„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa 110523 Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strona tytułowa Prezentacja pracy Sterowanie centralnym zamkiem w samochodzie za pomocą telefonu komórkowego i bezprzewodowej komunikacji Bluetooth 1/8.
Advertisements

Poznań Internet eXchange Witamy!!!
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Środki łączności przewodowej i bezprzewodowej.
Kiedy liczy się każda sekunda
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
Sieci komputerowe.
INFORMATYKA W POMORSKIEJ POLICJI
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Warszawa, 14 października 2009 r.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Prośba Akademii Medycznej Ratownicy medyczni, policjanci, strażacy i wszyscy inni, którzy interweniują na miejscu wypadków, wielokrotnie napotykają na.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
transmisją wszelkiego rodzaju informacji na odległość.
Technik Telekomunikacji. Telekomunikacja to dziedzina techniki i nauki zajmująca się transmisją wszelkiego rodzaju informacji na odległość.
Porażenie prądem co to takiego?.
DOLNOŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
Protokół Komunikacyjny
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
prezentacja multimedialna Autor: Bożena Wierzbińska
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Elektroniczny system opomiarowania zbiorników
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń
1 1.
Wydziału Mechanicznego
TeLEFON.
Rodzaje telefonów.
Asystent NN Mobilna aplikacja dla osób niewidomych i niedowidzących
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Czy zastanawiałeś się kto w sytuacji zagrożenia pomoże Twoim najbliższym kiedy będą zdani tylko na siebie ? Co stanie się, gdy starsza lub niepełnosprawna.
Temat 4: Rodzaje, budowa i funkcje urządzeń sieciowych.
Topologie sieci lokalnych.
Grzegorz Stasiak (KIO)
Nowe kierunki modernizacji podziemnej eksploatacji węgla
CUMRiK – życiu na ratunek!
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Enterprise Architecture Patterns
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Co to jest 112 Numer alarmowy „112” jest jednolitym ogólnoeuropejskim numerem alarmowym zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych.
Sieci komputerowe.
„BEZPIECZNE FERIE 2014”.
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
EUROPEJSKI NUMER ALARMOWY
Inteligentny budynek PRACA DYPLOMOWA Agnieszka Brylińska.
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
Bezpieczne zachowanie na ulicy
Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
1. Forum Technologii Kosmicznych i Satelitarnych - Rzeszów 19 czerwca 2015 r. 2 Ewa Janczar Zastępca Dyrektora Departament Geodezji i Kartografii Urząd.
System Wczesnego Ostrzegania - aktualne informacje
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Radiowy System Łączności i Zarządzania w jednostkach podległych Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.
Spotcamera24.com Niezależna energetycznie stacja pogodowa Hubert Krawiec, Przemysław Balikowski.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
OCENA DZIAŁANIA WCPR W GORZOWIE WLKP. 16 Stycznia 2014 r.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
"Projekt zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla obiektu specjalnego" Rafał Byczek Z 703.
OCENA DZIAŁANIA WCPR W GORZOWIE WLKP. 16 Stycznia 2014 r.
Wypadek drogowy Jak się zachować przy kolizji czy wypadku. Co zrobić jak zabezpieczyć miejsce zdarzenia drogowego. Pierwsza pomoc na miejscu wypadku drogowego.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Centrum Powiadamiania Ratunkowego W Bydgoszczy
Piotr Jóśko Z-ca Dyrektora
Zapis prezentacji:

„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych IP Telecom Jakub Klausa

Cel praktyk: Moim zadaniem było zaprojektowanie systemu dispatcherskiego przyjmującego zgłoszenia pod specjalnymi numerami. (standardowo 997, 998, 999 i dla telefonii komórkowej 112) System należało zaprojektować tak, aby możliwa była jego rozbudowa o dowolną ilość nowych służb, które miały być obsługiwane przez centrum dispatcherskie.

Wymagania stawiane centrum : - stworzenie centralnego punktu zgłaszania problemów przez ludność. (zgłoszenie na jeden numer, szybka i fachowa ocena sytuacji pomagająca w wyborze odpowiednich służb) - 100% dostępność, tzn. centrum posiada trzy niezależne źródła zasilania na wypadek awarii jednego automatycznie jest przełączany na sprawne. Centrum posiada trzech niezależnych operatorów każdego z rodzajów telefonii, to znaczy wszyscy operatorzy przekierowują połączenia do danego numeru. Trzech operatorów do połączeń wychodzących i trzech do połączeń przychodzących. - możliwość przyjmowania zgłoszeń musi być niemalże 100%, jednak w wypadku braku dostępności operatorów, zgłasza się system IVR, który może wysłać alarm elektroniczny wysyłany do odpowiedniej służby. ( w przyszłości zastosowanie systemu rozpoznawania mowy ) - minimalny czas reakcji na zgłoszenie – wspomagany komputerowo system zarządzania zasobami obsługiwanych służb ułatwiający dobór najbliższej karetki, zespołu strażackiego itp. Wszystko to dzięki integracji z systemem lokalizacji globalnej GPS. - wspomaganie komputerowe systemu decyzyjnego w sytuacjach kryzysowych takich jak kataklizmy, klęski żywiołowe itp. - integracja technologiczna centrum z systemem TETRA, cała komunikacja z oddziałami wysyłanymi na akcję odbywa się za pomocą systemu TETRA poprzez terminale, stacje nadawcze.

Monitorowanie połączeń przychodzących : Połączenia z telefonów stacjonarnych. TESTY

Połączenia z telefonów komórkowych. TESTY

System IVR. (Interactive voice response)

Dziękuję za uwagę