Dostosowanie oferty usług Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach do potrzeb partnerów biznesowych
sprawne przygotowanie rezerw kadrowych o odpowiednich kwalifikacjach, dofinansowanie szkoleń pracowników w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego, dofinansowanie nowych stanowisk pracy, sprawne pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe, rzetelny i szybki przekaz informacji na temat sytuacji na rynku pracy i przedsięwzięć inicjowanych ze strony PUP Chojnice,
edukacja w zakresie procedur i zasad organizacji programów na rzecz promocji zatrudnienia – zajęcia warsztatowe, karta członkowska – TOP Partner, jako gwarancja „dobrej i rzetelnej marki”, bonifikaty punktowe – Top Partner – zwiększenie dostępności do programów finansowanych ze środków FP i EFS, zbudowanie stałej platformy kooperacyjnej – baza zidentyfikowanych w PUP partnerów – doradców klienta instytucjonalnego
możliwość dostosowania oferty szkoleniowej do faktycznych potrzeb pracodawców, odpowiedni - gwarantujący osiągnięcie wysokiego wskaźnika efektywności zatrudnieniowej - dobór pracodawców realizujących programy na rzecz promocji zatrudnienia, rzetelny i szybki przekaz informacji nt sytuacji kadrowej w firmach partnerskich,
pozyskanie partnerów do udziału w przedsięwzięciach organizowanych na rzecz aktywizacji lokalnego rynku pracy, sprawne monitorowanie wybranych branż, gwarantujące zwiększenie jakości pracy pracowników urzędu pracy poprzez odpowiednie dopasowanie narzędzi i metod działań do bieżących wyzwań rynku pracy, zbudowanie stałej platformy kooperacyjnej – baza zidentyfikowanych przedstawicieli firm współpracujących z PUP.
Pracodawcy, którzy wywiązali się z dotychczasowej współpracy z PUP, Pracodawcy zamierzający podjąć współpracę z PUP, Pracodawcy opierający swoją działalność na wysokiej kulturze organizacji. Nabór do projektu prowadzony będzie w pierwszym kwartale każdego roku.
1. Szkolenia osób bezrobotnych i pracowników: szkolenia grupowe, szkolenia indywidualne, trójstronne umowy szkoleniowe, Krajowy Fundusz Szkoleniowy – procedury i zasady dofinansowania w 2015 roku. Pomoc publiczna – de minimis 2. Zatrudnienie subsydiowane: prace interwencyjne, refundacja składki ZUS, grant na telepracę, świadczenie aktywizacyjne, refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, programy stażowe. Pomoc publiczna – de minimis
3. Wsparcie aktywizacji zawodowej wybranych kategorii osób bezrobotnych: aktywizacja zawodowa rodziców powracających na rynek pracy po przerwie związanej z wychowywaniem dziecka (grant na telepracę, świadczenie aktywizacyjne), aktywizacja osób powyżej 50 roku życia (dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+, zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych za zatrudnionych bezrobotnych 50+),
aktywizacja osób do 30 roku życia (bon szkoleniowy, bon stażowy, bon zatrudnieniowy, bon na zasiedlenie, refundacja składki ZUS, zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych za zatrudnionych bezrobotnych do 30 r.ż.) Pomoc publiczna – de minimis. 4. Usługi pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego (w tym: procedura składania ofert, zatrudnianie cudzoziemców, organizowanie Giełdy Pracy, uczestnictwo w Targach Pracy, poradnictwo zawodowe świadczone na rzecz pracodawców),
spotkania w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 1 x w kwartale – prezentacja wzajemnych działań i osiągnięć.
siedziba urzędu
strona internetowa urzędu
zaproszenia kierowane do pracodawców
Magdalena Reszka Specjalista ds. rozwoju zawodowego Pokój nr 27 (I piętro) tel