Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
XXI Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP Warszawa, maja 2011r.
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Działalność Pionu Badań SKNPE Moderator 2005/2006 Autorzy: Piotr Juszczyk, Katarzyna Knecht, Anna Mackiewicz, Iwona Nastula, Alicja Włodarczyk, Karolina.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Prawa człowieka – edukacja – działanie
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Pracownicy. Środowisko Wskaźnik ProduktuWskaźnik RezultatuOddziaływanie Pracownicy (wskaźniki) Liczba pracowników przeszkolonych na ten temat lub tych,
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu - - promocja uczelni poprzez współpracę z innymi podmiotami Poznań 2011.
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
KS-OMNIPHARM.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Search Engine Marketing w promocji eventu
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
czego się spodziewasz”.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Analiza i planowanie startegiczne 3
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
Alpen Gold Edycja limitowana 2012.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
+14 Września 2014 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +1 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Polski konsument a nowości
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Copyright © Jerzy R. Nawrocki Team Software Process Inżynieria oprogramowania II Wykład.
7/1/ Projektowanie Aplikacji Komputerowych Piotr Górczyński Cykl życia systemu.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów,
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Strateg jako innowacyjne narzędzie monitorowania rozwoju Renata Bielak Dyrektor Departamentu Analiz i Opracowań Zbiorczych GUS Zielona Góra, 10 maja 2016.
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
SEGMENTACJA RYNKU.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Ramowy program studiów
FIRMA ……………………………..…..
Wytwórnia Krówek w Milanówku
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa, listopada 2014

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Czy istnieje opakowanie doskonałe? Kategoria produktu Grupa docelowa Okazja użycia

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Co to jest opakowanie? Funkcje opakowań

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Obszary konsumenckich badań opakowań Funkcje opakowań

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Uszczegółowienie potrzeby Moment przeprowadzenia badania Badania eksploracyjneTesty opakowań Etap rozwoju opakowania > Odkrycie potrzeby Projektowanie Wdrożenie Testowanie Prace rozwojowe

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Rodzaje konsumenckich testów opakowań Testy „ślepe” (blind)Testy omarkowane (branded) Użytkowa Informacyjna Promocyjno-reklamowa Sprzedażowa Użytkowa Badane funkcje opakowania

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Testy „ślepe” Cel badań Usprawnienie funkcjonalności Ewaluacja kształtu Ocena użytego materiału Forma badań Badania Central Location Badania w domach respondentów Przedmiot badania Mock-up

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Testy branded Cel badań Ocena projektu opakowania Ewaluacja komunikacji Analiza szans rynkowych Forma badań Test półkowy Test poza półką Przedmiot badania Opakowanie na różnym stadium rozwoju: o Projekt graficzny o Mock-up o Gotowe opakowanie

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Test półkowy

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Formy półek pełnowymiarowych Video projekcja Plakat Fizyczna półka

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Testy poza półką

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Dlaczego półka pełnowymiarowa? Source: Strategir: Packagir database

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Ogólna akceptacja Ocena elementów opakowania Wizerunek Wygoda użycia Zauważalność Rozpoznawalność Atrakcyjność Chęć zakupu Wymiary istotne dla konsumenta – robiącego zakupy Wymiary istotne dla konsumenta – użytkownika Wskaźniki oceny opakowania Spójne pozycjonowanie Test półkowyTest poza półką

Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  listopada 2014 Co jeszcze można zbadać? Eye-tracking Badanie półki Badanie opakowania Conjoint Mierzenie znaczenia każdej cechy produktu na decyzję zakupową konsumenta

Proper Meal  Research proposal  October A New Force for Business Insights Dziękuję za uwagę! Aby dowiedzieć się więcej proszę o kontakt Piotr Idzik Managing Director