30 LAT DO Ś WIADCZE Ń Złoty Medal to jedna z najbardziej presti ż owych i cenionych nagród na polskim rynku: Ustanowiony decyzj ą Ministra Handlu Zagranicznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
1 Grajmy razem… Janusz Krzyczkowski Kierownik ds. Współpracy Z Producentami Oprogramowania Janusz Krzyczkowski Kierownik ds. Współpracy Z Producentami.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Województwo pomorskie –
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Wybory to podstawowy mechanizm demokracji, dzi ę ki któremu decydujemy o naszej przyszło ś ci. Poprzez oddanie głosu na jednego z kandydatów, którego popieramy.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
PRZYJRZYJ SIĘ BRANŻY Z BLISKA
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
KRĘGIELNIA.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
WinG – Winter Gaming Gdańsk 2014 Winter’s coming... Organizator:
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Prezentacja projektów zrealizowanych w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju przez Partnerów LGD Forum Partnerów Fundacji „Ziemia Gotyku” Lokalna.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

30 LAT DO Ś WIADCZE Ń Złoty Medal to jedna z najbardziej presti ż owych i cenionych nagród na polskim rynku: Ustanowiony decyzj ą Ministra Handlu Zagranicznego i Prezesa Zarz ą du Naczelnej Organizacji Technicznej w 1979 r.; wzorowany na wyró ż nieniach i medalach przyznawanych na najbardziej znanych, zagranicznych targach Stanowi skuteczne narz ę dzie wzmacniaj ą ce pozycj ę rynkow ą nagrodzonego produktu, w konsekwencji buduj ą c pozytywny wizerunek wyró ż nionej firmy Wiarygodno ść, obiektywizm i renoma konkursu gwarantowane przez Mi ę dzynarodowe Targi Pozna ń skie MTP jest najbardziej rozpoznawaln ą mark ą organizatorów targów Zetkni ę cie z działaniami komunikacyjnymi MTP deklaruje 94% Klientów, co tworzy niebagatelny kapitał zaufania i do ś wiadcze ń dost ę pny dla potencjalnych Wystawców – Partnerów MTP

SI Ę GNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZY Ś CI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzy ś ci dla Laureata: Profesjonalny zespół ekspertów reprezentuj ą cy odpowiednie dziedziny ż ycia gospodarczego nagradza produkty innowacyjne, funkcjonalne, charakteryzuj ą ce się wysok ą jako ś cią i atrakcyjnym wzornictwem Sprawna organizacja, czytelne procedury - Wystawca z du ż ym wyprzedzeniem poznaje werdykt, dzi ę ki czemu zyskuje wi ę cej czasu na przygotowanie kampanii marketingowej nagrodzonego produktu Pakiet medalisty wart zł – intensywna promocja Laureatów kontynuowana po zako ń czeniu targów, m.in.: na stronach produktowych targów, stronie Złotego Medalu, w fachowej prasie oraz portalach bran ż owych, reklama i publikacje redakcyjne w prasie ogólnopolskiej, mediach lokalnych, outdoor oraz wydawnictwa MTP docierające do zwiedzających - go ś cie targowi przyje ż d ż a ją na targi przygotowani, z pełną informacją na temat wystawców i laureatów Złotego Medalu Złoty Medal MTP – Wybór Konsumentów – dla najlepszych produktów nagrodzonych na targach Interaktywna prezentacja zwyci ę zców na ekskluzywnych stoiskach – Strefa Mistrzów – zwiększenie dotarcia do Klientów i Konsumentów

NOWY ATRAKCYJNY WIZERUNEK Gruntowna zmiana identyfikacji: Nowy logotyp do wykorzystania na wszystkich materiałach promuj ą cych produkt Nowy motyw wraz z opracowanym Corporate Identity i szablonem reklamy promuj ą cej produkt Nowa statuetka Złotego Medalu Nowa strona internetowa Całoroczna kampania promuj ą ca ide ę Złotego Medalu i laureatów kolejnych targowych edycji

PAKIET MEDALISTY Materiały i usługi do wykorzystania w kampaniach ATL/BTL Laureatów: Statuetka Złotego Medalu wraz z Ksi ę g ą Znaku, szablon reklamy; dodatkowo stand A4 i du ż e naklejki z logo Z ł otego Medalu do celów merchandisingu produktu na stoisku Publikacja informacji o laureatach w mediach ogólnopolskich (partnerem medialnym jest Rzeczpospolita), lokalnych, bran ż owych i na portalach tematycznych – przedstawicieli mediów z całego ś wiata akredytowanych na MTP w skali roku/ tekstów i informacji Publikacja listy nagrodzonych produktów na stronach www MTP ( tys. ods ł on rocznie – strony korporacyjne, produktowe, fanpage MTP na facebooku)

