„Dzieci potrzebują tego, abyśmy poświęcali im swój własny czas. W tym leży problem - dzieci wymagają mnóstwa czasu. Poświęćmy więc dzieciom czas, którego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dni Wąbrzeźna – 7 czerwca.
Advertisements

Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W STARACHOWICACH 2012 ROKIEM JANUSZA KORCZAKA.
Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
10 września 2009 roku szkolny doradca zawodowy, p. B. Białożyt- Horzela, poinformowała Grono Pedagogiczne Gimnazjum nr 9 o możliwości zgłoszenia szkoły.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
WP Akademia wsparcia 2 Proszę zapoznać się z terminami spotkań w ramach projektu. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać u p. J. Dylich!
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Jordana 7 Zabrze Tel. 032/
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Przegląd Piosenki Przedszkolnej „ŚPIEWAJĄCE PRZEDSZKOLAKI” 2011
Sześciolatek w szkole Patronat honorowy nad konferencją objął Burmistrz Miasta Sanoka, dr Wojciech Blecharczyk.
Galeria zdjęć rok szkolny 2008/2009
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Wymiana polsko-niemiecka
PRZYGOTOWAŁY: MONIKA NOWACKA ANNA NADWORSKA
Regulamin Świetlicy Szkolnej
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
Biwak integracyjny „Smołdziński Las”
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
PIKNIK RODZINNY 17 czerwca Od kilku lat obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka jako wspólną uroczystość całej rodziny. W tym roku postanowiliśmy.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
ERASMUS+ V A S E PRIMARY SCHOOL NUMBER 6 OLSZTYN POLAND SZACUNEK UCZCIWOŚĆ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
WSPÓŁZAWODNICTWO SPORTOWE SZKÓŁ DOLNEGO ŚLĄSKA – CZAS NA ZMIANY ? DOLNY ŚLĄSK 2014.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Wyniki monitorowania podstawy programowej wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2013/14 w małopolskich przedszkolach.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
„Dzieci potrzebują tego, abyśmy poświęcali im swój własny czas. W tym leży problem - dzieci wymagają mnóstwa czasu. Poświęćmy więc dzieciom czas, którego.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA NR 3
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
TYDZIEŃ PROMOCJI ZDROWIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. JANA KAWALCA W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 19 – 23 PAŹDZIERNIKA 2015 r Autorki prezentacji: Stefania Więcławik.
"Twoje dane – Twoja sprawa" - Ogólnopolski Program Edukacyjny Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Cele działalności prowadzenie działalności edukacyjnej i kulturalnej inicjowanie i pomoc w przedsięwzięciach edukacyjno – kulturalnych, w szczególności.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
COMENIUS 2013 – 2015 Circus Eurolympia " Let's play together - the Olympic idea revived in 5 European schools.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
XI EDYCJA PROGRAMU „TRZYMAJ FORMĘ
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Tygodnie eTwinning od 1 do 31 października 2009 r.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
prezentacja wykonana przez ucznia klasy VI – Bartłomieja Kowalewskiego
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Zasady funkcjonowania
Zapis prezentacji:

„Dzieci potrzebują tego, abyśmy poświęcali im swój własny czas. W tym leży problem - dzieci wymagają mnóstwa czasu. Poświęćmy więc dzieciom czas, którego potrzebują, aby mogły wyrosnąć na porządnych ludzi. W żaden inny sposób nie uczynimy tak wiele dobrego.” /…/

Dzieci uczą się życia od nas – czyli… powrót do przeszłości :) patronat : Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie

cele: podkreślenie znaczenia dobrych relacji rodzinnych w życiu każdego człowieka wzmożenie wrażliwości siemianowickich uczniów – odkrycie, że ich rodzice, dziadkowie też byli dziećmi ;) integracja środowiska rodzinnego i szkolnego

Co robimy ? Wystawa zdjęć z czasów dzieciństwa „Ja też kiedyś byłem dzieckiem”. Nauczyciele organizują wystawę swoich zdjęć z dzieciństwa w szkole, a ideę można sprzedać wcześniej do siemianowickich zakładów pracy. 26 maja - poniedziałek Odpowiedzialny: Dyrektor placówki oświatowej, zakładu pracy

Co robimy ? n „Zabawki z przeszłości” – wernisaż /godz / wystawy zabawek z dzieciństwa naszych rodziców, dziadków w Muzeum Miejskim, na którą będą mogli wybrać się dzieci wraz ze swoimi rodzicami lub wychowawcami w okresie: maja - wtorek Odpowiedzialny: Dyrektor placówki oświatowej, Dyrektor Muzeum Miejskiego, Dyrektor MDK Jordan

Co robimy ? n „Kultowe bajki” – organizacja wieczorków, godzin wychowawczych, zajęć pozalekcyjnych, spotkań bajką, w ramach których prezentowane są bajki z lat 70-tych, 80-tych – linki dostępne będą na stronie internetowej G2 i SP maja – wtorek cd Odpowiedzialny: Nauczyciele szkół i przedszkoli Gimnazjum nr 2 SP 13 - bajki

Co robimy ? n Dyskoteka w rytmach lat 70-tych, 80-tych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. 28 maja - środa Odpowiedzialny: Samorządy uczniowskie wraz z opiekunami Gimnazjum nr 2 SP13- muzyka

