REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010
BOGACTWO WYBORU TELEWIZJA PRASA OUTDOOR RADIO INTERNET 80 kanałów telewizji polskojęzycznej 3.200 tytułów POLAK OUTDOOR RADIO 105.000 nośników 240 stacji radiowych INTERNET 350 portali polskich
BADANIA ODBIORCÓW KTO BADA ZWYCZAJE ODBIORCÓW Programy badawcze wykorzystywane w planowaniu mediów: 1. AGB POLSKA 2. TNS OBOP TELEWIZJA RADIO RADIO TRACK SMG/KRC PBC GENERAL PBC DAILY SMG/KRC PRASA OUTDOOR GFK POLONIA, SMG/KRC MEGAPANEL /GEMIUS, NET TRACK SMG/KRC INTERNET
BADANIA REKLAMODAWCÓW ILE I JAK WYDAJĄ? BADANIA TELEWIZJA RADIO PRASA INTERNET OUTDOOR AGB POLSKA x OBOP EXPERT MONITOR AGORA ESTYMATOR GEMIUS
MEDIA – SCHEMAT UCZESTNIKÓW PRODUCENT MEDIÓW Format atrakcyjny dla odbiorcy Format atrakcyjny dla reklamodawcy Normy wyznaczane przepisami ODBIORCA Czy lubię to medium Co lubię w tym medium Jakie informacje mnie interesują Jakie wartości dodatkowe ma dla mnie AUDYT Jakie media odbiorca lubi najbardziej Czym charakteryzuje się sposób konsumpcji mediów Jakie są różnice w odbiorze poszczególnych mediów Warunki, aby badanie było obiektywne i niezależme REKLAMODAWCA Jaka jest ilość odbiorców Jaka jest struktura odbiorców Czy mój klient odbiera medium Kiedy odbiera medium Co lubi mój klient w medium URZĄD Czy są spełniane normy miejsca na treści redakcyjne i reklamowe Jaki format i charakter medium Czy reklamy są kontrolowane Czy chronione są prawa konsumenta medium?
WARSZTATY PLANOWANIA MEDIÓW ATUTY OUTDOORU JAKO MEDIUM W KAMPANII : SIŁA ODDZIAŁYWANIA DUŻA ILOŚĆ KONTAKTÓW SELEKTYWNE GEOGRAFICZNIE ELEMENT ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ - TEASERY RÓŻNORODNOŚĆ FORMATÓW ODBIORCA W RÓŻNYCH MIEJSCACH BARDZO KREATYWNE MEDIUM DOBRZE ODBIERANA REKLAMA SELEKTYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ DOTARCIE DO ULICY Najważniejsze wyróżniki
OUTDOOR - FORMATY Billboard - format 5,04 x 2,38 tzw. standard 12stka - format 4 x 3 m - format 6 x 3 m - format 8 x 3, 12 x 3, 12 x 4
OUTDOOR - FORMATY Billboard – różne rodzaje
OUTDOOR - FORMATY Citylight Format 4 x 3 Siatka wielkoformatowa
OUTDOOR - FORMATY
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
KONTAKT Ewa Bocheńska ADVERTICA Sp. z o.o ul. Legnicka 62B 54-204 Wrocław tel. 071 351 85 65 fax. 071 351 85 66 e.bochenska@advertica.pl