na 100% i inne rekordy.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
MATURA 2013.
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
PODSUMOWANIE WYNIKÓW MATUR z języka polskiego w maju 2007 r.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Mgr. Inż. Sylwester Laskowski
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
SERDECZNIE WITAMY 1. WSPOMNIEŃ CZAR… 2 3 PANORAMA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Diagnoza sprawności fizycznej
Wiesław Wojtanowski1 Agnieszka Jankowicz-Szymańska1,
OCENA MOTORYCZNOŚCI W WYCHOWANIU FIZYCZNYM
Stowarzyszenie Przyjaciół Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania Zawodowego w Zielonej Górze Policealna Szkoła Fryzjerska Wyniki Egzaminu Zawodowego 2007.
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
W ankiecie wzięło udział 72 uczestników: Klasa I : Chłopcy – 6, Dziewczyny – 14; Klasa II : Chłopcy – 9, Dziewczyny – 13; Klasa III : Chłopcy – 8, Dziewczyny.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Egzamin maturalny 2013 w Zespole Szkół Nr 1. Egzamin maturalny w liczbach. Do egzaminu przystąpiło 282 absolwentów (152 absolwentów LO i 130 absolwentów.
Drogi Rodzicu! Dziecko gotowe do podjęcia nauki = SUKCES w szkole
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Zarzeczu
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA Program „Trzymaj formę”
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Nowe technologie w edukacji
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Sugerowana cena detaliczna 83,00 zł netto Półbuty zawodowe skórzane FT bez wkładki antyprzebiciowej i podnoska minimalny zakup*cena zbytu netto.
Prezentacja w ramach projektu regionalnego programu stypendialnego dla uczniów szczególnie uzdolnionych w roku szkolnym 2010/2011 Agnieszka Zacharek uczennica.
Analiza wyników ankiety o hałasie.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Tabela wyników RokŚrednia szkoły/ stanin Klasa AKlasa BGminaPowiat ,00 średni 24,0828,1725,7226, ,29 wyżej średni 23,0323,5522,4124, ,82.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Czerwiec TECHNIK EKONOMISTA Etap pisemny: przystąpiło - 20 osób zdało – 13 osób Etap praktyczny przystąpiło - 21 osoby zdało - 9 osób Dyplom otrzymało.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
ANKIE TA Liczba ankietowanych osób: 87 Pytania, na jakie odpowiadali uczniowie trzecich klas gimnazjum: 1. Jak się nazywa nasz aktualny prezydent? 2. Z.
TENIS ZIEMNY – ZDROWY STYL ŻYCIA Innowacja pedagogiczna
DEBATA SZKOLNA.
Czerwiec TECHNIK HANDLOWIEC Etap pisemny: przystąpiło - 18 osób zdało – 18 osób Etap praktyczny przystąpiło - 18 osób zdało - 12 osób Dyplom otrzymało.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
17.X r. DEBATA S.O.S. RUCH to: Czynność warunkująca prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Umożliwia nasz rozwój umysłowy, poprzez tworzenie się.
SOS – Sportowy Okrągły Stół
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Zapis prezentacji:

◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie nowych umiejętności ruchowych. Wysoki poziom badanych cech sprzyja szybkiemu nauczaniu ruchu, a zbyt niski – prowadzi do wydłużenia tego procesu. Wynik średni z całości testu wskazuje na dobry poziom cech motorycznych uczniów, choć siła mm ramion, siła mm brzucha i skoczność są na zbyt niskim poziomie. Zadowalający jest poziom szybkości i gibkości. 

 Klasa IV a - 73% uczniów uzyskało wynik zadowalający (dobry i powyżej)  - dziewczynki 92%, chłopcy 57%  Klasa IV b - 79% uczniów uzyskało wynik zadowalający  - dziewczynki 100%, chłopcy 57%  Klasa V a - 68% uczniów uzyskało wynik zadowalający  -dziewczynki 73%, chłopcy 63%  Klasa V b - 81% uczniów uzyskało wynik zadowalający  -dziewczynki 93%, chłopcy 69%  Klasa VI a - 76% uczniów uzyskało wynik zadowalający  - dziewczynki 85%, chłopcy 73%  Klasa VI b - 83% uczniów uzyskało wynik zadowalający  - dziewczynki 100%, chłopcy 66%

 Sprawiedliwy  Wyrozumiały  Miły

 Dyskusja

Co konkretnie chcemy poprawić?

◦ ◦ Co możemy zrobić, aby było lepiej?

 Gdybyś mogła/mógł, to co byś zmienił(a) na lekcjach wychowania fizycznego w Twojej szkole?

 Czy sami jesteśmy w stanie coś zmienić, czy potrzebujemy czyjejś pomocy?

 Dziękujemy za uwagę