RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Demokracja w szkole.
Advertisements

Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
ul. GRZYBOWSKA WARSZAWA
Harmonogram i propozycje działań koordynatorów
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Szko ł a Podstawowa nr 65 im. Juliusza S ł owackiego ul. Pojezierska 10, Ł ód ź
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Krótki fotograficzny przewodnik po Gimnazjum im
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
i bezpieczeństwa uczniów
5 października 2013 r. zorganizowaliśmy VIII edycję Rajdu pieszego z udziałem pracowników szkoły, uczniów i rodziców. Impreza organizowana cyklicznie w.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Szkoła Współpracy.
Współpraca w naszej szkole
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Debata pracowników szkoły
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Zbiór dobrych manier i reguł obowiązujących w naszej szkole
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Szko ł a Podstawowa nr 65 im. Juliusza S ł owackiego ul. Pojezierska 10, Ł ód ź
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
MAŁGORZATA STEFANIAK KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. WIOSNY LUDÓW W KSIĄŻU WIELKOPOLSKIM
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
NIKOLA GANCARZ KL III C Kandydatka do Samorządu Uczniowskiego.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
czwarte spotkanie Zespołu
Świetlica Szkolna W Roku Szkolnym 2016/2017 r świetlica zapewniła opiekę 207 uczniom, w tym 41 objętych integracją: Z KLAS 0-III : 155 uczniów Z KLAS.
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zapis prezentacji:

RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY  ZAUFANIE UCZNIÓW DO NAUCZYCIELI  OTWARTOŚĆ NAUCZYCIELI  DOBRE RELACJE DZIECI Z NAUCZYCIELAMI  SZYBKA KOMUNIKACJA UCZEŃ- NAUCZYCIEL – RODZIC  POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE  DOSKONAŁE WYPOSAŻENIE SZKOŁY  WYSOKI POZIOM NAUCZANIA  LICZNE IMPREZY ŚRODOWISKOWE  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY  ZAUFANIE UCZNIÓW DO NAUCZYCIELI  OTWARTOŚĆ NAUCZYCIELI  DOBRE RELACJE DZIECI Z NAUCZYCIELAMI  SZYBKA KOMUNIKACJA UCZEŃ- NAUCZYCIEL – RODZIC  POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE  DOSKONAŁE WYPOSAŻENIE SZKOŁY  WYSOKI POZIOM NAUCZANIA  LICZNE IMPREZY ŚRODOWISKOWE

RODZICE CHCIELIBY ZMIENIĆ:  ZREDUKOWAĆ WAGĘ PLECAKÓW, KTÓRE SĄ ZNACZNIE PRZECIĄŻONE;  WŁASNE SZAFKI DLA DZIECI, RÓWNIEŻ NA KURTKĘ I BUTY;  BRAK, A PRZYNAJMNIEJ OGRANICZENIE ZADAŃ DOMOWYCH NA WEEKENDY;  ZORGANIZOWANIE CATERINGU;  ŚWIETLICA W GODZ –  UŁOŻENIE STOLIKÓW NA ZEBRANIACH W KSZTAŁCIE PODKOWY LUB STOŁU  ZREDUKOWAĆ WAGĘ PLECAKÓW, KTÓRE SĄ ZNACZNIE PRZECIĄŻONE;  WŁASNE SZAFKI DLA DZIECI, RÓWNIEŻ NA KURTKĘ I BUTY;  BRAK, A PRZYNAJMNIEJ OGRANICZENIE ZADAŃ DOMOWYCH NA WEEKENDY;  ZORGANIZOWANIE CATERINGU;  ŚWIETLICA W GODZ –  UŁOŻENIE STOLIKÓW NA ZEBRANIACH W KSZTAŁCIE PODKOWY LUB STOŁU

UCZNIOWIE CENIĄ:  POCZUCIE BEZPIECZEŃSTA W SZKOLE  NOWOCZESNY SPRZĘT KOMPUTEROWY  DOBRYCH NAUCZYCIELI I ICH POMYSŁOWOŚĆ  WYSOKI POZIOM NAUCZANIA  CIEKAWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE  AKTYWNE PRZERWY  POCZUCIE BEZPIECZEŃSTA W SZKOLE  NOWOCZESNY SPRZĘT KOMPUTEROWY  DOBRYCH NAUCZYCIELI I ICH POMYSŁOWOŚĆ  WYSOKI POZIOM NAUCZANIA  CIEKAWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE  AKTYWNE PRZERWY

UCZNIOWIE CHCIELIBY:  MNIEJ ZADAŃ DOMOWYCH  ZNIEŚĆ OBOWIĄZEK NOSZENIA MUNDURKÓW  UŻYWAĆ TELEFONY KOMÓRKOWE  MIEĆ MOŻLIWOŚĆ WYCHODZENIA NA PRZERWACH NA TERENY SPORTOWE  WIĘCEJ LEKCJI WYCH. FIZYCZNEGO I ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH  SZAFKI DLA UCZNIÓW  WYCIECZKI KILKUDNIOWE  WYBÓR MIEJSCA WYCIECZKI PRZEZ UCZNIÓW  ZWIĘKSZYĆ ASORTYMENT W SKLEPIKU I WYDŁUŻYĆ GODZINY OTWARCIA  POSTAWIĆ AUTOMATY Z PICIEM  PRACOWNIĘ TECHNICZNO- PLASTYCZNĄ  ZAJĘCIA GASTRONOMICZNE  ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ  NOWE STROJE NA ZAWODY SPORTOWE  CZĘSTSZE DEBATY  MNIEJ ZADAŃ DOMOWYCH  ZNIEŚĆ OBOWIĄZEK NOSZENIA MUNDURKÓW  UŻYWAĆ TELEFONY KOMÓRKOWE  MIEĆ MOŻLIWOŚĆ WYCHODZENIA NA PRZERWACH NA TERENY SPORTOWE  WIĘCEJ LEKCJI WYCH. FIZYCZNEGO I ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH  SZAFKI DLA UCZNIÓW  WYCIECZKI KILKUDNIOWE  WYBÓR MIEJSCA WYCIECZKI PRZEZ UCZNIÓW  ZWIĘKSZYĆ ASORTYMENT W SKLEPIKU I WYDŁUŻYĆ GODZINY OTWARCIA  POSTAWIĆ AUTOMATY Z PICIEM  PRACOWNIĘ TECHNICZNO- PLASTYCZNĄ  ZAJĘCIA GASTRONOMICZNE  ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ  NOWE STROJE NA ZAWODY SPORTOWE  CZĘSTSZE DEBATY

