Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Brzezinach ID grupy: 98/72
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
„Zbiory, relacje, funkcje”
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum im. Mieszka I w Cedyni ID grupy: 98_10_G1 Kompetencja: Matematyczno - fizyczna Temat projektowy: Ciekawa optyka Semestr/rok.
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE: Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Spis treści 1. Dane informacyjne 2. Co to jest gęstość? 3. Przyrządy do mierzenia gęstości 4. Układ SI 5. Archimedes 6. Prawo Archimedesa 7. Zadanie z.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Program Operacyjny kapitał Ludzki
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Spis treści 1. Dane informacyjne 2. Co to jest gęstość substancji? 3. Przyrządy do mierzenia gęstości 4. Układ SI 5. Zadanie z gęstością 6. Zdjęcia z wycieczki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
Program Operacyjny kapitał Ludzki CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt,, Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT!!!” jest.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zapis prezentacji:

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt „Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! ” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA

DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjumnr.2 im. Andrzeja Prądzyńskiego ID grupy: 98/63_mf_g1 Opiekun: Anna Nowicka Kompetencja: fizyka i matematyka Temat projektowy: Ruch Semestr/rok szkolny: semestr zimowy 2010/2011

SKŁAD GRUPY W nowym półroczu doszło kilka nowych osób, a wiec w pierwszym półroczu 2010/2011 nasz skład wyglądał tak : 1. Aleksander Grześkowiak 2. Edyta Jaskuła 3. Dawid Lenartowicz 4 Marta Makowska 5. Klaudia Meller 6. Karolina Puzdrakiewicz 7. Dawid Repeć 8. Kamil Spychała 9. Adrian Walkowiak 10. Marcin Wróblewski 11. Łukasz Ćwikliński 12. Jakub Grześkiewicz 13. Kamil Klechammer 14. Sławomir Szewczyk 15. Krysztofiak Mariusz 16. Natalia Dąbek 17. Sebastian Flitta

Na pierwszym spotkaniu zajmowaliśmy się wyborem tematu jaki chcemy realizować przez cały semestr. Wybraliśmy tematykę ruchu.

CZYM JEST RUCH? Z punktu widzenia fizyki ruch to zmiana położenia ciała w miarę upływu czasu. Ale czy tylko tak go postrzegamy? Czy jest czymś więcej? Dla nas młodych ludzi ruch to przede wszystkim lekcje wychowania fizycznego, to mecze z kolegami, to taniec przy ulubionej piosence, a nie nudne wzory i wykresy z fizyki. Oto efekt naszej półrocznej pracy nad pogodzeniem obu tych różnych sposobów postrzegania ruchu.

Na kolejnym spotkaniu rozdzieliliśmy pracę na osoby. W międzyczasie odwiedził nas pan profesor z uniwersytetu. Wygłosił ciekawy wykład o możliwościach Internetu.

Na następnych zajęciach przypominaliśmy sobie wszystkie ciekawe informacje związane z ruchem. Wykonywaliśmy także ćwiczenia interaktywne i przedstawialiśmy ruch w postaci wykresów.

Następnym zadaniem jakie wykonaliśmy było zrobienie sztafety. Z otrzymanych wyników obliczaliśmy prędkość.

Na kolejnych zajęciach wykonywaliśmy wybrane przez nas najciekawsze doświadczenie na temat ruchu oczywiście. Planowaliśmy też pracę na kolejne zajęcia, w efekcie zajęliśmy się doświadczeniem, które wymagało podzielenia się na 3 grupy i wyjścia na korytarz szkolny. Było bardzo wesoło, praca przebiegła sprawnie i przyjemnie, a więc mogliśmy wrócić do klasy.

Na kolejnych zajęciach wykonywaliśmy wybrane przez nas najciekawsze doświadczenie na temat ruchu oczywiście. Planowaliśmy też pracę na kolejne zajęcia, w efekcie zajęliśmy się doświadczeniem, które wymagało podzielenia się na 3 grupy i wyjścia na korytarz szkolny. Było bardzo wesoło, praca przebiegła sprawnie i przyjemnie, a mimo tego sporo się nauczyliśmy.

Dnia 27 października odbył się kolejny wykład, tym razem o „Liczbach pierwszych”. Wykład był bardzo interesujący, pan opowiadał o wielu wynalazcach, ich dziełach, a także o zastosowaniu liczb pierwszych w szyfrowaniu. Z wykładu wyszliśmy bogatsi w ciekawą i nową wiedzę.

Na następnym spotkaniu omawialiśmy otrzymane ostatnio wyniki pomiarów, zajęliśmy się zagadnieniem błędów pomiarowych, wprowadzaliśmy wyniki do tabeli, przygotowywaliśmy opisy wykonanych doświadczeń i oglądaliśmy e-kronikę partnerów z Gimnazjum w Polanowie.

Na spotkaniu 8 podzieliliśmy się na grupy, pani rozdzieliła pracę na osoby i przystąpiliśmy do pracy. Naszym zadaniem było znaleźć interesujące informacje o potęgach, notacji wykładniczej itp. Później przedstawiliśmy je sobie nawzajem i opracowania wgraliśmy na platformę.

Kolejnym tematem było robienie plakatów w wcześniej podzielonych grupach. Kolejnym zadaniem jakie dostaliśmy było znajdowanie ciekawostek na temat potęg, a następnie ustaliliśmy trasę wycieczki. Wędrując po naszym mieście dokonywaliśmy pomiarów czasu i omawialiśmy obserwowane zjawiska fizyczne, aby potem dokonać obliczeń prędkości naszego marszu.

Na następnych zajęciach rozmawialiśmy o wydarzeniach z wcześniej wspomnianej wycieczki. Omówiliśmy poglądy Arystotelesa i Galileusza. Kolejny temat był bardzo przyjemny, oglądaliśmy prezentację i rozwiązywaliśmy krzyżówkę na temat potęg.

Ostatnie spotkanie w roku 2010 rozpoczęło się na sali gimnastycznej. Graliśmy w koszykówkę, było bardzo sympatycznie.

Następnie szukaliśmy wszelkich informacji o ruchu w fizyce w języku angielskim, a potem przetłumaczyliśmy je na język polski.

Na kolejnym spotkaniu podzieliliśmy się na dwa zespoły. Jeden zajął się sporządzaniem rysunków na temat czasu, drugi natomiast rozwiązywanie zadań o ruchu. Na koniec obejrzeliśmy prezentację kolegów o czasie.

Na jednym z ostatnich spotkań zajmowaliśmy się wieloma ciekawostkami. Jedna część grupy robiła plakat, druga natomiast przedstawiała nam prezentacje. Praca przebiegała bardzo sympatycznie i żwawo. Podziękowaliśmy sobie także za sumienną pracę w ciągu semestru. Pani powiedziała, że jest bardzo zadowolona z naszej pracy. Stwierdziliśmy, że spełniamy się w tym co robimy.

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt „Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! ” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA