Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
Architektura SAP R/3 Wybrane zagadnienia.
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
Dodatkowe rozwiązania Przyjazny Bank Forte – IWB Import Wyciągów Bankowych Dr IT Warszawa.
ADAM Active Directory w trybie aplikacyjnym
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Kampanie społeczne działań strażniczych
Narzędzia Systemów workflow
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
SAMBA JAKO SERWER PLIKÓW
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
Platforma Usług Elektronicznych
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Interactive Marketing Partner marketing
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Tytuł osobiste schowki danych uniwersalna platforma nowoczesnych, sieciowych rozwiązań informatycznych logistyka zaopatrzenia gdzie dostawcy mają bezpośredni.
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Wpływ informatyki na poprawę funkcjonowania miasta.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Serwery aplikacji Zope Tomcat. Składniki Zopea: Serwer Management interface Databases.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Modelowanie obiektowe Diagramy UML – diagram przypadków użycia
Technik Organizacji Reklamy
Propozycja projektu Andrzej Ziółkowski.
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Plan prezentacji Idea projektu
Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Systemy informatyczne
Analiza narzędzi do współpracy systemu DNS z LDAP-em
Unified Communications Komunikacja zunifikowana
Logical Framework Approach Metoda Macierzy Logicznej
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2015 Prelegenci.
Automatyczna linia galwanizerska Zarządzanie procesem galwanizerskim w linii automatycznej – sterowanie i wizualizacja.
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
T4. Automatyzacja w zarządzaniu.
Region promocji turystycznej
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Interaktywne monitory serii 68
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Zapis prezentacji:

Contactis Power Dialer

Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie” CC w których koszt rozbudowy istniejącego systemu CC o funkcjonalność outbound jest bardzo wysoki Dla f irm nie posiadających systemu CC, które chcą realizować tylko samego ruchu wychodzącego ● W celu podniesienia efektywności prowadzonych akcji wychodzących

System umożliwiający prostą i skuteczną realizację masowej kampanii: telefonicznej, w trybach preview, progressive, predictive SMS’owej ’owej Może pracować z dowolnym typem centrali telefonicznej, jest od niej niezależny Może być uzupełnieniem istniejącego CC inbound Posiada wbudowane mechanizmy do integracji z Contactis Scripter Contactis Power Dialer

Autorskie rozwiązanie eliminuje potrzebę użycia linku CTI Dwupoziomowe logowanie agenta do systemu (w aplikacji web oraz telefoniczne pod wskazanym numerem dostępowym) Produkt dostarcza również: kreator kampanii mechanizmy zarządzania klientami mechanizmy zarządzania agentami prosty mechanizm bilingowy mechanizm raportowy mechanizmy importu kontaktów mechanizmy filtrowania danych

Contactis Scripter

System usprawnia przebieg rozmowy prowadzonej przez konsultanta i wspiera go w trakcie jej trwania Posiada prosty i intuicyjny interfejs Skrypty mogą zawierać logikę i akcje warunkowe Udostępnia mechanizm biblioteki skryptów Umożliwia udostępnianie rezultatów akcji klientom

Contactis Scripter

Contactis Power Dialer & Contactis Scripter

Integracja obydwu systemów

Korzyści z rozwiązania Najbardziej efektywny zestaw narzędzi do wykonywania aktywnego telemarketingu Zwiększenie wydajności konsultantów Szybki zwrot inwestycji ● Niski stosunek ceny do efektów Niezależność od platformy telefonicznej Zachowanie logiki i spójności rozmów Szybsze osiąganie postawionych w akcji celi

Klienci WindTelecom