REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
URLOP W POLSCE
Advertisements

Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Oferta portalu Parkiet.com
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
PREZENTACJA styczeń 2010.
Media Miejskie to obecny w mieście,
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Internauci w grupach wiekowych
Promocja jako element marketingu mix
Reklama prasowa.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Kolor i wielkość reklamy
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Twoje miejsce w internecie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Polska Spółka Medialna
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Niepełnosprawni wzrokowo
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
ABC ATL dla FMCG 19 marca 2014 r..
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
1 Kampania promująca markę Innowacyjne Łódzkie przeprowadzona w okresie grudzień 2012 – kwiecień 2013 w ramach projektu Innowacyjne Łódzkie, współfinansowanego.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Oferta działań ambientowych
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Cechy i rynki intermediów
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
A.M. Zarzycka. Zapotrzebowanie na informacje o rynkach zagranicznych 1) Faza wchodzenia na rynki zagraniczne 2) Faza kształtowania programów marketingowych.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Zapis prezentacji:

REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010

BOGACTWO WYBORU TELEWIZJA PRASA OUTDOOR RADIO INTERNET 80 kanałów telewizji polskojęzycznej 3.200 tytułów POLAK OUTDOOR RADIO 105.000 nośników 240 stacji radiowych INTERNET 350 portali polskich

BADANIA ODBIORCÓW KTO BADA ZWYCZAJE ODBIORCÓW Programy badawcze wykorzystywane w planowaniu mediów: 1. AGB POLSKA 2. TNS OBOP TELEWIZJA RADIO RADIO TRACK SMG/KRC PBC GENERAL PBC DAILY SMG/KRC PRASA OUTDOOR GFK POLONIA, SMG/KRC MEGAPANEL /GEMIUS, NET TRACK SMG/KRC INTERNET

BADANIA REKLAMODAWCÓW ILE I JAK WYDAJĄ? BADANIA TELEWIZJA RADIO PRASA INTERNET OUTDOOR AGB POLSKA x OBOP EXPERT MONITOR AGORA ESTYMATOR GEMIUS

MEDIA – SCHEMAT UCZESTNIKÓW PRODUCENT MEDIÓW Format atrakcyjny dla odbiorcy Format atrakcyjny dla reklamodawcy Normy wyznaczane przepisami ODBIORCA Czy lubię to medium Co lubię w tym medium Jakie informacje mnie interesują Jakie wartości dodatkowe ma dla mnie AUDYT Jakie media odbiorca lubi najbardziej Czym charakteryzuje się sposób konsumpcji mediów Jakie są różnice w odbiorze poszczególnych mediów Warunki, aby badanie było obiektywne i niezależme REKLAMODAWCA Jaka jest ilość odbiorców Jaka jest struktura odbiorców Czy mój klient odbiera medium Kiedy odbiera medium Co lubi mój klient w medium URZĄD Czy są spełniane normy miejsca na treści redakcyjne i reklamowe Jaki format i charakter medium Czy reklamy są kontrolowane Czy chronione są prawa konsumenta medium?

WARSZTATY PLANOWANIA MEDIÓW ATUTY OUTDOORU JAKO MEDIUM W KAMPANII : SIŁA ODDZIAŁYWANIA DUŻA ILOŚĆ KONTAKTÓW SELEKTYWNE GEOGRAFICZNIE ELEMENT ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ - TEASERY RÓŻNORODNOŚĆ FORMATÓW ODBIORCA W RÓŻNYCH MIEJSCACH BARDZO KREATYWNE MEDIUM DOBRZE ODBIERANA REKLAMA SELEKTYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ DOTARCIE DO ULICY Najważniejsze wyróżniki

OUTDOOR - FORMATY     Billboard - format 5,04 x 2,38 tzw. standard 12stka - format 4 x 3 m - format 6 x 3 m - format 8 x 3, 12 x 3, 12 x 4

OUTDOOR - FORMATY     Billboard – różne rodzaje

OUTDOOR - FORMATY   Citylight Format 4 x 3  Siatka wielkoformatowa

OUTDOOR - FORMATY  

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

OUTDOOR - AMBIENT     Działanie nietypowe na outdoorze

KONTAKT Ewa Bocheńska ADVERTICA Sp. z o.o ul. Legnicka 62B 54-204 Wrocław tel. 071 351 85 65 fax. 071 351 85 66 e.bochenska@advertica.pl