„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obecność Unii Europejskiej w naszym mieście - Poznaniu
Advertisements

Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W STARACHOWICACH 2012 ROKIEM JANUSZA KORCZAKA.
Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej
Zespół szkolny w Cegłowie
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Praca metodą projektu edukacyjnego
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
Nie zostawiajmy świata takim, jakim jest
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
Gimnazjum Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
DEBATA: Jakie korzyści mają uczniowie z istnienia samorządu szkolnego?
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Źródła energii na świecie
ZESPÓŁ SZKÓŁ GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU UL.MIKOŁAJA KOPERNIKA 10.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Dnia r. -,,środa” - Bartek i Mariusz Poszliśmy do szkoły podstawowej przy ul. Szkolnej 11. Zapukaliśmy do sekretariatu, otworzyła nam Pani.
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
“Szkoła w procentach”.
Cyberstrach ma wielkie oczy
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Podsumowanie działalności w I semestrze roku szkolnego 2014/2015.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
PROJEKT EDUKACYJNY „Trzy biografie – wiele historii”
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
„Młodzi głosują”. WYBORY PREZYDENCKIE 2015 W szkolnych wyborach, które odbyły się w czwartek 30 kwietnia, wzięło udział 1415 szkół z całej Polski. Uprawnionych.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
Udział w ogólnopolskim projekcje organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Celem niniejszej procedury jest określenie zasad nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej w Kruczu.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
Nasza szkoła w procentach
UCZNIU, SAM ZDECYDUJ, NA CO ZOSTANIE WYDANE ZŁ
Zapis prezentacji:

„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”

NASZA GRUPA PROJEKTOWA

CELE, KTÓRE SOBIE WYZNACZYLIŚMY: 1. Przygotowanie ankiet: dla rodziców, nauczycieli, uczniów oraz ich przeprowadzenie. 2. Zebranie informacji na temat osób, które zyskały największą liczbę głosów i przygotowanie gazetki oraz prezentacji multimedialnych. 3. Opracowanie wyników ankiet. 4. Opublikowanie wyników ankiet oraz przygotowanych prezentacji multimedialnych na stronie szkoły.

ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁÓW UCZNIOWSKICH I zespół: Marta, Natalia, Wiktoria   Przygotowanie ankiet dla rodziców, nauczycieli i uczniów oraz ich opracowanie. II zespół: Łukasz, Mateusz, Wojtek, Kinga   Zebranie informacji oraz materiałów (zdjęć, fragmentów utworów) do wykonania prezentacji multimedialnych. III zespół: Sandra, Julia, Ola, Weronika   Zebranie informacji oraz materiałów (zdjęć, fragmentów utworów) do przygotowania gazetki.

WYNIKI ANKIET – I ETAP

W październiku przeprowadziliśmy wśród rodziców oraz uczniów ankietę w celu poznania ich propozycji kandydatów na patrona i uzyskania opinii na temat kandydatur zaproponowanych przez nauczycieli. W ankietowaniu wzięło udział 61 rodziców i 130 uczniów. Wśród rodziców najwięcej wskazań otrzymał Jan Paweł II (23%), Janusz Korczak (15%), Wisława Szymborska (12%), Mikołaj Kopernik (6%). Młodzież wytypowała aż 55 różnych postaci, ale w czołówce znaleźli się, podobnie jak u rodziców, Janusz Korczak (13%), Jan Paweł II (12%), Wisława Szymborska (9%), Mikołaj Kopernik (9%).

WSKAZANIA RODZICÓW – I ETAP

WSKAZANIA RODZICÓW NA KANDYDATÓW ZAPROPONOWANYCH PRZEZ NAUCZYCIELI

WSKAZANIA UCZNIÓW – I ETAP

WSKAZANIA UCZNIÓW NA KANDYDATÓW ZAPROPONOWANYCH PRZEZ NAUCZYCIELI

WYNIKI ANKIET – II ETAP

Zgodnie z harmonogramem naszych działań w II semestrze roku szkolnego przystąpiliśmy do opracowania materiałów mających na celu rozpropagowanie informacji na temat kandydatów na patrona (Jana Pawła II, Wisławy Szymborskiej, Janusza Korczaka) wyłonionych w pierwszej turze głosowania. Materiały w formie prezentacji multimedialnych upowszechniliśmy na stronie internetowej szkoły. Powstała też gazetka szkolna poświęcona Wisławie Szymborskiej oraz Januszowi Korczakowi. Społeczność szkolna miała więc możliwość zapoznania się z biografią, działalnością oraz osiągnięciami wymienionych wyżej postaci. W maju przeprowadziliśmy wśród uczniów i rodziców głosowanie na wytypowanych kandydatów. W ankietowaniu wzięło udział 83 rodziców oraz 132 uczniów.

WYNIKI ANKIET PRZEPROWADZONYCH WŚRÓD RODZICÓW – II ETAP

WYNIKI ANKIET PRZEPROWADZONYCH WSRÓD UCZNIÓW – II ETAP

wybieramy-patrona-szkoy.html LINK DO PRZENTACJI: wybieramy-patrona-szkoy.html Jan Paweł II Wisława Szymborska Janusz Korczak

Wnioski - czego się nauczyliśmy? Doskonaliliśmy umiejętność współpracy w grupie, zdobywania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł. Wiemy, jak ważna jest systematyczność i dążenie do celu.