RODZICE CENIĄ: DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY ZAUFANIE UCZNIÓW DO NAUCZYCIELI OTWARTOŚĆ NAUCZYCIELI DOBRE RELACJE DZIECI Z NAUCZYCIELAMI SZYBKA KOMUNIKACJA UCZEŃ- NAUCZYCIEL – RODZIC POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE DOSKONAŁE WYPOSAŻENIE SZKOŁY WYSOKI POZIOM NAUCZANIA LICZNE IMPREZY ŚRODOWISKOWE DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY ZAUFANIE UCZNIÓW DO NAUCZYCIELI OTWARTOŚĆ NAUCZYCIELI DOBRE RELACJE DZIECI Z NAUCZYCIELAMI SZYBKA KOMUNIKACJA UCZEŃ- NAUCZYCIEL – RODZIC POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE DOSKONAŁE WYPOSAŻENIE SZKOŁY WYSOKI POZIOM NAUCZANIA LICZNE IMPREZY ŚRODOWISKOWE
RODZICE CHCIELIBY ZMIENIĆ: ZREDUKOWAĆ WAGĘ PLECAKÓW, KTÓRE SĄ ZNACZNIE PRZECIĄŻONE; WŁASNE SZAFKI DLA DZIECI, RÓWNIEŻ NA KURTKĘ I BUTY; BRAK, A PRZYNAJMNIEJ OGRANICZENIE ZADAŃ DOMOWYCH NA WEEKENDY; ZORGANIZOWANIE CATERINGU; ŚWIETLICA W GODZ – UŁOŻENIE STOLIKÓW NA ZEBRANIACH W KSZTAŁCIE PODKOWY LUB STOŁU ZREDUKOWAĆ WAGĘ PLECAKÓW, KTÓRE SĄ ZNACZNIE PRZECIĄŻONE; WŁASNE SZAFKI DLA DZIECI, RÓWNIEŻ NA KURTKĘ I BUTY; BRAK, A PRZYNAJMNIEJ OGRANICZENIE ZADAŃ DOMOWYCH NA WEEKENDY; ZORGANIZOWANIE CATERINGU; ŚWIETLICA W GODZ – UŁOŻENIE STOLIKÓW NA ZEBRANIACH W KSZTAŁCIE PODKOWY LUB STOŁU
UCZNIOWIE CENIĄ: POCZUCIE BEZPIECZEŃSTA W SZKOLE NOWOCZESNY SPRZĘT KOMPUTEROWY DOBRYCH NAUCZYCIELI I ICH POMYSŁOWOŚĆ WYSOKI POZIOM NAUCZANIA CIEKAWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE AKTYWNE PRZERWY POCZUCIE BEZPIECZEŃSTA W SZKOLE NOWOCZESNY SPRZĘT KOMPUTEROWY DOBRYCH NAUCZYCIELI I ICH POMYSŁOWOŚĆ WYSOKI POZIOM NAUCZANIA CIEKAWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE AKTYWNE PRZERWY
UCZNIOWIE CHCIELIBY: MNIEJ ZADAŃ DOMOWYCH ZNIEŚĆ OBOWIĄZEK NOSZENIA MUNDURKÓW UŻYWAĆ TELEFONY KOMÓRKOWE MIEĆ MOŻLIWOŚĆ WYCHODZENIA NA PRZERWACH NA TERENY SPORTOWE WIĘCEJ LEKCJI WYCH. FIZYCZNEGO I ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH SZAFKI DLA UCZNIÓW WYCIECZKI KILKUDNIOWE WYBÓR MIEJSCA WYCIECZKI PRZEZ UCZNIÓW ZWIĘKSZYĆ ASORTYMENT W SKLEPIKU I WYDŁUŻYĆ GODZINY OTWARCIA POSTAWIĆ AUTOMATY Z PICIEM PRACOWNIĘ TECHNICZNO- PLASTYCZNĄ ZAJĘCIA GASTRONOMICZNE ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ NOWE STROJE NA ZAWODY SPORTOWE CZĘSTSZE DEBATY MNIEJ ZADAŃ DOMOWYCH ZNIEŚĆ OBOWIĄZEK NOSZENIA MUNDURKÓW UŻYWAĆ TELEFONY KOMÓRKOWE MIEĆ MOŻLIWOŚĆ WYCHODZENIA NA PRZERWACH NA TERENY SPORTOWE WIĘCEJ LEKCJI WYCH. FIZYCZNEGO I ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH SZAFKI DLA UCZNIÓW WYCIECZKI KILKUDNIOWE WYBÓR MIEJSCA WYCIECZKI PRZEZ UCZNIÓW ZWIĘKSZYĆ ASORTYMENT W SKLEPIKU I WYDŁUŻYĆ GODZINY OTWARCIA POSTAWIĆ AUTOMATY Z PICIEM PRACOWNIĘ TECHNICZNO- PLASTYCZNĄ ZAJĘCIA GASTRONOMICZNE ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ NOWE STROJE NA ZAWODY SPORTOWE CZĘSTSZE DEBATY
NAUCZYCIELE CENIĄ: ZAPLECZE DYDAKTYCZNE WYPOSAŻENIE TECHNICZNE POMYSŁ NA SZKOŁĘ DZIAŁANIA DODATKOWE, PROJEKTY, PROGRAMY IMPREZY ŚRODOWISKOWE RADĘ RODZICÓW-ICH DOSKONAŁĄ PRACĘ DOBRĄ KOMUNIKACJĘ Z RODZICAMI, OTWARTOŚĆ, ŻYCZLIWOŚĆ, CHĘĆ WSPÓŁPRACY I WSPARCIE ZAPLECZE DYDAKTYCZNE WYPOSAŻENIE TECHNICZNE POMYSŁ NA SZKOŁĘ DZIAŁANIA DODATKOWE, PROJEKTY, PROGRAMY IMPREZY ŚRODOWISKOWE RADĘ RODZICÓW-ICH DOSKONAŁĄ PRACĘ DOBRĄ KOMUNIKACJĘ Z RODZICAMI, OTWARTOŚĆ, ŻYCZLIWOŚĆ, CHĘĆ WSPÓŁPRACY I WSPARCIE
NAUCZYCIELE CHCIELIBY: DOSKONALIĆ ATMOSFERĘ I PODNIEŚĆ POZIOM ZAUFANIA WE WŁASNYM GRONIE DĄŻYĆ DO RÓWNEGO PODZIAŁU ZADAŃ ROZWIJAĆ WSPÓŁPRACĘ WŚRÓD NAUCZYCIELI DOSKONALIĆ ATMOSFERĘ I PODNIEŚĆ POZIOM ZAUFANIA WE WŁASNYM GRONIE DĄŻYĆ DO RÓWNEGO PODZIAŁU ZADAŃ ROZWIJAĆ WSPÓŁPRACĘ WŚRÓD NAUCZYCIELI
W DEBATACH WZIĘŁO UDZIAŁ: 22 RODZICÓW 18 UCZNIÓW – PRZEDSTAWICIELE KLAS I SAMORZĄD UCZNIOWSKI 9 NAUCZYCIELI WSZYSTKIE SPOTKANIA PRZEBIEGAŁY W MIŁEJ ATMOSFERZE, OTWARTOŚCI. WNIOSKIEM KOŃCOWYM BYŁO STWIERDZENIE, ŻE CZĘŚCIEJ NALEŻY ORGANIZOWAĆ TAKIE SPOTKANIA. W DEBATACH WZIĘŁO UDZIAŁ: 22 RODZICÓW 18 UCZNIÓW – PRZEDSTAWICIELE KLAS I SAMORZĄD UCZNIOWSKI 9 NAUCZYCIELI WSZYSTKIE SPOTKANIA PRZEBIEGAŁY W MIŁEJ ATMOSFERZE, OTWARTOŚCI. WNIOSKIEM KOŃCOWYM BYŁO STWIERDZENIE, ŻE CZĘŚCIEJ NALEŻY ORGANIZOWAĆ TAKIE SPOTKANIA.
WYDŁUŻONO PRACĘ SKLEPIKU O 1 GODZ. OTRZYMANO OD ORGANU PROWADZĄCEGO ZGODĘ NA URUCHOMIENIE PRACY ŚWIETLICY – 3 GODZ. TYGODNIOWO ROZWAŻONO, ABY OD MAJA UCZNIOWIE SPĘDZALI PRZERWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU PRZEANALIZOWANIE JESZCZE RAZ PRZEZ WYCHOWAWCÓW Z UCZNIAMI HARMONOGRAMÓW WYCIECZEK PRZEANALIZOWANO OFERTY CATERINGOWE POZOSTAWIANIE KSIĄŻEK W SZKOLE WYDŁUŻONO PRACĘ SKLEPIKU O 1 GODZ. OTRZYMANO OD ORGANU PROWADZĄCEGO ZGODĘ NA URUCHOMIENIE PRACY ŚWIETLICY – 3 GODZ. TYGODNIOWO ROZWAŻONO, ABY OD MAJA UCZNIOWIE SPĘDZALI PRZERWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU PRZEANALIZOWANIE JESZCZE RAZ PRZEZ WYCHOWAWCÓW Z UCZNIAMI HARMONOGRAMÓW WYCIECZEK PRZEANALIZOWANO OFERTY CATERINGOWE POZOSTAWIANIE KSIĄŻEK W SZKOLE