Opracowane przez Nowak Justynę AGH
Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way a może Bounty ? Wybór nie jest prosty, ale jest też skuteczne rozwiązanie. W portfolio Marsa znajdują się już tzw. batony podwójnie pakowe jak: Mars 2 pack, Milky Way podwójny, 2xSnickers i potrójnie pakowy: Bounty Trio. Dlaczego by nie wprowadzić tego dla dwóch różnych batonów ? Ułatwi to wybór smakoszom wszystkich wyżej wymienionych 4 marek.
Co sądzą o pomyśle ankieterzy ? OdpowiedźLiczba odpowiedziUdział procentowy 5/52929,00 % 4/53434,00 % 3/51717,00 % 2/51414,00 % 1/566,00 %
Które z połączeń batonów podoba się najbardziej ? OdpowiedźLiczba odpowiedziUdział procentowy Mars-Snickers2929,00 % Milkyway-Bounty2222,00 % Mars-Milkyway2424,00 % Snickers-Bounty2424,00 % Mars-Bounty2323,00 % Snickers-Milkyway3030,00 %
Posumowanie Ankieta była przeprowadzona na 100 osobach. Link: Jak widzimy z jej wyników pomysł połączenia dwóch różnych batonów w jedno opakowanie cieszył by się popularnością. A wszyscy niechętni czy niezdecydowani z pewnością, by się do tego przekonali. Początkowo można byłoby wprowadzić na rynek najwyżej oceniane połączenie dwóch batonów i z czasem w zależności od wyników sprzedaży kolejne. Ja użyłam w swoim projekcie tylko produktów z portfolio Marsa, natomiast można również cross-promocję poszerzyć o marki batonów innych niż Mars Incorporated.