CO TO JEST DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH ? Począwszy od roku 2001, 26 września obchodzony jest Europejski Dzień Języków, dzień mający przypominać o korzyściach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
Advertisements

Flaga Unii Europejskiej
Zadania i zasady działania Unii Europejskiej
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Europa NASZ DOM.
Unia Europejska.
Biblioteka Pedagogiczna w Kazimierzy Wielkiej
JAK UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
Europejski Dzień Języków Obcych
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
ShowMi ShowMi – umiej ę tno ś ci j ę zykowe migrantów warto ś ci ą dla innych Projekt Grundtvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Europejski Dzień Języków
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
EUROPEJSKIE BADANIE KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH (ESLC) Ogłoszenie wyników Warszawa, Pracownia Języków Obcych IBE dr Magdalena Szpotowicz i Agata.
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Wieruszów 2003 NOWA MATURA (Dz. U. Nr 26 z r.) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie.
Opracował: Wiktor Mikłasz. Spis Treści CodziennośćPracaInformatykaWakacje.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
„Po mowie jest na świecie potęga największa – milczenie."
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. C. K. NORWIDA W LESZNIE
Matura 2011 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. (Dz.U. nr 83, poz. 562 z późn. zm.)
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
Podstawowe zwroty w języku włoskim
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Dlaczego właśnie francuski?
Język to podstawa Ucz się języków! Akcja przyznawania bezpłatnych etykiet Bożena Ziemniewicz BRITISH CENTRE Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne.
UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
d Oferujemy Oferujemy A.Indywidualne podejście do każdego studenta/ki B.Solidną naukę języka i nacisk na praktyczne umiejętności językowe C.Profesjonalną.
HISTORIA JĘZYKA POLSKIEGO
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
  wiek  doświadczenie zawodowe  opieka nad dziećmi  problemy zdrowotne  brak wolnych miejsc pracy  skala bezrobocia  wykształcenie/kwalifikacje.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Wizyta studyjna w Finlandii w ramach projektu Coaching i Tutoring – w stronę nowoczesnej dydaktyki Anna Rudnicka-Ostrowska 2015.
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW 26 WRZEŚNIA WOLA MOKRZESKA 28 września 2015
Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I FRANCUSKIM. POZNASZ PODSTAWY PROJEKTÓW BIZNESOWYCH NAUCZYSZ SIĘ STOSOWAĆ WIEDZĘ MATEMATYCZNĄ DO PROSTYCH PROBLEMÓW EKONOMICZNYCH.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
„Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyka niemieckiego?”
Klasa dwujęzyczna Gimnazjum im. Jana Pawła II z oddziałami dwujęzycznymi w Gliniance.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
XLIV Liceum Ogólnokształcące Ł ód ź. Obierz kurs na 44 LO Posiadamy ofertę dostosowaną do uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Nasza.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Języki obce.
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Dlaczego warto uczyć się języków obcych?
Zapis prezentacji:

CO TO JEST DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH ?

Począwszy od roku 2001, 26 września obchodzony jest Europejski Dzień Języków, dzień mający przypominać o korzyściach płynących ze znajomości wielu języków i zachęcać do nauki języków obcych — nieważne, czy po to, by łatwiej znaleźć pracę, móc porozumieć się na zagranicznym wyjeździe, poznać obcą kulturę, czy też dla samej satysfakcji z opanowania nowego języka.

Kształcenie językowe jest ważnym narzędziem służącym wzajemnemu poznaniu i budowaniu tolerancji pomiędzy różnymi kulturami, a także istotnym elementem wspomagającym procesy przemieszczania się osób w Europie w celu nauki i pracy.

Istnieje wiele metod uczenia się języków kurs samodzielnej nauki: może on się składać z płyt CD, kaset wideo lub kaset magnetofonowych, jak również książek i zeszytów ćwiczeń przeglądaj Internet: pojawia się coraz więcej adresów internetowych oferujących lekcje języków obcych, często z wykorzystaniem dźwięku i filmów kursy zagraniczne: wiele szkół językowych i instytutów kulturalnych organizuje kursy w krajach, gdzie mówi się językiem, którego się uczysz telewizja i radio Ucz się przy pomocy nauczyciela

DZIEŃ DOBRY PO POLSKU DZIEŃ DOBRY PO ANGIELSKU GOOD MORNING PO WŁOSKU BUONGIORNO PO NIEMIECKU GUTEN MORGEN PO NORWESKU GOD MORGEN PO FRANCUSKU BONJOUR PO HISZPAŃSKU BUENOS DÍAS PO CZESKU DOBRY DEN

W Unii Europejskiej obowiązują 24 języki urzędowe, które są jednocześnie językami roboczymi, a mianowicie: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.

czy wiecie, że... nieco ponad połowa Europejczyków (54 proc.) jest w stanie rozmawiać w co najmniej jednym języku oprócz ojczystego, jedna czwarta (25 proc.) umie mówić w co najmniej dwóch innych językach, a co dziesiąty (10 proc.) potrafi rozmawiać w co najmniej trzech.

„BEZ ZNAJOMOŚCI JĘZYKÓW OBCYCH, CZŁOWIEK CZUJE SIĘ GORZEJ NIŻ BEZ PASZPORTU...”

WYKONALI: ANNA LEWANDOWSKA DANIEL PIKOR KL III „C”