Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Analiza wyników ankiety
Dzień Sałatkowy Opracowanie: Agata Mielczarek - teksty
ANKIETA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH nr 3 WE WROCŁAWIU
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Od kiedy działa Samorząd Uczniowski? Jakie zainteresowanie wówczas wywoływał SU? Jaki był stosunek do SU? Jaki wpływ na szkołę miał Samorząd Uczniowski?
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Szkolna debata Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i dobre praktyki? 28 kwietnia 2010 LO.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Szkoła Współpracy.
W Publicznym Gimnazjum nr 1 w Starogardzie Gdańskim dnia 29 marca br. odbyła się debata na temat: Samorząd Uczniowski – szkolny organ władzy. Rozmowa.
Kwiecień 2014 r. Debata.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
 Aleksandra Mordzak i Klaudia Safianowska ZPO im. hm. Janka Bytara „Rudego” w Lubieniu Kujawskim.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Debata Samorządu Uczniowskiego ,,Pomysł na moją szkołę w roku szkolnym 2013/2014 O czym powinniśmy decydować wspólnie”.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
 Musieliśmy odpowiedzieć na pytania związane z niesieniem pomocy w określonej sytuacji. Potem należało napisać, czym chcemy się zajmować w wolontariacie.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Szko ł a Podstawowa nr 65 im. Juliusza S ł owackiego ul. Pojezierska 10, Ł ód ź
Samorząd Uczniowski.
Władze samorządowe w naszej szkole
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Samorząd Uczniowski.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Nasza „mała” demokracja
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Instytucje demokratyczne w szkole
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Jak ulepszyć szkolny samorząd?. 1. Dlaczego uczniowie nie angażują się w pracę SU? brak czasu, brak pomysłów, brak chęci, brak informacji nt. pracy i.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Zapis prezentacji:

Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?

A teraz przedstawimy najważniejsze pytania wybrane z ankiety przeprowadzonej wśród uczniów. A teraz przedstawimy najważniejsze pytania wybrane z ankiety przeprowadzonej wśród uczniów.

1. Czy podoba ci się praca SU? Większość zapytanych odpowiadała, że nie mają nic do zarzucenia pracy SU. Wywiązuje się ona ze swoich obowiązków tak, jak należy. Większość zapytanych odpowiadała, że nie mają nic do zarzucenia pracy SU. Wywiązuje się ona ze swoich obowiązków tak, jak należy.

2. Czy sądzisz, że podział SU na sekcje to dobry pomysł? Ankietowanym podobał się ten pomysł, gdyż każdy może zająć się czymś w czym jest dobry, brakuje im jednak innych, bardziej praktycznych sekcji. Ankietowanym podobał się ten pomysł, gdyż każdy może zająć się czymś w czym jest dobry, brakuje im jednak innych, bardziej praktycznych sekcji.

3. Co sądzisz o pracy PCK?  Większość uczniów nie zdaje sobie sprawy z tego, że PCK działa. Nie wiedzą nawet, że akcje wolontariuszy, w których biorą udział są przygotowane właśnie przez PCK.

4. Co cię zniechęciło lub zachęciło do startowania do SU? Zapytanym nie podoba się to, że np. pierwszoklasiści są rzadko wybierani lub po prostu odpowiadali, że są zbyt nieśmiali. Zapytanym nie podoba się to, że np. pierwszoklasiści są rzadko wybierani lub po prostu odpowiadali, że są zbyt nieśmiali.

5. Co sądzisz o wprowadzeniu przez PCK zdrowej żywności do sklepiku? I tu znów pojawia się problem. Uczniowie nie mają pojęcia, że zdrowa żywność jest do sklepiku wprowadzona. I tu znów pojawia się problem. Uczniowie nie mają pojęcia, że zdrowa żywność jest do sklepiku wprowadzona.

6. Która z akcji wolontariuszy podoba ci się najbardziej? Czy uważasz, że są one potrzebne? Ankietowanym najbardziej podoba się akcja pomocy schronisku, choć niektórzy nie wiedzą nawet, że wolontariusze działają w jakikolwiek sposób. Ankietowanym najbardziej podoba się akcja pomocy schronisku, choć niektórzy nie wiedzą nawet, że wolontariusze działają w jakikolwiek sposób.

Wniosek:  Uczniów trzeba bardziej rozeznać w działalności PCK oraz zachęcić ich do udzielania się w życie szkoły.