Do not put content in the brand signature area Bartosz Traczyk, Prezes Zarządu ING Usługi dla Biznesu S.A. Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Systemy dla przedsiębiorstw
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Ksantypa2: Architektura
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Zarządzanie projektami
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Marketing elektroniczny w turystyce
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
KS-OMNIPHARM.
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY: wdrażamy rozwiązania do szyfrowania danych, oraz kontroli i audytu systemów doradzamy jak zabezpieczyć dane przed ich utratą lub wyciekiem.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Odkryjmy razem - Allegro
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Faktoring w ING Commercial Finance
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Twój pomysł na biznes!.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Planowanie przepływów materiałów
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
1 Wykład 4. Selekcja i dystrybucja informacji Wykładowca: Prof. Anatoly Sachenko Procesy informacyjne w zarządzaniu.
Cyfrowa Polka, cyfrowy Polak – portret niewyraźny Dr hab. Katarzyna Śledziewska Diagnoza kompetencji cyfrowych polskich małych i średnich przedsiębiorstw.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Pierwsza kompleksowa platforma handlowo - aukcyjna 1.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Zapis prezentacji:

Do not put content in the brand signature area Bartosz Traczyk, Prezes Zarządu ING Usługi dla Biznesu S.A. Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich, Warszawa, 19 września 2014 Platforma handlowo-aukcyjna aleo.com

Do not put content in the Brand Signature area Agenda Procesy zakupowe firm w sektorze prywatnym – wyniki badań Co to jest Aleo i do czego służy? Case study 1

Do not put content in the Brand Signature area Osoby fizyczne zdecydowanie częściej wykorzystują internet do zakupów (lub sprzedaży) niż firmy Z jakich możliwości dostępnych w Internecie korzystają Państwo? Służbowo – w pracy Prywatnie Kupowanie / sprzedawanie na aukcjach internetowych Zakupy w sklepach internetowych 39% 28% 75% 68% 2

Do not put content in the Brand Signature area Dominują wciąż tradycyjne kanały poszukiwania dostawców W jaki sposób najczęściej poszukujecie Państwo dostawców dla swojej firmy? N = 250 Na targach branżowych W katalogach ofertowych Przez internetowe platformy zakupowe Przez fora specjalistyczne / branżowe Przez media społecznościowe Korzystam z pomocy izb handlowych W bazach teleadresowych firm 1% 7% 1% 10% 14% 21% 24% 3

Do not put content in the Brand Signature area Opinie – również poszukiwane w Internecie – są głównym źródłem do weryfikacji wiarygodności kontrahentów W jaki sposób sprawdzacie Państwo wiarygodność nowego kontrahenta? N = 250 7% 10% 11% 13% 22% 38% 39% 53% Opinia znajomych z branży Opinia klientów Referencje Opinie w Internecie Nie sprawdzamy Biura informacji gospodarczej Opinia na forach branżowych Inne 4

Do not put content in the Brand Signature area Przemiany w handlu B2B % dostawców B2B Handel w ramach B2B przesuwa się z offline do online i samoobsługi Konieczne jest dostosowanie się do bycia online celem osiągnięcia swoich celów biznesowych Handel w ramach B2B wdraża najlepsze praktyki z B2C celem optymalizacji procesów zakupowych Kupcy korporacyjni oczekują intuicyjnych i samoobsługowych rozwiązań dla zarządzania procesem dostaw Urządzenia mobile wpływają na wykorzystanie aplikacji zarówno dla przedstawicieli handlowych jak i kupców Spójny i rzetelny przekaz treści w wszystkich kanałach sprzedaży jest niezbędny Media społecznościowe wpływają na świadomość marki, reputację i decyzję o wyborze 5 57 % 51 % 44 % 43 % 42 % 34 % 27 %

Do not put content in the Brand Signature area Agenda Procesy zakupowe firm w sektorze prywatnym – wyniki badań Co to jest Aleo i do czego służy? Case study 6

Do not put content in the Brand Signature area Zakres usług aleo.com Serwis dostępny dla każdej firmy w Polsce Serwis dostępny w „chmurze”, łatwość wdrożenia w firmie bez potrzeby kosztownych inwestycji we własne systemy IT Prostota i łatwość obsługi Wysokie standardy bezpieczeństwa Serwis dostępny dla każdej firmy w Polsce Serwis dostępny w „chmurze”, łatwość wdrożenia w firmie bez potrzeby kosztownych inwestycji we własne systemy IT Prostota i łatwość obsługi Wysokie standardy bezpieczeństwa Elektroniczne zapytania ofertowe Elektroniczna obsługa transakcji handlowych Aukcje Zakupowe i sprzedażowe Sklep B2B Wyszukiwanie partnerów handlowych Finansowanie dostawców Sieciowanie B2B 7

Do not put content in the Brand Signature area

1. Elektroniczne zapytania ofertowe Na Aleo możesz tworzyć różne zapytania ofertowe, które następnie, w zależności od Twoich preferencji skierujesz do wybranych przez Ciebie dostawców lub udostępnisz dla wszystkich użytkowników platformy. Zastosowany na platformie kreator tworzenia zapytań pozwala na: a)opisanie w jednym miejscu, co i na jakich warunkach chcesz kupić, b)zaproszenie do składania ofert, c)porównanie przesłanych ofert w wygodny sposób oraz a)Archiwizację w jednym miejscu wszystkich historycznych zapytań wraz z otrzymanymi ofertami

Do not put content in the Brand Signature area Zapytanie ofertowe w praktyce Krok 1 - Specyfikacja przedmiotu zapytania

Do not put content in the Brand Signature area Zapytanie ofertowe w praktyce Krok 1 – Warunki zakupu

Do not put content in the Brand Signature area Zapytanie ofertowe w praktyce Krok 1 – Warunki zakupu c.d.

Do not put content in the Brand Signature area Zapytanie ofertowe w praktyce Krok 2 – Wymagane elementy oferty

Do not put content in the Brand Signature area Zapytanie ofertowe w praktyce Krok 3 – publikacja zapytania

Do not put content in the Brand Signature area

2. Aukcje zakupowe Aleo umożliwia tworzenie aukcji zakupowych, podczas których dostawcy w krótkim czasie licytują się, po jakiej najniższej cenie mogą sprzedać dany produkt lub usługę. W trakcie licytacji organizator: a)obserwuje składane kolejno oferty w czasie rzeczywistym; b)komunikuje się z oferentami za pomocą czatu; c)w przypadku problemów technicznych lub wątpliwości ma możliwość wstrzymania licytacji, a następnie jej wznowienia. Aukcje zakupowe gwarantują oszczędność czasu najlepsza cena przejrzystość

Do not put content in the Brand Signature area Aukcja zakupowa w praktyce Krok 1 – tworzenie aukcji

Do not put content in the Brand Signature area Aukcja zakupowa w praktyce Krok 1 – przebieg licytacji

Do not put content in the Brand Signature area Agenda Procesy zakupowe firm w sektorze prywatnym – wyniki badań Co to jest Aleo i do czego służy? Case study 19

Do not put content in the Brand Signature area Dzięki Aleo.pl, Krynica Vitamin przełamała barierę cenową i uzyskała obniżkę ceny u obecnego dostawcy o 12% Opis przypadku: Krynica Vitamin – preformy PET Branża: spożywcza Przedmiot działania: produkcja napojów izotonicznych oraz energetyzujących w segmencie private label Branża: spożywcza Przedmiot działania: produkcja napojów izotonicznych oraz energetyzujących w segmencie private label KlientKategoria kosztowa Opis kategorii: preformy PET do produkcji butelek plastikowych Zastosowanie: preformy rozdmuchuje się w celu ukształtowania konkretnego kształtu butelki PET Udział kategorii w całości kosztów: 20% Opis kategorii: preformy PET do produkcji butelek plastikowych Zastosowanie: preformy rozdmuchuje się w celu ukształtowania konkretnego kształtu butelki PET Udział kategorii w całości kosztów: 20% Zastosowane narzędzia Aleo.pl PREFORMY PET Oszczędności – ujęcie procentowe 12% 20

Do not put content in the Brand Signature area Dzięki Aleo.pl, firma Sarens uzyskała obniżkę kosztów rozmów o ok. 12%, zaś aparatów oraz roamingu do 60% Opis przypadku: Sarens – usługi telekomunikacyjne Branża: transportowa i budowlana Przedmiot działania: usługi świadczone żurawiami, transport ponadgabarytowy z wykorzysta- niem specjalnych naczep Branża: transportowa i budowlana Przedmiot działania: usługi świadczone żurawiami, transport ponadgabarytowy z wykorzysta- niem specjalnych naczep KlientKategoria kosztowa Opis kategorii: opłata za usługi telekomunikacyjne Bardzo duża kara za odstąpienie od umowy z obecnym dostawcą Różnorodność oferty: rozmowy, roaming, telefony, modemy Opis kategorii: opłata za usługi telekomunikacyjne Bardzo duża kara za odstąpienie od umowy z obecnym dostawcą Różnorodność oferty: rozmowy, roaming, telefony, modemy Zastosowane narzędzia Aleo.pl USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE Oszczędności – ujęcie procentowe Rozmowy: Roaming, aparaty: Modemy i połączenia: ok. 12% do 60% do 55% 21

Do not put content in the Brand Signature area Poprzez Aleo.pl, ING Bank Śląski zdywersyfikował wykonwaców i obniżył jednorazowe koszty realizacji o ponad 440 tys. zł Opis przypadku: ING Bank Śląski – prace remontowo budowlane Klient Brak przekonania klientów wewnętrznych o celowosci realizacji działań zakupowych, w tym aukcji Bardzo wąskie grono dostawców zaliczanych do grona realnych partnerów Wypracowanie odpowiedniej strategii zakupowej Okreslenie dotdatkowych kryteriów jakościowych odbioru prac Zapewnienie elastyczności i krótkich czasów przyjęcia do realizacji Brak przekonania klientów wewnętrznych o celowosci realizacji działań zakupowych, w tym aukcji Bardzo wąskie grono dostawców zaliczanych do grona realnych partnerów Wypracowanie odpowiedniej strategii zakupowej Okreslenie dotdatkowych kryteriów jakościowych odbioru prac Zapewnienie elastyczności i krótkich czasów przyjęcia do realizacji Zastosowane narzędzia Aleo.pl Wyzwania: Oszczędności – ujęcie procentowe 26% 22 Kategoria kosztowa Branża: prace remontowo- budowlane Przedmiot działania: przebudowa oddziału detalicznego i korporacyjnego w Cieszynie

Do not put content in the Brand Signature area Czynniki wpływające na możliwość wdrożenia platformy Aleo na uczelniach 23 Ograniczenia wynikające z Prawa zamówień publicznych Decentralizacja zakupów w ramach uczelni Istnienie sformalizowanego procesu zakupowego Duży potencjał oszczędności czasu oraz obniżki kosztów

Do not put content in the Brand Signature area Duża uczelnia z południa Polski…. Przykładowe zapytanie ofertowe Liczba zapytań ofertowych opublikowanych na platformie Aleo:

Do not put content in the Brand Signature area Ile kosztuje korzystanie z serwisu Aleo? 0 25

Do not put content in the Brand Signature area 26