Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

PKB, wzrost gospodarczy, CO2
Bądź świadomym konsumentem
Stosunek Polaków do reklam
Gospodarka Rynkowa RYNEK – podstawowy mechanizm gospodarki rynkowej. Rynek jest miejscem, zorganizowanym zazwyczaj w sensie instytucjonalnym, miejsce na.
© Paweł Dobrowolski 2006 Deregulacja – dlaczego regulujemy? 20 marca 2005.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Klasyfikacja product placement w Unii Europejskiej i USA
Zakaz prowadzenia reklamy ukryta problemy z produkt placement
Możliwości KRRiT w kształtowaniu jakości reklamy w rtv
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
P O P Y T , P O D A Ż.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Firma Los Pierogos.
Promocja jako element marketingu mix
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Budowa Komputera Co powinieneś znać !.
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
1.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Gospodarka w Polsce po roku 1989
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Nazwa szkoły:. Zespół Szkół. Ogólnokształcących i
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Mass media, publikatory
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na rynku.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
POPYT na dobro lub usługę zależy od:
ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO w mediach publicznych.
CECHY POPYTU TURYSTYCZNEGO
25. Tworzenie dobra wspólnego chrześcijańskim obowiązkiem Dobro wspólne zakłada poszanowanie osoby ludzkiej domaga się dobrobytu społecznego i rozwoju.
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
doc. dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
KIERUNKI KSZTAŁCENIA TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Technik żywienia i usług gastronomicznych jest przygotowany do wykonywania różnych zadań.
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Jak wypełnić roczne zeznanie podatkowe?
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Prof. dr hab. Roman Sobiecki Determinanty dochodu narodowego
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Lokowanie produktu, sponsorowanie
Zapis prezentacji:

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego zachęcić do zakupu określonych dóbr lub wywołanie zmian zachowań

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Korzyści wynikające z reklam: Informacja o nowych produktach Wzmagają konkurencję i postęp technologiczny Mogą przyczynić się do spadku cen Finansują media, sport, kulturę… Stymulują globalny popyt na dobra Mogą propagować pożyteczne zachowania

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Cenę, jaką płacimy za reklamy: Reklamy kosztują!!! Często podają nieprawdziwe lub niepełne informacje Często kupujemy rzeczy niepotrzebne pod wpływem reklamy Przeszkadzają, denerwują… Mogą mieć zły wpływ na ludzi (propagować niewłaściwe zachowania), demoralizować, zwłaszcza na dzieci

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Prawne regulacje : Reklamy nie mogą zajmować więcej niż 15% dziennego czasu nadawania programu (z telesprzedażą 20%) i nie więcej niż 12 min w ciągu godziny) Filmy (z wyjątkiem seriali) nie mogą być przerywane raz na pełne 45min Nie wolno emitować bloków reklamowych podczas programów informacyjnych, religijnych i dla dzieci

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Prawne regulacje : Zakazane jest reklamowanie: -wyrobów tytoniowych -napojów alkoholowych(piwo tylko w godz lekarstw niedopuszczonych do obrotu, refundowanych, psychotropowych oraz wydawanych na receptę -wideoloterii, gier w karty i kości, zakładów wzajemnych, gier na automatach

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Prawne regulacje : Zakazane jest również nadawanie reklam: -nawołujących bezpośrednio nieletnich do kupowania -zachęcania nieletnich do wywoływania presji na rodziców -ukazywania małoletnich w niebezpiecznych sytuacjach -oddziaływania w sposób ukryty na podświadomość

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Prawne regulacje : Ponadto reklama nie może: -naruszać godności ludzkiej -zawierać treści dyskryminujących (rasa, płeć narodowość) -ranić przekonań religijnych czy politycznych -zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich -sprzyjać zachowaniom zagrażającym zdrowiu, bezpieczeństwu czy środowisku

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Główne strategie reklamowe Slogany „Nie dla idiotów” „Connecting people” „Das Auto” Celem sloganu jest utrwalenie w świadomości klientów nazwy firmy lub produktu

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Główne strategie reklamowe Oddziaływanie racjonalne -Opiera się na logicznych, rozsądnych argumentach, i dostarcza konsumentowi fachowych informacji na temat produktu

Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Główne strategie reklamowe Oddziaływanie emocjonalne -Ma docierać do naszej podświadomości… Rekomendacja znanych osób Podążanie za modą Popularność Szokowanie, erotyka, kontrowersje