Tytuł prezentacji. Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20042 Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Prezentacja firmy. Prezentacja firmy [ grupa ]
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Informatyka za 30 % ceny? Studium przypadku w ramach projektu 8.2
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Business Integration Knowledge System
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
Dział Wsparcia Technicznego MAM PROBLEM! ! II Linia Wsparcia JAKI PROBLEM ???
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Ministerstwo Finansów
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
call center to nie tylko infolinia
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
STRATEGIA INFORMATYZACJI POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ DO 2020 ROKU dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki prof. PW.
Wydział Zarządzania Informacją PJWSTK Narzędzia IT w rękach menedżera.
Zintegrowane systemy informatyczne
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
LEŚNE CENTRUM INFORMACJI - PLATFORMA INFORMACYJNA MONITORINGU ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Nowoczesne zarządzanie
eConnect Inteligentne centrum obsługi
SYSTEMY ERP Piotr Stępniewski.
Zapis prezentacji:

Tytuł prezentacji

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek współpracy z Hewlett-Packard 1993 – pierwsze projekty dla TP S.A – powołanie do życia WOLA Net - kierunek usługi 2004 – konsolidacja grupy WOLA POZYCJA 34 miejsce w rankingu 700 największych firm informatycznych w Polsce 11 miejsce na liście 50 największych integratorów systemowych 4 pozycja w rankingu 50 największych dostawców rozwiązań informatycznych dla telekomunikacji

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Co nas wyróżnia Zatrudniamy najbardziej doświadczonych specjalistów Nie boimy się powiedzieć jak wg nas powinno wyglądać rozwiązanie Nie boimy się trudnych projektów Potrafimy efektywnie zarządzać zmianami w projekcie Długoletnie tradycje, które zobowiązują Nasi klienci są naszymi referencjami Nasza misja Doradztwo Projektowanie Konfiguracja Szkolenia Helpdesk Będąc czołowym polskim integratorem systemów informatycznych chcemy dostarczać kompleksowe rozwiązania dobierając technologie najlepiej zaspokajające potrzeby naszych klientów.

Wspieramy biznes w kluczowych obszarach Handlowcy Klienci Partnerzy ITIT Call Center Serwisanci Bankowość i ubezpieczenia Telekomunikacja i media EnergetykaPetrochemia Sektor publiczny Przemysł FMCG Administracja Marketing SPRZEDAŻ INFORMOWANIE WSPIERANIEWYDRUK MOTYWACJA MARKETING SERWIS ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI IT BEZPIECZEŃ- STWO INFORMACJI SKŁADOWANIE DANYCH OBIEG DOKUMENTÓW SZKOLENIE OBSŁUGA KLIENTA PLANOWANIE STRATEGICZNE PRZEPŁYW INFORMACJI

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Nasi konsultanci zdobyli doświadczenie w wielu projektach Call Center / CRM

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Integracja oparta na standardach ERPKadryOSSUCMInneBillingFinanse Analityka dla każdego Analityka 25 rozwiązań branżowych 3600 prekonfigurowanych ekranów 250+ modułów CRM, ERM, PRM ERMMarketingSprzedażSerwis Czym jest dziś Siebel Setki procesów biznesowych Procesy biznesowe Wbudowane najlepsze wzorce, wynikające z wdrożeń u ponad 4000 klientów Najlepsze wzorce

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Siebel jest uznawany za lidera w każdej kategorii

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia WiedzaCRM Internet Call Center Sprzedaż bezp. Partnerzy KLIENCI Produkty Regiony Pracownicy Najlepsze wzorce KANAŁY KONTAKTU FIRMA Podsumowanie - wielokanałowy dostęp

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia % +23% -13% +23% PrzychódZadowolenie klientów Koszty operacyjne Produktywność pracowników Źródło: Satmetrix Systems, Badanie klientów Lojalność klientów +13% Zwrot z inwestycji w rozwiązanie call center: 12 miesięcy Cel i ROI rozwiązań call center

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Patnerzy, którzy ogłosili integrację do Siebel 7 w dniu ukazania się

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Znaj swojego klienta i swój rynek CRM Niwelowanie różnic pomiędzy strategią a jej wykonaniem Wykonaj strategię ERM Analityka Zdefiniuj strategię

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Niwelowanie różnic pomiędzy strategią a jej wykonaniem – 5 kroków Sprawność organizacji w przekształcaniu strategii w działanie jest wypadkową elastyczności i efektywności pracy. 1. Zgraj strategię i zachowanie z kluczowymi nośnikami biznesu 2. Nieustannie komunikuj by wzmocnić przekaz 3.Śledź i zarządzaj miernikami działania 4.Inwestuj w systematyczne budowanie kompetencji kadry pracowniczej 5. Daj każdemu pracownikowi jednorodny dostęp o zasobów firmy Zgraj Komunikuj Zarządzaj wyni- kami działania Buduj kompetencje Usprawniaj dos- tęp do zasobów

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Zakres procesów ERM Balanced Scorecard Śledzenie mierników pracy w czasie rzeczywistym Zarządzanie danymi i integracja Zarządzanie kompetencjami Zarządzanie szkoleniami Nauka na odległość Rekturacja Planowanie kariery i rozwoju Efektywność pracy & wsparcie pracowników Definiowanie i mierzenie wskaźników efektywności pracy Analiza braków w umiejętnościach Zarządzanie wiedzą Treść branży Business Intelligence & analityka Planowanie & budżetowanie Szkolenie & rozwój kadry Komunikacja & Zarządzanie Wiedzą Tworzenie i publikacja treści Zarządzanie mikroportalami Sortowanie kandydatow i zarzadzanie potrzebami Korporacyjne cele Tworzenie strategii biznesowej Planowanie finansowe i budżetowe Planowanie ilości i zakresu kadry pracowniczej Planowanie wynagrodzenia Wynagrodzenie motywacyjne Badania i analizy Indywidualna przestrzeń robocza Analiza efektywności pracy kadry Analiza planu sprzedaży i klienta Analiza zwrotu z kampanii Analiza partnerów biznesowych Analiza finansowa Treść stron trzecich Zaawansowane wyszukiwanie Real-time roll-up and Re-planning Katalog marketingowy Zarządzanie projektami Współpraca & Wirtualne spotkania Jednorodny helpdesk Zarządzanie środkami trwałymi Samoobsługa pracow-nika i przełożonego Efektywność pracy Raportowanie czasu i kosztów pracy Treść klienta

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Proces biznesowy jest najważniejszy Najlepsze wzorce Repozytorium informacji Efektywność “Rozwiąż problem”  Inteligentne rozwiązy- wanie problemów  Wiele metod wyszukania informacji  Dzielenie się wiedzą poprawiającą każdą interakcjęPamięć “Znaj swojego klienta”  Wszystkie informacje o danym kliencie  Historia kontaktów wszystkimi kanałami  Natychmiastowy, personalizowany dostęp do preferencji klientaPrzezroczystość “Monitoruj zadowolenie”  Dostęp do trendów  Proaktywna eskalacja by uniknąć problemów  Zbieranie opinii klienta  Proste i przejrzyste narzędzia i procesy  Spójny, jednorodny przekaz do klienta  Informacja o klientach, produktach, umowach itd.  Baza wiedzy o problemach  Treść wewnętrzna i zewnętrzna

eCommerce Siebel, i2, WOLA Info Automatyzacja sprzedaży Siebel Call center Siebel Automatyzacja marketingu Siebel, BlueMartini Analityka Siebel, Cognos, Actuate Najlepsze wzorce Siebel, WOLA Info Centrale Repozytorium Wiedzy o kliencie Siebel Serwis terenowy Siebel Rozwiązania CRM Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium Monitorowanie i optymalizacja procesów WOLA Info, Siebel, Witness Obsługa klienta Siebel Zarządzanie partnerami Siebel Integracja z innymi systemami IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, WebMethods, Vitria Obieg dokumentów CEYONIQ, Documentum, FileNet, Hummingbird, IBM, IXOS, Mobius eLearning dla pracowników Witness, Siebel Helpdesk Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Rozwiązania Call Center Voice over IP Soft ACD ACD/PBX Predictive Dialer IVR Jakość danych Faks Bramki do sieci bezprzewod. CTI Integracja innych kanałów komunika- cyjnych Uniwersalne kolejkowanie Uniwersalny desktop agenta Nagrywanie rozmów Workforce Management Integracja z innymi systemami Zarządzanie wiedzą Optymalizacja zasobów Serwis terenowy Obieg dokumentów eLearning dla agentów Monitorowanie jakości komunikacji i optymalizacja procesów Monitorowanie działania systemów Helpdesk Telefon Internet Fax Teren

Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Rozwiązania Call Center Voice over IP Acapel, Cisco, Nortel Networks, Wicom Soft ACD Concerto, CosmoCom, Interactive Intelligence, Nortel Networks, Wicom ACD/PBX Alcatel, Aspect, Avaya, Concerto, IPC, Nortel Networks, Siemens Predictive Dialer Altitude, Avaya, Concerto, Genesys IVR Avaya, Conversant, Edify, Nortel Networks, Syntellect, Intervoice Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium IBM, Microsoft Faks Captaris, Optus Bramki do sieci bezprzewod. Antenna Software, MDSI CTI Altitude Apropos Aspect Avaya Cisco Dialogic Genesys Micrologica Nortel Networks Rostrvum Wicom Integracja innych kanałów komunika- cyjnych HP Siebel Uniwersalne kolejkowanie Aspect Avaya Cisco Genesys Nortel Networks Siebel Uniwersalny desktop agenta Siebel Nagrywanie rozmów Witness Systems Workforce Management Aspect, Blue Pumpkin, Genesys, IEX Integracja z innymi systemami IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, WebMethods, Vitria Zarządzanie wiedzą Authoria, Banter, Motive, Primus Serviceware, Support.com, Verity Optymalizacja zasobów Blue Pumpkin, IEX, Kanisa Serwis terenowy Siebel Obieg dokumentów CEYONIQ, Documentum, FileNet, Hummingbird, IBM, IXOS, Mobius eLearning dla agentów Witness, Siebel Monitorowanie jakości komunikacji i optymalizacja procesów Witness Systems Monitorowanie działania systemów BMC, Candle, HP, IBM, Micromuse, Microsoft Helpdesk Siebel, HP, SupportSoft Telefon Internet Fax Teren

Bezpieczeństwo Symantec, NetworkAssociates, IBM, RSA, Cisco, Microsoft, ComputerAssociates Zarządzanie serwerami BMC, Candle, HP, IBM, Veritas Zarządzanie aplikacjami BMC, HP, Micromuse, IBM, Microsoft, Symantec, ComputerAssociates, Veritas, Legato, Oracle Zarządzanie siecią Micromuse, HP, BMC Zarządzanie systemami wydruku WOLA Info, Quest, BMC Monitorowanie stacji roboczych Witness, Microsoft, SupportSoft Helpdesk Siebel, HP, BMC Centrum danych EMC, HP, Candle, IBM, BMC, Legato, Veritas, Sun, Oracle, Microsoft Ewidencjonowanie zasobów Tririga, Micromuse, Siebel Rozwiązania dot. Infrastruktury Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

Bezpieczeństwo HP Wydruk z ERP/Back Office StreamServe, Actuate, JetCaps Korespondencja seryjna z Front Office Microsoft, Siebel, Actuate Audyt, monitorowanie i optymalizacja kosztów BlueMega, WOLA Info, Xerox Sprzęt do wydruku HP, Xerox, Canon, Lexmark, OKI, Kyocera, Pitney Bowes Integracja źródeł danych StreamServe, Actuate Obsługa formularzy wydruku Adobe, Quest, BlueMega, JetCaps Rozwiązania dot. Wydruku Zarządzanie systemami wydruku WOLA Info, Quest, BMC Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

Bezpieczeństwo Symantec, NetworkAssociates, IBM, RSA, Cisco, Microsoft, ComputerAssociates Wyszuki- wanie Humming- bird, Docu- mentum Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium Archiwizacja Legato, Veritas, Oracle, IBM ETL Informatica, Humming- bird Udostę- pnianie WOLA Info, IBM, BEA, Plumtree, Siebel, Microsoft, Docu- mentum Warstwa fizyczna EMC, HP, IBM, Legato, Veritas, Sun Aplikacje analityczne Siebel, SPSS, BusinessObjects, Cognos Rozwiązania do Zarządzania Informacją Dane operacyjne Oracle, Microsoft, IBM, Siebel Dane analityczne Oracle, Microsoft, IBM, Siebel Raportowanie Actuate, Cognos, Noetix Integracja online IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, Web- Methods, Vitria Zarzą- dzanie treścią Docu- mentum, IBM Data Mining Siebel, Cognos, IBM, Gemplus Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Dane niestrukturalne Documentum, FileNet

Obieg formalny dokumentów Documentum, Siebel, FileNet, IBM Informowanie WOLA Info, Siebel, Plumtree, Documentum Motywacja i monitorowanie osiągnięć Siebel, HP, SupportSoft Budowanie kompetencji Siebel, Witness, Plumtree Współpraca (Collaboration) WOLA Info, Siebel, Documentum, Plumtree Propagowanie strategii Siebel, Plumtree Rozwiązania ERM i Portale Korporacyjne Usługi dla pracowników Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

Obieg formalny dokumentów Documentum, Siebel, FileNet, IBM Zarządzanie zmianami ComputerAssociates, Siebel Modelowanie procesów Rational, igrafx Szkolenia Witness, WOLA Info, Siebel Współpraca (Collaboration) WOLA Info, Siebel, Documentum, Plumtree Zarządzanie projektami Siebel, Documentum, Tririga Rozwiązania do Zarządzania Projektami HelpDesk Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami SLA i jakość Micromuse, Siebel, HP, Witness

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Współpracujemy z czołowymi dostawcami technologii

Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia Optymalizacja call center Wyciągaj wnioski i ucz Zarejestruj i odtwórz Oceń i przeanalizuj Zamknięta pętla optymalizacji call center