Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień 2014 695 4949 58; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Portale Internetowe. Zakładanie kont Portale Internetowe.
Testy semestralne w naszej szkole!
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Zespół szkolny w Cegłowie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Elementy systemu operacyjnego
Obsługa Total Commandera 5.51
Java – programowanie obiektowe
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
PROGRAMOWANIE p o w t ó r k a
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Podstawa programowa w dydaktyce postmodernistycznej.
iDziennik – prezentacja dla rodziców
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Świadectwa Optivum.
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten.
Podręcznik: Elementarz małego informatyka 4, Anna Stankiewicz – Chatys, wyd. MAC Edukacja, Kielce Temat: Przygotowujemy slajd, zajęcia nr 23, s.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Cytowania i H-indeks pod kontrolą
Instrukcja recenzowania prac w programie Editorial System dla kwartalnika Pielęgniarstwo i Zdrowie Publiczne Wrocław, 2014.
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Platforma e-learningowa
Dziennik.
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
Generatory pomocy multimedialnych
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
WRZESIEŃ 2014 ROK PRZYSTĘPUJEMY DO REALIZACJI PROJEKTU SPRAWIEDLIWI, AKTYWNI, ŚWIADOMI - BUDOWA PODSTAW DLA KAMPANII SZKOŁY PRZYJAZNE DLA SPRAWIEDLIWEGO.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Jak działa program do obliczania kosztów pracy Program jest częścią multipakietu „Koszty pracy po zmianach”
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Portal edukacyjny J A V A S C R I P T JĘZYK PROGRAMOWANIA STRON HTML Opracowała: Anna Śmigielska.
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Szablony w programie microsoft word 2010
Dominik Benduski Michał Mandecki Podstawy Visual Basic w Excelu.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Programowanie dla każdego
Innowacja pedagogiczna: „Poznajemy, rozumiemy, programujemy”
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
WARSZTATY PROGRAMOWANIA dla DZIECI I MŁODZIEŻY
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Korespondencja elektroniczna
Dziennik elektroniczny VULCAN
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Materiały dydaktyczne przygotowywane dla dzieci w edukacji wczesnoszkolnej lub wykonywane przez same dzieci powinny być kolorowe, przyjazne, budzące.
Zapis prezentacji:

Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator

Jak uczyć? Uczeń musi kliknąć na temat lekcji, który zawiera plik PDF z instrukcją i treścią zadania

Jak uczyć? – PDF z instrukcją i treścią zadania Dokładny opis jak coś działa. Podane przykłady i opis poleceń

Jak uczyć? – PDF z instrukcją i treścią zadania Pokazany wynik działania poleceń i kod. Na końcu instrukcji podana jest treść zadania jaką uczniowie mają wykonać.

Jak uczyć? Po zapoznaniu się z instrukcją i treścią zadania uczeń może zacząć programować. Uczeń może skorzystać z pomocy takich jak: - Plik; - Obrazek wyniku końcowego; - Film instruktażowy; - Materiały nauczyciela;

Jak uczyć? - Plik Po kliknięciu na [Plik] uczeń pobiera scenę lub program, który może uruchomić i zobaczyć jak działa albo zobaczyć jego kod. Uruchomiony program

Jak uczyć? - Plik Kod programu

Jak uczyć? – obrazek wyniku końcowego Uczeń ma na widoku obrazek wyniku końcowego. Jeśli chce je powiększyć to wystarczy na nie kliknąć.

Jak uczyć? – film instruktażowy Film instruktażowy pokazuje jak trzeba zrobić dane zadanie lub wyjaśnia nowe polecenie i pokazuje jego działanie.

Jak uczyć? – materiały nauczyciela Uczeń może też korzystać z materiałów przygotowanych przez nauczyciela: - testy; - zadania; - instrukcje;

Jak uczyć? – koniec misji Na końcu każdej misji uczeń musi wysłać zrobione zadania nauczycielowi, wypełnić test sprawdzający umiejętności, których nauczyli się wykonując 4 zadania i link do zadania konkursowego.