Reklama społeczna Mini-przybornik. 22015-01-11 3.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NASZE KOCHANE DZIECIAKI...
Advertisements

FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
ZARZĄDZAJ JAKOŚCIĄ SWOJEGO ŻYCIA zgodnie z normą ISO 9001:2008
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Kolor i wielkość reklamy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
KOBIETA AKTYWNA to KOBIETA SKUTECZNA
Porady dla Twojego życia:
Wystąpienia publiczne.
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Interactive Marketing Partner marketing
Niniejsza TANTRA pochodzi z Indii.
Metodologia badań wydatków reklamowych
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Technik Organizacji Reklamy
Serwis komunikacji miasta ze społeczeństwem Poznać się lepiej mgr inż. Mariusz Bogacki Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii ul. Wierzbowa.
Oswajanie swoich emocji
Projekt współfinansowany ze środków UE INTERREG IIIA CZ - PL Wpływ transgraniczny projektów Współpraca transgraniczna partnerów Walbrzych, 21 lutego 2006.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Różnorodna prezentacja kandydatów na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, a następnie oddanie głosu przez wszystkich uczniów szkoły, zapewnią demokratyczny.
AUTYZM INNY NIE ZNACZY GORSZY
Umiejętność obserwacji.
Oferta działań ambientowych
OCZEKIWANIA CO DO INFORMACJI. Istnieje społeczne przyzwolenie na wydawanie pieniędzy na „dobre i potrzebne” kampanie informacyjne. Mówi się, że nieznajomość.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Metody komunikowania się
Metody komunikacji.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Udany jednostrzALł. Jaki rodzaj jednostrzału? Dla stałej drużyny bohaterów, jako przerywnik w kampanii. Zupełnie oddzielna historia, bądź dziejąca się.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna.
Nowe trendy - planowanie negocjacji Wysokie standardy współpracy.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
ZKM przypomnienie.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
9 TRENDÓW W PR.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
„MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ”
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Jak napisać dobry konspekt?
Skuteczność zachowań werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach
Zapis prezentacji:

Reklama społeczna Mini-przybornik

3

4 Czym różnią się te filmy? Czy oba budzą tak samo intensywne emocje? Czy angażują w równym stopniu? Czy jeden i drugi bierzesz do siebie w taki sam sposób? Czy będziesz je pamiętać tak samo długo? Czy w związku z nimi zamierzasz coś zrobić? I dlaczego?

Głównym zadaniem reklamy społecznej nie jest komunikowanie zalet lecz zmiana zachowań odbiorców najczęściej wbrew ich doraźnym korzyściom, nawykom i preferencjom.

Kto jest najważniejszy? Najważniejszy jest odbiorca komunikatu. Nigdy autor. Odbiorca musi w przekazie dostrzec „siebie” i „swoje problemy”.

Jakie oni mają wspólne zainteresowania?

I jak ze sobą rozmawiają? Dlatego jedną z najważniejszych decyzji przy opracowywaniu komunikacji społecznej jest precyzyjny wybór grupy celowej. To co dla jednej grupy celowej jest obraźliwe i durnowate, jest wspaniałe dla innej. To co nudzi jednych, bawi innych…

Przemawia czy bulwersuje?

Przemawia czy bulwersuje?

Przemawia czy bulwersuje?

Przemawia czy bulwersuje?

A może jest niezrozumiała?

Mów wyłącznie do wybranej grupy celowej jej własnym językiem

Wybór grupy celowej

Jeden, najważniejszy komunikat

Jeden, najważniejszy komunikat

Jeden, najważniejszy komunikat

Jeden, najważniejszy komunikat

Jeden, najważniejszy komunikat Najefektywniejsze reklamy komunikują JEDNĄ myśl. Im więcej przekazów tym mniejsze zrozumienie i zapamiętanie ze strony grupy celowej. Jeśli KONIECZNIE trzeba przekazać kilka komunikatów to należy to zrobić w oddzielnych reklamach.

Wybierz 1 (słownie: jeden) komunikat.

Jeden, najważniejszy komunikat Pomocna dłoń: jednym za najważniejszych zadań agencji reklamowej jest doradzenie klientowi, z jakich komunikatów zrezygnować i jak wyrazić w reklamie ich gradację ważności. Patrzącej z zewnątrz agencji reklamowej, nie uwikłanej w wewnętrzne uwarunkowania, znającej specyfikę odbiorców z innych projektów – łatwiej jest „rozstać się” z nadmiarowymi komunikatami.

Czy ta reklama daje Ci do myślenia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię intryguje?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię zastanawia?

Czy ta reklama Cię intryguje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

A może szokuje?

Albo śmieszy?

Albo śmieszy?

Albo śmieszy?

Albo śmieszy?

Albo śmieszy?

Porusza?

Porusza?

Porusza?

Porusza?

Intryguj, zadziwiaj, rozśmieszaj, raduj albo smuć… ale nigdy nie nudź!

Największe ryzyko Największym zagrożeniem w kategorii reklam społecznych są nudne, przegadane reklamy zrealizowane według strategii: „bezpieczniejsza droga” lub „poprawność polityczna”. Właśnie dlatego rolą agencji reklamowej jest dostarczenie i rekomendowanie zleceniodawcy konceptów efektywnych (kreatywnych) kampanii reklamowych. Rolą klienta jest akceptacja (ocena) tych pomysłów. Tych ról nie wolno mieszać.

Największe wyzwanie Poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań jest największym wyzwaniem przed jakim stoi zleceniodawca reklamy ponieważ w przypadku sukcesu prowadzi do robienie rzeczy „pierwszy raz”. Zadanie to dotyczy nie tylko treści reklamy ale również jej formy. To oznacza, że „sprawdzona, klasyczna ulotka” jest często najmniej efektywnym rozwiązaniem.

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż ulotka

Więcej niż reklama

Więcej niż reklama

Kreatywne wykorzystanie mediów pozwala za pomocą jednej instalacji zwielokrotnić świadomość kampanii.

Reklama społeczna Tradycyjna reklama (teoretycznie) powinna przyczyniać się do podniesienia się jakości życia społeczeństwa. W praktyce zwiększa sprzedaż proszków do prania, baterii, depilatorów… Reklama społeczna zmienia społeczeństwa i narody. Daje pracę i wiedze Chroni zdrowie i życie. Ratuje planetę.

Reklama społeczna Jest najtrudniejszym z typów reklamy. W zamian za to daje najwspanialszą satysfakcję. Powodzenia!

THANK YOU Ul. Olesińska Warsaw, Poland T: F: