Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa, listopada 2014
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Czy istnieje opakowanie doskonałe? Kategoria produktu Grupa docelowa Okazja użycia
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Co to jest opakowanie? Funkcje opakowań
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Obszary konsumenckich badań opakowań Funkcje opakowań
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Uszczegółowienie potrzeby Moment przeprowadzenia badania Badania eksploracyjneTesty opakowań Etap rozwoju opakowania > Odkrycie potrzeby Projektowanie Wdrożenie Testowanie Prace rozwojowe
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Rodzaje konsumenckich testów opakowań Testy „ślepe” (blind)Testy omarkowane (branded) Użytkowa Informacyjna Promocyjno-reklamowa Sprzedażowa Użytkowa Badane funkcje opakowania
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Testy „ślepe” Cel badań Usprawnienie funkcjonalności Ewaluacja kształtu Ocena użytego materiału Forma badań Badania Central Location Badania w domach respondentów Przedmiot badania Mock-up
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Testy branded Cel badań Ocena projektu opakowania Ewaluacja komunikacji Analiza szans rynkowych Forma badań Test półkowy Test poza półką Przedmiot badania Opakowanie na różnym stadium rozwoju: o Projekt graficzny o Mock-up o Gotowe opakowanie
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Test półkowy
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Formy półek pełnowymiarowych Video projekcja Plakat Fizyczna półka
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Testy poza półką
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Dlaczego półka pełnowymiarowa? Source: Strategir: Packagir database
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Ogólna akceptacja Ocena elementów opakowania Wizerunek Wygoda użycia Zauważalność Rozpoznawalność Atrakcyjność Chęć zakupu Wymiary istotne dla konsumenta – robiącego zakupy Wymiary istotne dla konsumenta – użytkownika Wskaźniki oceny opakowania Spójne pozycjonowanie Test półkowyTest poza półką
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego listopada 2014 Co jeszcze można zbadać? Eye-tracking Badanie półki Badanie opakowania Conjoint Mierzenie znaczenia każdej cechy produktu na decyzję zakupową konsumenta
Proper Meal Research proposal October A New Force for Business Insights Dziękuję za uwagę! Aby dowiedzieć się więcej proszę o kontakt Piotr Idzik Managing Director