Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting www.salamon.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Joanna Sawicka Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE 2014
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
tel.: Marynino 28, Serock.
Program Rozwoju Sprzedaży
Jakość kształcenia przez całe życie 25 marca 2010.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
OLSZTYŃSKI BUDŻET OBYWATELSKI. IDEA mieszkańcy i mieszkanki określają cele i sposób wydatkowania określonych kwot Biorą zatem udział w planowaniu wydatków.
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Prof. nadzw. dr Edward Wiktor Radecki Zakład Problemów Społecznych
1 Jak by tu po-współpracować z innymi ? a może coś jeszcze… Word 2007.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Bezpieczeństwo w Krakowie na tle dużych miast
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
1 Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Kalendarz 2020.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Targowiska kiedyś i dziś
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Projektowanie systemów transportowych
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
{ Wsparcie informacyjne dla zarządzania strategicznego Tereshkun Volodymyr.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Zapis prezentacji:

Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Przekonaj się, jak bardzo skutecznej! Techniki i narzędzia skutecznej sugestii pozawerbalnej i werbalnej w Twojej sprzedaży

Czym się zajmiemy w tym niezwykłym spotkaniu? Czy mając produkt podobny, ale droższy niż inni, da się go sprzedać drożej? Jak to robią najlepsi handlowcy? Jakie techniki stosują? Czym się różnią w zakresie gry werbalnej i pozawerbalnej? Jak wiele podobieństw łączy 1247 wybitnych handlowców świata (w tym z Polski)? Jak szybko potrafisz nauczyć się tego, co oni? 2

Cztery lata temu po raz pierwszy ujawniono wyniki wieloletnich (trwały prawie 7 lat) obserwacji i badań prowadzonych na grupie 1247 wybitnych handlowców z 63 krajów świata, w tym 17 z Polski. 3 Osoby te wyróżniają się tym, że w zespołach sprzedaży liczących po co najmniej 10 osób ich wyniki były i są wielokrotnie wyższe od tych uzyskiwanych przez pozostałe osoby z tej samej firmy. Z eksperymentu i obserwacji wyłączono handlowców z zespołów mniejszych niż dziesięcioosobowe i takich, którzy swoją sprzedaż budowali na obsłudze zaledwie kilku wybranych klientów. Przyjęto zasadę, że żaden z ich klientów nie może generować więcej niż 20% całości ich obrotów. Do programu wybrano tylko takie osoby, których sprzedaż w ciągu trzech kolejnych lat wyjściowych zawsze stanowiła więcej niż 300% wielkości uzyskiwanej przez drugą najlepszą osobę w firmowym zespole. Wybierano do projektu tylko takie firmy, których wyniki na tle innych firm w branży były znacząco lepsze. 673 osoby w wybranej grupie miały aż siedmiokrotnie większe efekty od kolejnego handlowca w swojej firmie. Eksperyment ograniczał się tylko do tych aktywnych handlowców, którzy równocześnie stale pozyskują nowych klientów i wpływy z tej sprzedaży stanowią nie mniej niż 20% w skali roku.

Dlaczego umysł klienta i Twój własny większą wagę przywiązują do mowy pozawerbalnej niż do słów? czyli o pierwszeństwie gestów nad gadaniem To przecież właśnie w ten sposób uczymy mowy - sensu słów. 4 Wstęp

Dlaczego widzimy lepiej niż słyszymy i ufamy bardziej gestom niż słowom? 5 Nasz mózg przekazuje nam przebrane, wyselekcjonowane i opóźnione informacje. Przeciętnie po 0,3 s od ich odebrania! Otrzymujemy na poziomie świadomości zaledwie 2-4% informacji przetworzonych faktycznie przez umysł. W odbiorze informacji kluczowe są zmysły i emocja, a nie rozum racjonalny! Jak wielkie znaczenie ma to w sprzedaży? Kiedy obraz ulokowany poniżej Twój mózg uzna za ważniejszy od tego powyżej? Jaki wpływ mają na to ramki, kolory, strzałki?

Jakich 49 (50) błędów handlowca potrafi położyć całą sprzedaż? Czyli dlaczego niektórzy tracą klientów robiąc „prawie” to samo, co najlepsi? 6 Część I

7 Na czym dokładnie polega różnica? To od niej zależy najczęściej efekt!

Jakich 25 elementów mowy pozawerbalnej i werbalnej gwałtownie podnosi efektywność sprzedaży w telemarketingu i kontakcie bezpośrednim? Czyli o wszystkim, co sprawia, że cena przestaje mieć kluczowe znaczenie. 8 Część II

9 Większość handlowców uparcie trwa w przekonaniu, że cena to kluczowy element sprzedaży. Co ciekawe wśród 1247 badanych tylko 43 podzielało tę opinię, ale nawet oni zgadzali się, iż to nie cena, tylko sposób pokazania różnic i budowania relacji decydują o zakupie.

Jakich 10 strategii w procesie sprzedaży robi zasadniczą różnicę? Czyli o technikach i narzędziach sprawiających, że zdobycie zamówienia nawet na droższy niż u konkurencji produkt staje się łatwe. 10 Część III

W tej części skupimy się tylko na praktyce! omawianych technik składa się na całość procesu sprzedaży, zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak też w telemarketingu. Zbierzemy je razem. Pokażemy ich miejsce w procesie.

12 Wszystkie omawiane narzędzia, metody i sposoby są nauczalne, to znaczy leżą w sferze umiejętności, a nie jakichś wrodzonych uzdolnień. To TY decydujesz, z ilu z nich skorzystasz!

Dla kogo jest to spotkanie? 13 Dla handlowców, telemarketerów, osób z biur obsługi klienta, ale nade wszystko dla szefów sprzedaży i szefów firm, by w swoich zespołach stawiali na najlepsze wzory praktyk.

14 Odpowiemy na wątpliwości i problemy tych, którzy dziś ulegają naciskom cenowym i potulnie zdejmują spodnie, pokazując najniższa możliwą cenę.

15 Przekonamy, że to nie cena, tylko sposób sprzedaży jest kluczowy.

16 Miejsca i terminy szkoleń Wrocław, 30 marca 2015 Kraków, 31 marca 2015 Kielce, 1 kwietnia 2015 Rzeszów, 22 kwietnia 2015 Lublin, 23 kwietnia 2015 Białystok, 24 kwietnia 2015 Łódź, 27 kwietnia 2015 Gliwice, 28 kwietnia 2015 Warszawa, 29 kwietnia 2015 Gdańsk, 25 maja 2015 Bydgoszcz, 26 maja 2015 Poznań, 27 maja 2015 Zielona Góra, 28 maja 2015

17 Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz