EurAzjaTRAMP Aleksander de Rosset. Cel Samotna próba pokonania dystansu Polska–Wietnam (trasą Białoruś-Rosja-Chiny- Indie-Laos-Tajlandia- Kambodża-Wietnam)w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Aleksandra Sonia Priwieziencew
Społeczności w Internecie
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Jesteś młody ? Wykorzystaj swój potencjał!!! Działanie 1.2 Projekt TWÓJ START- NASZYM WYZWANIEM.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
(Z)agro(sz)turystyka w okolicach Wołowa: pieszo, rowerem, autokarem Projekt zawodoznawczy realizowany przez uczniów klasy 2ht w Zespole Szkół Zawodowych.
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
ABC e-learningu.
PREZENTACJA PLATFORMY
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Kampania wizerunkowa Polski przed
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ocelot prezentuje innowacyjne widowisko na najwyższym poziomie artystycznym, skierowane do szerokiej publiczności. Widowisko OCELOTA to artystyczna sztuka.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Z KLASĄ ..
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Strategie promocji.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
REGATY ENERGII Projekt praktycznej edukacji żeglarskiej Oferta dla zawodników, studentów żeglarstwa i klubów żeglarskich Fundacja Rozwoju Polskiego Żeglarstwa.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Opiekunowie: Małgorzata Sawicka Agnieszka Rudzik-Sawicka Uczestnicy: 5 grup uczniowskich z klas: 2C, 5A, 5C i 6C.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Arif Erkol , Gdańsk. Studenci w Grupie Uczelni Vistula.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 4 Wolontariat Europejski Wolontariat Europejski to forma wolontariatu zagranicznego oferowana w.
Turystyka polonijna - stan i perspektywy rozwoju Teresa Buczak.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.

Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
North Pole Marathon 2017 OFERTA SPONSORSKA -
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
MARKETING INTERNETOWY
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

EurAzjaTRAMP Aleksander de Rosset

Cel Samotna próba pokonania dystansu Polska–Wietnam (trasą Białoruś-Rosja-Chiny- Indie-Laos-Tajlandia- Kambodża-Wietnam)w ciągu 3 miesięcy. Aleksander de Rosset

Cel Zasady: transport – pieszo, autostop noclegi – couchsurfing Trasa w zależności od okoliczności może ulec zmianie z zachowaniem celu wyprawy (Wietnam) Zaznaczone przejścia z Chin do Indii Aleksander de Rosset

Cel Propagowanie polskiej turystyki tematycznej, a w szczególności trampingu i turystyki przygodowej, jako aktywnego i nietuzinkowego spędzania czasu w imię założonego wyzwania. W tym przypadku pokonanie dystansu Polska - Wietnam w ciągu 3 miesięcy.. Mapka orientacyjna obrazująca skalę przedsięwzięcia Aleksander de Rosset

Cel Promocja Polski poprzez happening wykonywany w każdym miejscu, gdzie wyprawa się zatrzymuje. Namawiamy tubylców do powtórzenia za nami typowo polskich wierszy lub fragmentów wierszy (inwokacja, Kto Ty jesteś?, Chrząszcz brzmi w trzcinie, itd.). Nagrany video materiał emitujemy i promujemy w Internecie (wariant przy sponsorze rzeczowym na kamere). Aleksander de Rosset

Cel Ponadto przeprowadzamy sondaż na temat wiedzy o Polsce. W każdym miejscu gdzie wyprawa się zatrzyma zadajemy napotkanym ludziom kilka pytań jak: Gdzie leży Polska? Czy znasz jakiegoś Polaka? Czy znasz coś pochodzącego z Polski? Próbujemy namówić rozmówcę do zaśpiewania z nami hymnu polskiego. Nagrany materiał video emitujemy w Internecie. Aleksander de Rosset

Uczestnicy Aleksander de Rosset 22 lata; student Politechniki Warszawskiej, doświadczony tramper -doświadczenie zdobyte podczas podróży po Europie i Afryce Północnej ( Warszawa>Turcja>Warszawa i Warszawa > Maroko>Warszawa oraz wiele pomniejszych) 7 Aleksander de Rosset

Trasa 8 Trasa : Polska, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Chiny, Indie, Chiny, Tajlandia, Laos, Kambodża, Wietnam Aleksander de Rosset

Opis W punktach to wygląda następująco: 1.Plany - przemierzyć metodą autostop dystans Polska - Wietnam w ciągu 3 miesięcy - po drodze zwiedzając najciekawsze atrakcje turystyczne z wykorzystaniem tylko koniecznych środków finansowych 2.W początkowym etapie - podróżnik przeprawia się pieszo lub autostopem przez Białoruś, Rosję, Kazachstan i Chiny w kierunku Wietnamu - wyprawa kończy się Wietnamie, skąd podróżnik wracają do Polski samolotem 3.Start wyprawy - początkiem lipca 9 Wyprawa łącząca dwa typy turystyki – social travelling i tramping Social travelling- to połączenie podróży autostopem z Couchsurfingiem Aleksander de Rosset

Promocja 10 INTERNET PR Kreowanie i zarządzanie treściami na portalach społecznościowych Social Media (Facebook, Youtube) OWNED MEDIA Blog Profil na FB Kanał Youtube Mailing Promocja wyprawy układa się w rodzaj poradnika dla turystów. Komunikacja obejmuje czas od powstania idei poprzez dogrywanie sponsorów, przygotowania oraz samą wyprawę. Po wyprawie podsumowanie w postaci wypowiedzi do mediów współpracujących w projekcie oraz media patronów. Aleksander de Rosset

Poszukujemy Nagłośnienie wyprawy relacje z przygotowania relacje z wyprawy podsumowanie 11 Wyposarzenie wyprawy odzież sprzęt Pomoc w sfinansowaniu wyprawy koszty promocji i biura prasowego koszty wiz koszty przelotów samolotowych diety Patronów medialnych Sponsorów rzeczowych Sponsorów finansowych Aleksander de Rosset

Oferta Media Patrona EurAzjaTRAMP Sponsora Rzeczowego EurAzjaTRAMP Sponsora Finansowego EurAzjaTRAMP 12 Logo na materiałach promocyjnych EurAzja TRAMP 0raz w materiach promocyjnych nadawanych/umieszczanych przez Media Patronów Używania relacji z wyprawy w mediach społecznościowych Występowania wraz z uczestnikami wyprawy w materiałach podsumowujących Podziękowań w materiach od uczestników wyprawy W ramach współpracy i sponsoringu firmom przysługują tytuły Firmy współpracujące mają prawo do Aleksander de Rosset

Kontakt Aleksander de Rosset Ul.Długa 8/14 m Warszawa Polska Zapraszamy do współpracy ! Przyciągnij ! Zaskocz ! Zyskaj lojalnych klientów ! 13 Aleksander de Rosset