Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Advertisements

Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
Milki Way Wiktoria Nowak.
Fairtrade – dynamiczny rynek
FRUPP Pierwszy dostępny na rynku produkt otrzymany ze świeżych owoców w postaci chrupiącego batonika!!!
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Projekt Odnawialne Źródła Energii – badanie żarówek.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Sklepik szkolny.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
„Ogranicza nas tylko wyobraźnia…”
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Szkolenie DRL – Część 5 Odpowiedź na potrzeby klienta.
Jak zaplanować rozwój firmy? TeleMobile case study.
Mity i prawda o dopalaczach
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
czego się spodziewasz”.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Title Slide 1 It starts with you
Sieci komputerowe.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
Pomysł cross-promocji
Polski konsument a nowości
Mleczna droga na kawę… Kup Milkyway’a i ciesz się małą czarną w cenie 5 zł w lokalach Starbucks (za okazaniem paragonu).
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
„Śniadanie daje moc” Reportaż z akcji przeprowadzonej w klasie III a, Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Pewnego słonecznego poranka, jak zawsze w poniedziałek, Kasia i Franek szli razem do szkoły. Coraz częściej zwyczajem Katarzyny stawało się to, że przed.
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Temat: Schematy blokowe - ćwiczenia
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Czyteliada, czyli jak propagować czytelnictwo Szkoła z klasą 2.0.
WSZYSCY ZNAMY TĘ OPOWIEŚĆ
Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Zapis prezentacji:

Opracowane przez Nowak Justynę AGH

Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way a może Bounty ? Wybór nie jest prosty, ale jest też skuteczne rozwiązanie. W portfolio Marsa znajdują się już tzw. batony podwójnie pakowe jak: Mars 2 pack, Milky Way podwójny, 2xSnickers i potrójnie pakowy: Bounty Trio. Dlaczego by nie wprowadzić tego dla dwóch różnych batonów ? Ułatwi to wybór smakoszom wszystkich wyżej wymienionych 4 marek.

Co sądzą o pomyśle ankieterzy ? OdpowiedźLiczba odpowiedziUdział procentowy 5/52929,00 % 4/53434,00 % 3/51717,00 % 2/51414,00 % 1/566,00 %

Które z połączeń batonów podoba się najbardziej ? OdpowiedźLiczba odpowiedziUdział procentowy Mars-Snickers2929,00 % Milkyway-Bounty2222,00 % Mars-Milkyway2424,00 % Snickers-Bounty2424,00 % Mars-Bounty2323,00 % Snickers-Milkyway3030,00 %

Posumowanie Ankieta była przeprowadzona na 100 osobach. Link: Jak widzimy z jej wyników pomysł połączenia dwóch różnych batonów w jedno opakowanie cieszył by się popularnością. A wszyscy niechętni czy niezdecydowani z pewnością, by się do tego przekonali. Początkowo można byłoby wprowadzić na rynek najwyżej oceniane połączenie dwóch batonów i z czasem w zależności od wyników sprzedaży kolejne. Ja użyłam w swoim projekcie tylko produktów z portfolio Marsa, natomiast można również cross-promocję poszerzyć o marki batonów innych niż Mars Incorporated.