Przedstawienie usługi Office 365 Omówienie celów firmy dotyczących usługi Office 365. Prezentacja interfejsu usługi Office 365 Wskazanie materiałów ułatwiających rozpoczęcie pracy
Używać udostępnionego obszaru roboczego. Budować historię projektu. Dołączać pliki do wiadomości . Używać poczty do prowadzenia dyskusji. Przechowywać materiały centralnie. Używać narzędzi służących do pracy zespołowej. Przechowywać materiały lokalnie. Wysyłać zmienione wersje w wiadomości . Uczestniczyć w spotkaniach online. Korzystać z udostępnionych obszarów roboczych. Używać połączeń konferencyjnych z taryfą minutową. Rezerwować sale konferencyjne. Używać list zadań i informacji o obecności. Subskrybować kanały informacyjne i znajdować ekspertów. Polegać na starych narzędziach i praktykach. Ponownie rozwiązywać te same problemy. Prowadzić swój profil. Udostępniać postępy swojej pracy. Wysyłać aktualizacje w wiadomościach e–mail. Przechowywać postępy swojej pracy lokalnie. Korzystać z sieć społecznościowych. Udostępniać informacje z własnej inicjatywy. Ograniczać grono współpracowników do miejsca, gdzie się znajdujesz.
Używać udostępnionego obszaru roboczego Budować historię projektu Witryny w usłudze Office 365. Przechowywać materiały centralnie Używać narzędzi służących do pracy zespołowej Usługę OneDrive dla Firm i witryny. Uczestniczyć w spotkaniach online Korzystać z udostępnionych obszarów roboczych Program Lync. Używać list zadań i informacji o obecności Subskrybować kanały informacyjne i znajdować ekspertów Outlook i aplikacja Outlook Web App. Prowadzić swój profil Udostępniać postępy swojej pracy Lync oraz witryny. Korzystać z sieć społecznościowych Udostępniać informacje z własnej inicjatywy Kanały aktualności i usługę Yammer.
Centrum Edukacji Szkolenie na żywo, prowadzone przez instruktorów Office