NAUCZYCIELE CENIĄ:  ZAPLECZE DYDAKTYCZNE  WYPOSAŻENIE TECHNICZNE  POMYSŁ NA SZKOŁĘ  DZIAŁANIA DODATKOWE, PROJEKTY, PROGRAMY  IMPREZY ŚRODOWISKOWE  RADĘ RODZICÓW-ICH DOSKONAŁĄ PRACĘ  DOBRĄ KOMUNIKACJĘ Z RODZICAMI, OTWARTOŚĆ, ŻYCZLIWOŚĆ, CHĘĆ WSPÓŁPRACY I WSPARCIE  ZAPLECZE DYDAKTYCZNE  WYPOSAŻENIE TECHNICZNE  POMYSŁ NA SZKOŁĘ  DZIAŁANIA DODATKOWE, PROJEKTY, PROGRAMY  IMPREZY ŚRODOWISKOWE  RADĘ RODZICÓW-ICH DOSKONAŁĄ PRACĘ  DOBRĄ KOMUNIKACJĘ Z RODZICAMI, OTWARTOŚĆ, ŻYCZLIWOŚĆ, CHĘĆ WSPÓŁPRACY I WSPARCIE

NAUCZYCIELE CHCIELIBY:  DOSKONALIĆ ATMOSFERĘ I PODNIEŚĆ POZIOM ZAUFANIA WE WŁASNYM GRONIE  DĄŻYĆ DO RÓWNEGO PODZIAŁU ZADAŃ  ROZWIJAĆ WSPÓŁPRACĘ WŚRÓD NAUCZYCIELI  DOSKONALIĆ ATMOSFERĘ I PODNIEŚĆ POZIOM ZAUFANIA WE WŁASNYM GRONIE  DĄŻYĆ DO RÓWNEGO PODZIAŁU ZADAŃ  ROZWIJAĆ WSPÓŁPRACĘ WŚRÓD NAUCZYCIELI

W DEBATACH WZIĘŁO UDZIAŁ:  22 RODZICÓW  18 UCZNIÓW – PRZEDSTAWICIELE KLAS I SAMORZĄD UCZNIOWSKI  9 NAUCZYCIELI WSZYSTKIE SPOTKANIA PRZEBIEGAŁY W MIŁEJ ATMOSFERZE, OTWARTOŚCI. WNIOSKIEM KOŃCOWYM BYŁO STWIERDZENIE, ŻE CZĘŚCIEJ NALEŻY ORGANIZOWAĆ TAKIE SPOTKANIA. W DEBATACH WZIĘŁO UDZIAŁ:  22 RODZICÓW  18 UCZNIÓW – PRZEDSTAWICIELE KLAS I SAMORZĄD UCZNIOWSKI  9 NAUCZYCIELI WSZYSTKIE SPOTKANIA PRZEBIEGAŁY W MIŁEJ ATMOSFERZE, OTWARTOŚCI. WNIOSKIEM KOŃCOWYM BYŁO STWIERDZENIE, ŻE CZĘŚCIEJ NALEŻY ORGANIZOWAĆ TAKIE SPOTKANIA.

 WYDŁUŻONO PRACĘ SKLEPIKU O 1 GODZ.  OTRZYMANO OD ORGANU PROWADZĄCEGO ZGODĘ NA URUCHOMIENIE PRACY ŚWIETLICY – 3 GODZ. TYGODNIOWO  ROZWAŻONO, ABY OD MAJA UCZNIOWIE SPĘDZALI PRZERWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU  PRZEANALIZOWANIE JESZCZE RAZ PRZEZ WYCHOWAWCÓW Z UCZNIAMI HARMONOGRAMÓW WYCIECZEK  PRZEANALIZOWANO OFERTY CATERINGOWE  POZOSTAWIANIE KSIĄŻEK W SZKOLE  WYDŁUŻONO PRACĘ SKLEPIKU O 1 GODZ.  OTRZYMANO OD ORGANU PROWADZĄCEGO ZGODĘ NA URUCHOMIENIE PRACY ŚWIETLICY – 3 GODZ. TYGODNIOWO  ROZWAŻONO, ABY OD MAJA UCZNIOWIE SPĘDZALI PRZERWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU  PRZEANALIZOWANIE JESZCZE RAZ PRZEZ WYCHOWAWCÓW Z UCZNIAMI HARMONOGRAMÓW WYCIECZEK  PRZEANALIZOWANO OFERTY CATERINGOWE  POZOSTAWIANIE KSIĄŻEK W SZKOLE