Sprawozdanie uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Jak to było z relikwiami
Realizacja programu Trzymaj formę w Gimnazjum nr 143 z Oddziałami Integracyjnymi im.I.J.Paderewskiego
Survival Camp 2006.
Program.
Spartakiada Białka Tatrzańska Łyżwy 1 dzień Pobudka była o godz. 6:00 rano. Po śniadaniu o godz. 6:30 wyjechaliśmy naszym bardzo nowoczesnym autobusem.
„Wychowanie patriotyczne poprzez krajoznawstwo i turystykę szkolną”
Systemy edukacyjne w krajach Unii Europejskiej
Sonia Floryańska Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie
- Odmienne strony - Szkoły z Charakterem. Szkoła Jaka ta szkoła jest, wszyscy widzą… Już na pierwszy rzut oka! Dzieci takie uśmiechnięte, radosne, starsi.
RYMOWANKI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Wyjazd do Sromowiec 2007r. Cudowne chwile spędzone w gronie najbliższych osób z klasy... Mnóstwo wspomnień, które nigdy nie odejdą... Mnóstwo cudownych.
ZIELONA LIGA ODKRYWAMY CZYSTĄ POLSKĘ W Zembrzycach.
„Przyjaźnie z przedszkola do szkoły”
Ocalić od niepamięci Projekt edukacyjny poświęcony historii i zagładzie Żydów Weronika Grabowska, Aleksandra Łyczak.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
Rajd uczniów i absolwentów IILO
WSZYSCY GOTOWI, MOŻNA ZACZYNAĆ …
DZIEŃ BEZ PRZEMOCY GOŚCINO, 04 CZERWCA 2013.
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Zabawy z nauką. Gdzie to my idziemy??? Lewa, prawa Ale o co chodzi?
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH
Wycieczka na Kudłacze Uczestnicy: klasy II a, II f, reprezentanci III j Opiekunowie: E. Dańda, B. Karczewska, A. Mróz, A. Pudaś 18 czerwca 2007 r.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Zbiórka przed szkołą w środku nocy.
7 Drużyna Harcerska „Dragon”
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Zielona Szkoła w Mierzynie Od 16 do 18 maja 2012 roku, klasy IIIa i IIIc przebywały na Zielonej Szkole w Mierzynie. Uczniowie rozpoczęli wycieczkę od.
Piotr Klimek przedstawia: Historia i okolica centrum Przecławia
MÓJ PCIM – MAŁA OJCZYZNA
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
Prawdziwy przyjaciel lasu
W latach uczniowie obecnej klasy trzeciej biorą udział w projekcie Od grosika do złotówki. Jego realizacja potrwa dziesięć miesięcy, w trakcie.
Wycieczka na Magurkę Uczestnicy kółka poznawczego wybrali się na wycieczkę w BESKID MAŁY. Pojechaliśmy pociągiem do stacji Wilkowice-Bystra.
Co robimy w czasie wolnym
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
JESTEŚMY AKTYWNI WIĘC ZDROWI!!!
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
DZIAŁALNOŚĆ ZIELONEGO PATROLU NR 6 GIMNAZJUM NR 1 W KIELCACH. LIDER MAŁGORZATA SZYMCZYK.
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
„Warmię i Mazury kochamy, o przyrodę dbamy” „Na tropie pomników przyrody” Szkoła Podstawowa nr 19 Elbląg 2014.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
 czyli nasz udział w programie  SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
EDUKACJA LEŚNA W NADLEŚNICTWIE SARBIA Jesteśmy uczniami Szkoły Podstawowej w Sarbi. Sarbia to niewielka miejscowość położna na Pojezierzu Wielkopolskim.
„Harcerz miłuje przyrodę i stara się ją poznać…” pwd. Katarzyna Ambrożkiewicz.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Awifauna Komorowa i okolic projekt unijny zrealizowany przez Magdalenę Piskorską.
Tropem Stanisława Staszica
Białobrzegi ( lewa strona) dawniej i dziś
WRZESIEŃ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ
TARGI 2.0.
XLII RAJD MŁODZIEŻY SZKOLNEJ „KURATORKA”
Szkoła Promująca Zdrowie
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
Witajcie, Koleżanki i Koledzy!
Dzień ziemniaka w grupie Słoneczek.

Sprawozdanie uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie Sprawozdanie ze Zlotu Krajoznawczego "Moja mała ojczyzna jest ciekawa" 10 -11. XI Sprawozdanie uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Po rozpakowaniu i zadomowieniu w Szkole Podstawowej nr 18, ruszyliśmy na sentymentalną wycieczkę odcinkiem Kolei Szprotawskiej. Trasa prowadziła od wiaduktu nad Alejami Wojska Polskiego do zbiegu ulic Moniuszki i Wiśniowej

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Na wiadukcie zauważyliśmy stare podkłady z drewna. Mimo upływu lat są doskonale zachowane. Ale uważajcie drewno jest bardzo śliskie. Zastanawialiśmy się również po co są cztery szyny zamiast dwóch. Wymyśliliśmy, że stanowi to formę wzmocnienia toru.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa A tu widzimy, że i szyny potrafią mówić. To bicie wskazuje, że została wykonana w zachodnich Niemczech w mieście Osnabrueck w roku 1923. Staruszka ma 84 lata a trzyma się bardzo dobrze jak na swój wiek. Czy ta huta jeszcze istnieje?

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Z wiaduktu przeszliśmy do przekopu. Tor powoli ginie w gruncie, zarasta go trawa i krzewy. Jesienna szata nadaje miejscu bardzo ładną oprawę

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Nasz przewodnik przekazał nam ciekawostkę dotyczącą miejsca. Przez ukształtowane przekopu często jest w tym miejscu cieplej niż w najbliższej okolicy a w lecie gromadzi się tu mgła.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Czy tor w tym miejscu został rozebrany? Nie, nic z tego. O to miejsce upomniała się przyroda i tor został dosłownie wchłonięty. W tle – wieżowce przy Al. Wojska Polskiego.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa A to znów my. Późna jesień daje się we znaki ale co to dla nas. Odkrywca musi być twardy!!!. W tle widzimy dwa wiadukty przy ulicy Łużyckiej. Ten bliżej jest nowy, ten w tle pamięta świetność Kolei Szprotawskiej.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Taki widok mógł widzieć maszynista pędzącego parowozu

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Nie, nie to nie puszcza. Takie niespodzianki czekają odkrywców pięć kroków od nowoczesnych bloków. Trakt kolejki wytycza już tylko ścieżka wydeptana przez bywalców.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Tu, przy ul. Pierwszego maja tor przykryto drogą. Jak widzicie kiepski to był pomysł. Szyny poradziły sobie nawet z asfaltem.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Ten dom niewiele się zmienił i na pewno pamięta stukot kół i sapanie parowozu.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa U zbiegu ulic Moniuszki i Wiśniowej natknęliśmy się na resztki zwrotnic

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Zakończyliśmy eksplorację i wracamy do cywilizacji. Nad nami figlarnie zgięty Krzyż Świętego Andrzeja. Teraz spełnia funkcje przystanku dla ptaków, bo pociąg tu już nigdy nie przejedzie.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Przygotowujemy się do prezentacji

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Bieg na orientację. Oj najgorzej było z pierwszym punktem ukrytym w bibliotece. Pozostałe błyskawicznie odnaleźliśmy. Tu jesteśmy przy najwyżej położonym punkcie przy kościele Św. Ducha.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa A to już wieczernica. Ognisko bez ogniska ale klimat stworzony przez świeczki był niesamowity

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Wierzcie lub nie ale było w tym coś z magii.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Tu prezentujemy siebie samych

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Zawody w zapalaniu świeczek. Naprawdę było gorąco i to nie ze względu na ogień ale rywalizację. I to gaszenie świeczek przez konkurencję

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Po zabawach do wieczora nadszedł ranek, a z nim najprzyjemniejsza chwila – rozdanie nagród i pucharów

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Pierwsze, drugie, trzecie miejsce za konkurencje i puchar zawieziemy do szkoły w Zawadzie

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Na koniec mimo pierwszego ataku zimy udaliśmy się szlakiem murów obronnych. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o historii Zielonej Góry

Moja mała ojczyzna jest ciekawa I to już koniec naszych wspomnień. Było naprawdę ciekawie, nawiązaliśmy wiele przyjaźni. Bardzo dziękujemy organizatorom i wszystkim osobom biorącym udział w przygotowanie Zlotu. Ale mamy nadzieję, że nie raz spotkamy się na szlaku poszukiwań pamiątek historii.

Moja mała ojczyzna jest ciekawa Uczestnicy zlotu i wykonawcy prezentacji z Publicznej Szkoły podstawowej w Zawadzie: Andrzej Nowacki – opiekun Emilia Kopeć – klasa 6 Adrian Poskrop – klasa 6 Adrian Mazur – klasa 5b Konrad Dziurla – klasa 5b Paulina Kuczak – klasa 5a Angelika Kryńska – klasa 5a