PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Hotel Courtyard – Warszawa
1 EWALUACJA GŁÓWNYM NARZĘDZIEM PODNOSZENIA JAKOŚCI PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Robert Fleischer –Zarząd Główny SDSiZ RP Lubniewice,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
To ile wydaje się na reklamę?
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
PREZENTACJA styczeń 2010.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Kampania wizerunkowa mBanku
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Województwo pomorskie –
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Monitoring Online Mediów Internetowych
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Profesjonalizacja branży eventowej
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
opis projektu jednym zdaniem
Program Interreg IIIA Polska – Republika Słowacka – dobre praktyki w kontekście zadań Wspólnego Sekretariatu Technicznego Nowy Targ, 16 czerwca.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
EDI NET - badania.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
ABC ATL dla FMCG 19 marca 2014 r..
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Oferta działań ambientowych
Analiza kluczowych czynników sukcesu
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
HOOP - Dzień Przytulania
MÓJ ZAWÓD.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zgłoszenie do konkursu
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1

Od 15 września 2008 PRO Media House należy do Grupy: agenda Od 15 września 2008 PRO Media House należy do Grupy: Wszystkie domy mediowe wchodzące w skład Grupy „Niezależne Domy Mediowe” spełniają następujące kryteria: 100% polskiego kapitału media plannerzy  z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem plannerskim posługiwanie się powszechnie uznawanymi badaniami mediowymi przygotowywanie rekomendacji mediowych min. w oparciu o wskaźniki mediowe i estymowane parametry generowanych kampanii posiadanie w swoim portfolio klientów, którzy zostali wygrani w wyniku przetargów minimum 3 lata funkcjonowania na rynku Zobacz więcej

agenda Grupa NDM Niezależne Domy Mediowe powołało sześć niesieciowych domów mediowych działających w Polsce: Effective Media Media Group MediaOn PRO Media House SPC House of Media Star Media Wspólnie będą promować swoje zalety, takie jak: profesjonalizm innowacyjność elastyczność w podejściu do Klientów oraz najwyższa jakość konkurencyjne koszty obsługi. Zobacz więcej

agenda

Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 5

Zobacz więcej – lista badań Czym się zajmujemy: ETAPY PRACY Z KLIENTEM agenda Zobacz więcej – lista badań Zobacz więcej Badania mediów Grupa docelowa Zobacz więcej - GD Zobacz więcej Zobacz więcej PRZYGOTOWANIE KAMPANII Wybór INTRAMEDIA Zobacz więcej Zobacz więcej

Badania, z których korzystamy agenda Badania telemetryczne AGB Polska. Badania telemetryczne OBOP. Target Group Index SMG/KRC. Polskie Badania Czytelnictwa SMG/KRC - Daily i General (dawniej Press Track). PBC Pro SMG / KRC – badania czytelnictwa wśród managerów. Radio Track SMG/KRC. Megapanel PBI/Gemius – badania Internetu. Monitoring wydatków reklamowych: AC Nielsen(1992-2000), Expert Monitor (1997-2001), Media Monitoring (od 2000). Monitoring reklamy zewnętrznej Media Watch. Dane o nakładach i sprzedaży prasy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Raporty Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. 7

Grupa celowa agenda Analizując dane z badania TGI (Target Group Index; realizowane przez SMG/KRC Polska) możemy dotrzeć do wniosków o: poziomie konsumpcji poszczególnych typów mediów w interesującej nas grupie docelowej dzięki tym informacjom możemy dokładnie dopasować media do danej grupy, nie wydając pieniędzy na mniej efektywne w danej grupie media. ponadto analizujemy dane psychograficzne i demograficzne określające nasze grupy celowe – im więcej o nich się dowiemy – tym bardziej precyzyjny będzie wybór mediów. 8

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Specyfika produktu agenda Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dla każdego produktu bądź usługi analizujemy takie kryteria jak: sposób pozycjonowania produktu/usługi, przekaz reklamowy i kreacja, kanały dystrybucji, zasięg geograficzny, sezonowość. 9

