Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje

Advertisements

Przychodnie/poradnie Pielęgniarki/położne rehabilitant, psycholog)
Dostępność świadczeń z perspektywy lekarza podstawowej opieki zdrowotnej dr med. Adam Windak.
Stworzenie oraz wdrożenie systemu informacji w Szpitalu Powiatowym im
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
PRYWATNE UBEZPIECZENIA ZDROWTNE
Wirtualna Recepcja Łatwy kontakt pacjenta z lekarzem Warszawa,
WYKLUCZENIE POWIKŁAŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEPRAWIDŁOWEGO PRZYGOTOWANIA PACJENTA DO ZNIECZULENIA I ZABIEGU OPERACYJNEGO DOŚWIADCZENIA WŁASNE.
Kontrole Konsultantów Wojewódzkich w różnych dziedzinach medycyny
Normy praktyki zawodowej
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Ruch organizacji pacjentów.
Podstawy Medycyny Ratunkowej - zagadnienia prawne dla pielęgniarek
Koszyk gwarantowanych świadczeń opieki zdrowotnej.
„Jakość jest tym, czego brak oznacza straty dla wszystkich” Taguchi
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń.
Warszawa, grudzień 2013 r. 16 programów 16 programów adresowanych do: 1.Kobiet w ciąży 1.Kobiet w ciąży – Szkoła Rodzenia - blisko odbiorców rocznie.
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ
Zdarzenia niepożądane w praktyce pielęgniarki anestezjologicznej i intensywnej opieki. Szukanie winnych czy rozwiązań? Anna Zdun Warszawa
Usługa medyczna i jej cechy
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ 17 grudnia 2012
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
LUBLIN Stare Miasto - Zamek Lubelski. Udział i rola szpitali niepublicznych na rynku usług medycznych w województwie lubelskim Tomasz Pękalski Dyrektor.
ZARZĄDZENIE Nr 3/2014/DSOZ PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 23 stycznia 2014 r w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie.
Działanie i jego składniki
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Definicja Zgodnie z definicją Światowej Organizacji Zdrowia – system zdrowotny to wszystkie organizacje, zakłady i instytucje, których zadaniem są działania.
Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz Dyrektor Centrum Onkologii
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki 1 Personalne listy pacjentów oczekujących na wybrane świadczenia opieki zdrowotnej Angelika Milkiewicz-Ławicka Naczelnik.
STUDENCI KIERUNKU LEKARSKIEGO I LEKARSKO-DENTYSTYCZNEGO W PROCESIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
JGP Z PERSPEKTYWY ODDZIAŁU FUNDUSZU
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gorzów Wielkopolski 04 – r. Zasady kontraktowania.
ZAKRES I ZASADY PRZEKAZYWANIA DANYCH SPOSÓB ANALIZY KOSZTÓW ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ Aleksandra Świderska Wydział Taryfikacji Agencja Oceny Technologii.
PROF. DR HAB. MED. JAN KULIG PROBLEM REFERECYJNOŚCI ODDZIAŁÓW CHIRURGICZNYCH KRAJOWY KONSULTANT W DZIEDZINIE CHIRURGII OGÓLNEJ REFERENCYJNOŚĆ ODDZIAŁÓW.
Kontrole planowe przeprowadzono w zakresie: 1.Realizacji przez szkołę obowiązku prowadzenia zajęć wychowania fizycznego (w 125 szkołach podstawowych).
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
Podsumowanie Konferencji
KRYTERIA KONTRAKTOWANIA Świadczeń ZDROWOTNYCH NA ROK 2016
1 Rola usługodawców i usługobiorców w obiegu informacji w obrębie systemu P1 Piotr Walesiak, Paulina Albin Infovide-Matrix S.A. Doradca w projekcie budowy.
Jakość w opiece zdrowotnej Jerzy Hennig
PROJEKT NFZ/BŚ Z PO WER Etap I - opracowanie modeli organizacji opieki koordynowanej (OOK) Zakres koszyka opieki podstawowej z budżetem powierzonym (POZ-BP)
,, Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania Instytut Inżynierii Produkcji Praca Magisterska : „Identyfikacja potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Prof. UJ dr hab. n. med. Adam Windak Kierownik Zakładu Medycyny Rodzinnej CM UJ Wiceprezes Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce Propozycja kluczowych rozwiązań.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Zdarzenia niepożądane
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
Asystent osoby niepełnosprawnej Czas trwania nauki – 1 rok.
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Gdańsk, 27 czerwca 2016 r. Centralna koordynacja interwencji EFSI w sektorze zdrowia na lata Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Związek Miast Polskich
Zdalna Opieka Medyczna Wsparcie dla Opieki Koordynowanej
ZINTEGROWANA OPIEKA CareWell - NOWY MODEL OPIEKI
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Kierunki rozwoju kadr systemu ochrony zdrowia w Polsce
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Katarzyna Bublewicz-Guzy
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Dostępność Plus Nabór grantowy dla POZ.
Zapis prezentacji:

Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2014 roku

Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.

Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.

CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.

Liczba formularzy: II półrocze 2014 : I półrocze 2014

0cena świadczonych usług podczas przyjęcia do Szpitala

Czy zapoznano z Kartą Praw Pacjenta?

Czy w trakcie leczenia w oddziale szpitalnym informowano Panią/ Pana o stanie zdrowia, stosowanych zabiegach i podawanych lekach?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę pielęgniarską?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę lekarską?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z żywienia w Szpitalu?

Jak Pani/ Pan ocenia czystość sal chorych i sanitariatów

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z pobytu w Szpitalu?

Czy jest Pan/ Pani zadowolony z obsługi podczas rejestracji do poradni Specjalistycznych?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu Pracowni Diagnostycznych?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Poradni Specjalistycznych?

Czas oczekiwania na badanie w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej był:

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu pracowni diagnostycznych w ZDO?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Pracowni Zakładu Diagnostyki Obrazowej?

Jak ocenia Pani pracę Położnych w zakresie sprawowania opieki w oddziale Położniczym?

Jak ocenia Pani opiekę lekarską w oddziale Położniczym?

Czy w czasie pobytu w oddziale uzyskała Pani każdorazowo pomoc przy dziecku i karmieniu kiedy o to prosiła?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z obsługi podczas rejestracji w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji?

Czas oczekiwania na wizytę/ zabiegi był?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji

Czy ponownie skorzysta Pani / Pan z usług Ciechanowskiego Centrum Rehabilitacji?

Uwagi: Od grudnia 2012 roku istnieje możliwość wypełniania ankiet przez pacjentów drogą elektroniczną Pacjenci korzystają z tej formy oceny, uwagi dołączane są do analizy miesięcznej danego oddziału a wnioski przekazywane do komórek organizacyjnych.

Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Sporządził: Zatwierdził: Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Ewa Potępa Agnieszka Kadecka