ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Advertisements

„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców, nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół miasta Opola.
BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)
Demokracja w szkole.
Sport w oczach uczniów Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. NOBLISTÓW POLSKICH W CHOSZCZNIE HALA SPORTOWO-WIDOWISKOWA.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
OCENA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Fotografia naszym życiem
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
NASZA OFERTA DLA CIEBIE POZNAJ – ZANIM WYBIERZESZ WYCHOWANIE FIZYCZNE.
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Tematyka prac magisterskich
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Sport w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły Sport w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Kwiecień 2014 r. Debata.
Współpraca w naszej szkole
Szkoła z pasją... Klasa Va.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Ankieta na temat agresji w szkole
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Badanie frekwencji w klasach zasadniczych w ZSZ w Wieliczce.
Debata Samorządu Uczniowskiego ,,Pomysł na moją szkołę w roku szkolnym 2013/2014 O czym powinniśmy decydować wspólnie”.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
TENIS ZIEMNY – ZDROWY STYL ŻYCIA Innowacja pedagogiczna
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
DEBATA SZKOLNA.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zespół nauczycieli wychowania fizycznego 2014/2015 K. Alończyk K. Alończyk B. Bigiel B. Bigiel B. Szymczak B. Szymczak.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Co nam się podoba! czyli wartościowe aspekty w-f.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
XI EDYCJA PROGRAMU „TRZYMAJ FORMĘ
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Szkoła Promująca Zdrowie
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Zachęcamy do aktywności fizycznej
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU DO NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO NA DANYM PRZEDMIOCIE SZKOŁA PODSTAWOWA – BADANIEM OBJĘTE ZOSTAŁY KLASY IV –VI

CO ZNIECHĘCA CIĘ DO UDZIAŁU W LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

JEŻELI WEDŁUG CIEBIE, LEKCJE SĄ MAŁO CIEKAWE, TO JAKIE FORMY O TYM DECYDUJĄ?

CZY CHETNIE ĆWICZYSZ NA LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

CZY WYCHOWANIE FIZYCZNE JEST WAŻNYM PRZEDMIOTEM W SZKOLE?

DLACZEGO ĆWICZYSZ NA ZAJĘCIACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

CO WEDŁUG CIEBIE JEST NAJCZĘSTSZĄ PRZYCZYNĄ NIEĆWICZENIA NA LEKCJI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

CO CHCIAŁ(A)BYŚ ZMIENIĆ W LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO? UZYSKANE ODPOWIEDZI: oddzielne zajęcia z klasami(20 os ó b ), więcej gier zespołowych, wyjazdy na basen, aerobic, tenis stołowy

GIMNAZJUM – BADANIEM OBJĘTE ZOSTAŁY KLASY I –III

CO ZNIECHĘCA CIĘ DO UDZIAŁU W LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

JEŻELI WEDŁUG CIEBIE, LEKCJE SĄ MAŁO CIEKAWE, TO JAKIE FORMY O TYM DECYDUJĄ?

TWOIM ZDANIEM LEKCJE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO DO TEJ PORY BYŁY:

CZY CHETNIE ĆWICZYSZ NA LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

CZY WYCHOWANIE FIZYCZNE JEST WAŻNYM PRZEDMIOTEM W SZKOLE?

DLACZEGO ĆWICZYSZ NA ZAJĘCIACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

CO WEDŁUG CIEBIE JEST NAJCZĘSTSZĄ PRZYCZYNĄ NIEĆWICZENIA NA LEKCJI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO?

CO CHCIAŁ(A)BYŚ ZMIENIĆ W LEKCJACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO? UZYSKANE ODPOWIEDZI: trzecie klasy : oddzielny wf, zajęcia pozalekcyjne, siłownia, boks, sztuki walki, erobic, tenis stołowy,

KONIEC