O MINACH I NIE TYLKO… Jakie zjawiska muzyczne zostały odwzorowane w Waszych rysunkach?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MUZYKA JAPOŃSKA.
Advertisements

Muzyka.
Pitagoras I jego potajemne życie
KLASA I SZKOŁA PODSTAWOWA NR 24 W CHORZOWIE
SYMBOLICZNY INTERAKCJONIZM
Akordeon Opr. Wołkowski Paweł.
Matematyka w muzyce Mateusz Gajos kl. I a.
Jak tworzyć pokaz? Praktyczne wskazówki.
Muzyka rockowa wykonał: Krzysztof kanios.
Szkoła Muzyczna.
Dlaczego tańczymy? Co wyrażamy tańcem?.
Sztuka dla dziecka Artystyczna Euforia w hotelu Nosalowy Dwór w ramach II Festiwalu Muzyki Kameralnej Muzyka na szczytach Zakopane 2010.
Przygotowała: Monika Gajewska
Przekazanie pieniędzy ze sprzedaży własnoręcznie wykonanej biżuterii na zakup zabawek dla dzieci ze szpitala w Klimontowie. Zorganizowanie zajęć dla dzieci.
Gdzie ich szukać? Flickr.comFlickr.com – CC Open Clip Art LibraryOpen Clip Art Library – grafika w domenie publicznej.domenie publicznej.
Opracowały: Anna Bogucka Magdalena Kozak Magdalena Markiewicz
KWALIFIKACJE I DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
MATEMATYKA … w muzyce  + +.
RYTM. RYTM CO TO JEST RYTM? element muzyki mówiący o RYTM element muzyki mówiący o RELACJACH CZASOWYCH między dźwiękami który dźwięk jest krótszy?
Arteterapia – leczenie przez sztukę
Muzyka Adrianna Świniarska.
Matematyka w muzyce.
wykonanie: Katarzyna Hoffmann, Anna Kasiewicz, Jakub Stasiuk
CO SŁYCHAĆ W FILHARMONII…. CO SŁYCHAĆ W FILHARMONII…
Matematyka w muzyce.
Odpowiedzialny nauczyciel - (nie)odpowiedzialna wspólnota – co pomaga, a co przeszkadza w budowaniu nauczycielskich wspólnot praktyków Hanna Kędzierska.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM Z FIZYKI
ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z PRACĄ PRZY KOMPUTERZE
TEATR Zuzanna Stasiak Klasa 5B.
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego
KONCERT NA BOISKU. KONCERT NA BOISKU CO TO JEST ORKIESTRA?
Komputer w naszym życiu
REFORMATORZY TEATRU Kamila B..
Słuch i hałas.
Uczniowie klasy II Zespołu Szkół Społecznych STO im. Lotników Morskich w Darłowie.
R OZTAŃCZONA PRZERWA w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach.
CZY MUZYKA MUSI BYĆ „ŁADNA”?
Taniec i gimnastyka artystyczna
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Wewnątrz przedszkolny konkurs tańca. Powiało grozą, gdy na scenie pojawiły się Puchatkowe Diabełki:)
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Dodawanie klipów i tekstu do projektu Ścieżka video i obrazów Ścieżka dźwięku – muzyka, efekty Tryb wyświetlania.
Metody komunikacji.
„Polsko – Czeskie Słuchanie, Śpiewanie i Granie” Projekt realizowany przez Przedszkole w Syryni w partnerstwie z Przedszkolem w Hlučínie.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
1. Narządy mowy zaczynają funkcjonować w życiu płodowym dziecka
Dokumenty audiowizualne – warsztaty 2008 Dobór oznaczeń odpowiedzialności w opisie bibliograficznym filmu.
Metody komunikacji.
 1. Logujemy się do YouTube i przesyłamy film na serwer (klikamy na Prześlij film ). W czasie przetwarzania pliku możemy uzupełnić informacje o wideo.
„Muzyka oznacz tylko samą siebie” - Aldous Huxley
Powtórzenie – drgania i fale sprężyste
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
SYSTEM EDUKACYJNY DO PRZEDMIOTU MUZYKA KOMPUTEROWA Dyplomant: Mateusz Prokop Nr albumu: 3221 Promotor: prof. zw., dr hab. inż., dr n.e. Franciszek Marecki.
Niepełnosprawni wśród nas
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Początki Country blues czyli wiejski blues to najwcześniejsza forma bluesa powstała w latach 90.XIX wieku. Jego początki związane są z rozwinięciem się.
SALSA. "Za siedmioma górami, za siedmioma lasami, było sobie malutkie, nikomu nie wchodzące w drogę królestwo - Polska - do którego pewnego dnia po dłuuuugiej.
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
„Sposoby radzenia sobie ze stresem”
Muzyka Perkusja Mateusz Lisiewicz.
Historia popu Historia popu Wykonała:.
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Matematyka w muzyce Matematyka w muzyce Matematyka w muzyce.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Hałas Jak szkodzi ....
„MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ”
ROZWÓJ SPOŁECZNY I EMOCJONALNY W WIEKU PRZEDSZKOLNYM Materiały szkoleniowe dla rodziców. Opracowanie na podstawie: J. Cieszyńska, M. Korendo, (2007), Wczesna.
Judyta Izabela Stepaniuk klasa 2 B
Dwie głowy | materiał pomocniczy
Zapis prezentacji:

O MINACH I NIE TYLKO…

Jakie zjawiska muzyczne zostały odwzorowane w Waszych rysunkach?

MUZYKA jako przepływ ENERGII

Dlaczego ruchy rąk były inne w różnych częściach utworu?

Czy ruchy rąk z ostatniego utworu dałoby się zastosować w przedostatnim? Czy byłoby to łatwe? Czy miałoby to sens?

Jaka muzyka brzmi na słuchawkach?

dlaczego muzycy robią miny i poruszają się podczas grania? czy robią to specjalnie? czy grając, da się tego nie robić?

czy, wykonując ten sam utwór, wszyscy reagują tak samo w tych samych miejscach? czy te miny i gesty mają jakiś związek z energią, jaką niesie muzyka ? czy widok grającego muzyka pomaga czy przeszkadza w odbiorze muzyki?

EKSPRESJA wyrażanie uczuć, które wywołuje muzyka

EKSPRESJA słyszalna w samej grze muzyka gesty, ruchy, miny taniec rysunek

ZADANIE wykonać „narysowany” utwór

można wykorzystać wszystkie dźwięki, jakie przyjdą Wam do głowy

musi pojawić się rytm, który znamy z filmu

PLAN PRACY wybór dyrygenta ustalenie zasobu dźwięków dobór dźwięków i ilości wykonawców do każdej z faz przetestowanie fragmentów, potem całości