Konkurencja agenda Dane z badań Media Monitoring dostarczają nam informacji na temat wydatków konkurencji na reklamę pod względem: sezonowości wydatków, wielkości wydatków na poszczególne media, wielkości wydatków na poszczególne nośniki w mediach. Dzięki temu możemy wybrać najkorzystniejszą dla klienta strategię mediową: „Me too!” czyli naśladowanie konkurencji przez umieszczanie reklam w tym samym czasie, w tych samych mediach i nośnikach. „Not me!” czyli wykorzystanie mediów i nośników niedostrzeżonych lub niedocenianych przez konkurencję lub działanie w czasie, gdy konkurencja „śpi” (oczywiście jeśli nie wyklucza tego analiza sezonowości sprzedaży). 10

Każda kampania rozpoczyna się od wyboru odpowiedniej precyzji Wybór precyzji agenda Każda kampania rozpoczyna się od wyboru odpowiedniej precyzji PRECYZJA TERYTORIALNA 2. PRECYZJA TARGETOWA PRECYZJA CZASOWA 4. PRECYZJA TEMATYCZNA 11

Wybór INTERMEDIA Kryteria ilościowe Kryteria jakościowe agenda Kryteria ilościowe Kryteria jakościowe Dane z badań mediów realizowanych przez najbardziej renomowane instytuty badawcze w Polsce dostarczają nam informacji na temat zasięgu tytułów prasowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych w naszej grupie docelowej. Aby zoptymalizować wydatki na media analizujemy też koszty dotarcia do osób z grupy docelowej (CPT, CPP) i wybieramy te nośniki, które, przy minimalnych kosztach, zapewniają nam maksymalny zasięg. W przypadku nośników o podobnych parametrach ilościowych, decyzję o wyborze podejmujemy na podstawie ich istotnych cech: dla telewizji: tematyczny dobór kontekstu emisji reklamy dla prasy: długość cyklu wydawniczego, tematyka artykułów, jakość techniczna, występowanie reklam konkurencji, możliwość działań niestandardowych dla stacji radiowych: format, zasięg terytorialny, audycje tematyczne, dla outdooru: stan techniczny nośników i wygląd otoczenia, widoczność nośnika, prestiżowość itp. 12

Wybór INTRAMEDIA agenda Które tytuły prasowe, stacje radiowe/telewizyjne i formaty outdooru wykorzystać. Baza danych - INTRAMEDIA: 6083 tytułów prasowych 329 stacji radiowych i telewizyjnych 1516 tytułów prasy internetowej PRECYZYJNE dotarcie do osób z grup celowych - baza danych czasopism branżowych: 154 tytuły prasy biznesowej, 60 tytułów prasy komputerowej, 33 tytuły prasy budowlanej, i wiele innych… 13

Zakup mediów i koordynacja kampanii agenda rezerwacja czasu / powierzchni reklamowych kontrola przebiegu kampanii koordynacja dostarczenia materiałów reklamowych i uzyskania materiałów dowodowych 14

Analiza post buy agenda raport post buy (lista emisji, koszty, GRP, zasięgi - plan a realizacja) analiza realizacji celów kampanii - znajomość marki - znajomość marki (dane TGI) - intensywność kampanii (GRP)

Strategia medialna - podsumowanie agenda Specyfika produktu Dokładne przeanalizowanie każdego z powyższych czterech punktów pozwoli na kompleksowe ujęcie potrzeb naszej grupy celowej, skonstruowanie efektywnego mediaplanu, biorącego pod uwagę nie tylko specyfikę naszego produktu/usługi, ale także ewentualne działania konkurencji. Konkurencja Media Grupa celowa 16

Raporty dot. rynku reklamy Czym się zajmujemy: DZIAŁALNOŚĆ DODATKOWA agenda Cykliczne publikacje Brief, Press, Marketing w Praktyce, Outdoor Media, Visual Communication, Pro-kreacja PROjekty badawcze Zapach w reklamie papierowej Reklama łączona produktów o różnym prestiżu Bodźce erotyczne w reklamie prasowej i outdoorowej i ich wpływ na efektywność reklamy Pop-up – jak cechy tej formy reklamy wpływają na ocenę produktu i reklamy Raporty dot. rynku reklamy PROmocja po polsku – analiza wydatków reklamowych w Polsce w 16 kategoriach sprzedażowych PROmotion in Poland – wersja dla przedsiębiorców zagranicznych PROrocze czasy – prognoza wydatków reklamowych Konkurs „Gdzie nas jeszcze nie było” Poszukiwania miejsc, które nie zostały zagospodarowane pod reklamę

Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 18

Klienci agenda 1991 – 2004 Działalność jako dział mediów agencji reklamowej DEMO Effective Launching od września 2004 r. PRO Media House działa jako odrębny rynkowo podmiot w ramach Sadowski Sp. z o.o. Klienci 1991 - 2004 19 19

agenda Klienci od 2004 20 20

Klienci agenda FMCG 21

Klienci agenda Nieruchomości Branża budowlana 22

Klienci agenda IT / Telekomunikacja Rozrywka

Klienci agenda Motoryzacja Odzież

Klienci agenda Farmacja Inne

Klienci 1991-2004 agenda 26 26 26

Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 27

Kampania wizerunkowo sprzedażowa Klienci case-study agenda CZAS: 2004 r RODZAJ: Kampania wizerunkowo sprzedażowa KLIENT: Harley Davidson PRODUKT: Luksusowy motocykl EFEKT Precyzja targetowa Precyzja tematyczna

Klienci case-study EFEKT Precyzja targetowa CZAS: VII – VIII 2007 agenda CZAS: VII – VIII 2007 RODZAJ: Kampania wizerunkowa KLIENT: B&T Distribution PRODUKT: Oliwa z oliwek EFEKT Precyzja targetowa

Precyzja terytorialna Precyzja tematyczna Klienci case-study agenda CZAS: III 2007 – X 2008 RODZAJ: Kampania wizerunkowa, informacyjna KLIENT: Cinema City PRODUKT: otwarcie nowych multipleksów EFEKT Precyzja terytorialna Precyzja tematyczna 30

Precyzja terytorialna Klienci case-study agenda CZAS: X 2006 – XII 2008 RODZAJ: Kampania - sprzedażowa KLIENT: B.S.R. POLSKA PRODUKT: Osiedle mieszkaniowe EFEKT Precyzja targetowa Precyzja terytorialna 31

Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 32

Referencje Klientów agenda „Przez cały okres współpracy dedykowany nam zespół PRO Media House wykazuje pełne zrozumienie dla naszych indywidualnych, specyficznych potrzeb. Zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i podczas realizacji kampanii odznacza się terminowością i rzetelnością, a także kompleksowym podejściem do planowania mediów, często wykraczającym poza standardowe procedury dot. współpracy z domem mediowym.” Iwona Kuźnik, Dyrektor Marketingu i PR Cinema City „Wybór domu mediowego obsługującego nasz budżet reklamowy nie był łatwy. Poszukiwaliśmy partnera, który będzie w stanie złożyć nam najlepszą ofertę – profesjonalną, przystającą do prestiżu i luksusu oferowanego przez nas produktu. PRO Media House jest firmą profesjonalną, umiejętnie zarządzaną, w pełni dyspozycyjną, która potrafi skutecznie konkurować z międzynarodowymi agencjami sieciowymi.” Agnieszka Jaworska, Marketing, Sales and Office Manager B.S.R Polska Wilanów Więcej referencji dostępnych jest na stronie www.promediahouse.pl – sekcja „Klienci”

agenda Zobacz więcej

agenda I miejsce w kategorii „Innowacyjne podejście do planowania mediów” według Media & Marketing Polska – 2008 r.* W tym roku nasi Klienci docenili nas za innowacyjne podejście do planowania mediów. Zajęliśmy I miejsce w tej kategorii wśród wszystkich domów mediowych w Polsce. W pozostałych kategoriach PRO Media House ponownie znalazł się w ścisłej czołówce najlepiej ocenianych przez Klientów domów mediowych w rankingu Agencje reklamowe i Domy mediowe 2008. *źródło: Raport Media i Marketing Polska – Agencje reklamowe i Domy mediowe 2008

I miejsce w 3 kategoriach według Media & Marketing Polska – 2007 r.* agenda I miejsce w 3 kategoriach według Media & Marketing Polska – 2007 r.* W rankingu „Agencje reklamowe i Domy mediowe 2007” PRO Media House zajął I miejsce wśród wszystkich domów mediowych w Polsce pod względem zadowolenia klientów z obsługi, zakupu mediów oraz planowania outdooru. *źródło: Raport Media i Marketing Polska – Agencje reklamowe i Domy mediowe 2007

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY agenda ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Anna Pawłowicz New Business Representative 12/623 01 02 0 601 930 392 anna.pawlowicz@promediahouse.pl 37