PAKIET MEDALISTY Materiały i usługi do wykorzystania w kampaniach ATL/BTL: Interaktywna prezentacja zwyci ę zców na ekskluzywnych stoiskach – tzw. Strefa Mistrzów Konferencje i eventy, outdoor, ekspozycja materia ł ów w Centrum Prasowym i wydawnictwach MTP docieraj ą cych do zwiedzaj ą cych rocznie Udział w uroczystej Gali wr ę czenia nagród – presti ż owe wydarzenie z udziałem przedstawicieli bran ż y, a tak ż e opiniotwórczych stowarzysze ń, instytucji i dziennikarzy (Wystawca otrzymuje zdjęcia i film z uroczysto ś ci) Specjalna oferta dodatkowych ś wiadcze ń promocyjnych realizowanych odpłatnie przez Zespół Targowych Usług Promocyjnych

DODATKOWA POWIERZCHNIA EKSPOZYCJI Prezentacja laureatów w Strefie Mistrzów: Ekskluzywne stoisko, na którym prezentowane s ą informacje o produktach nagrodzonych Złotym Medalem Dodatkowa powierzchnia Wystawcy zwiększająca dotarcie do potencjalnych Klientów i Konsumentów (lokalizacja w kluczowych strefach targowych) W Strefie profesjonalni zwiedzaj ą cy oraz wystawcy mog ą oddawać głosy na Złoty Medal MTP – Wybór Konsumentów

WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 Zasady konkursu: Po werdykcie profesjonalnego jury, Konsumenci w osobnym konkursie oddaj ą swoje g ł osy na najlepszy w ich opinii produkt targów – np. POLAGRY, BUDMY, MODY G ł osowanie odbywa si ę na stronie Z ł otego Medalu i na Strefie Mistrzów Tytu ł zostaje przyznany zwyci ę zcy miesi ą c po zako ń czeniu imprezy targowej Zwyci ę zca otrzymuje specjalnie przygotowane logo i statuetk ę z grawerem „Z ł oty Medal MTP - Wybór Konsumentów 2012” oraz kartę VIP (darmowy wst ę p na wszystkie wydarzenia organizowane przez MTP) Nagroda stanowi dodatkowe wzmocnienie realizowanych dzia ł a ń promocyjnych Po zakończeniu roku odbywa si ę uroczysta gala podsumowania plebiscytu z udziałem mediów

POMÓWMY O KOSZTACH Nakłady / zwrot z inwestycji: Koszt zgłoszenia jednego produktu do konkursu o Złoty Medal – zł netto* Metr standardowej powierzchni targowej pod zabudowę – ś rednio zł Koszt udziału w innym ogólnopolskim konkursie o porównywalnym zasi ę gu i skali od zł do zł Zatrudnienie na etat pracownika odpowiedzialnego za promocję marki i produktu – – zł brutto Koszt niskonakładowej kampanii promocyjnej w internecie – zł Całostronicowa reklama w cz ęś ci redakcyjnej ogólnopolskiego magazynu bran ż y budowlanej – zł Koszt dwutygodniowej kampanii outdoor – zł Prasa, radio, TV… *UWAGA - zgłoszenie nie jest równoznaczne z pozytywną opinią członków Sądu Konkursowego.

ZWI Ę KSZ WARTOŚĆ SWOJEGO PRODUKTU Złoty Medal to początek drogi w promowaniu Twojego produktu: Dotarcie do bardzo szerokiej grupy Klientów B2B, grup opiniotwórczych i Konsumentów – dni targowe, działania wyprzedające i follow up po targach Rozpoznawalny i ceniony przez Klientów znak Z ł otego Medalu, kojarzony z jakością i nowoczesnością produktu Profesjonalna obsługa, know how i renoma MTP jako gwaranta całego przedsięwzięcia Element przemy ś lanej strategii i efektywna inwestycja (nakłady niewspó ł miernie niskie do osi ą gni ę tych zysków)

ZACH Ę CAMY DO UDZIAŁU PRODUKT JEST TYM, CO PRODUCENT SPRZEDAJE MARKA JEST TYM, CO KONSUMENT KUPUJE