Co robimy ? Wystawa „Ja też kiedyś byłem dzieckiem” w Parku Tradycji – każda szkoła, przedszkole oraz chętne zakłady pracy przywożą materiał zdjęciowy przygotowany w formie plakatu w antyramie oraz podpisaną sztalugę (max.1). 29 maja - czwartek Odpowiedzialny: MDK Jordan, SP 6 Dyrektorzy szkół Godzina 13.00

Co robimy ? n Finał turnieju „Tour de KAPSEL” – na dziedzińcu Parku Tradycji. 29 maja – czwartek cd Odpowiedzialny: SP 3 Dyrektorzy szkół - eliminacje Godzina 15.30

Co robimy ? n Finał działań w ramach imprezy „ Dzieci uczą się życia od nas – czyli… powrót do przeszłości :)” w Parku Tradycji – przedstawienie „W krainie fantazji” w wykonaniu siemianowickich nauczycieli i samorządowców. n Koncert piosenki dziecięcej „Każdy śpiewać może – występy rodzinne” w wykonaniu rodziców i dzieci. (każdy poziom edukacyjny prezentuje dwa występy). 29 maja – czwartek cd Odpowiedzialny: G2 SP13 Dyrektorzy szkół i przedszkoli Aktorki i aktorzy ;) Godzina 17.30

Co robimy ? n „Godzina dla rodziny” – każdy uczeń, przedszkolak otrzymuje propozycję sposobu spędzenia czasu z rodzicami w domu i ma za zadanie udokumentować ten czas w formie zdjęć, filmików, wytworów swojej pracy (rysunek), umieścić informację na facebooku, itp 30 maja - piątek Odpowiedzialny: Dyrektor placówki, pedagog, psycholog, wychowawca

Co robimy ? n „Polowanie na bażanta :)” - gra terenowa dla rodzin na terenie Parku „BAŻANT”. n Piknik rodzinny „Razem nad Rzęsą”. 31 maja - sobota Odpowiedzialny: Referat Sportu Gimnazjum nr 2 „Meritum” „Cogito” II LO Godzina Godzina 17.15

Co robimy ? n W maju w szkołach w czasie przerw, w przedszkolach w ramach zajęć na podwórku, zajęć sportowych będą przypominane zabawy podwórkowe, w które bawiły się dzieci kiedyś (skakanie w gumę, na skakance, „Klasy”, „Głupi Jaś”, ciuciubabka itp.) wg pomysłów nauczycieli. Imprezy towarzyszące – od 19 maja n W maju szkoły i przedszkola organizują zbiórkę zabawek z dzieciństwa, które zostaną wystawione w poszczególnych placówkach w okresie 19 – r., natomiast zostaną przewiezione do Muzeum Miejskiego w Siemianowicach, gdzie zostanie otwarta wystawa „Zabawki z przeszłości”.

Co robimy ? n „Dziecięcy TOP 10” – w maju w szkołach, przedszkolach w czasie zajęć, przerw, w trakcie przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkoli prezentowana jest muzyka dziecięca z lat 80-tych. Następnie w okresie 19 – uczniowie i przedszkolaki wraz z rodzicami zgłaszają swoje propozycje w szkołach, przedszkolach wypełniając przygotowaną ankietę. Na tej podstawie zostanie stworzony ranking najpopularniejszych piosenek, który zaprezentujemy w czasie podsumowania w Parku Tradycji w dniu r. Płyty z piosenkami oraz ankiety zostaną przygotowane przez organizatorów i dostarczone do placówek do dnia r. Imprezy towarzyszące cd – od 19 maja

Co robimy ? n W maju w czasie zebrań z rodzicami, konsultacji rodzice i dzieci będą mogli uczestniczyć w warsztatach „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły” – prowadzonych na terenie szkoły, przedszkola przez psychologów, pedagogów szkolnych, wychowawców lub otrzymają mini poradnik „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, przygotowany przez psychologów, pedagogów w poszczególnych placówkach (dyrektorzy ustalają dowolną formę). Imprezy towarzyszące cd – od 19 maja

Co robimy ? n siemianowiccy uczniowie biorą udział w konkursie na najciekawszy wywiad z członkiem swojej rodziny – babcią, dziadkiem, mamą, tatą … dotyczący zabaw, jakie były popularne w czasach, kiedy oni byli dziećmi (nagrodą jest prezentacja wywiadu w radiu oraz zwiedzanie radia). Prace konkursowe należy wysłać em na adres do dnia (wtorek). Szczegóły konkursu zostaną przekazane dyrektorom placówek do dnia r. SP 6 Imprezy towarzyszące cd – od 19 maja

Co robimy ? n Turniej „Tour de KAPSEL” – eliminacje. W dniach 26 – r. w szkołach w ramach lekcji wychowania fizycznego oraz w przedszkolach w ramach zabaw podwórkowych odbędą się rozgrywki, które wyłonią po dwóch finalistów z każdej placówki oświatowej – od przedszkola do szkoły ponadgimnazjalnej. Finaliści zmierzą się w swojej kategorii wiekowej w finale r. na dziedzińcu Parku Tradycji. Regulamin rozgrywek zostanie dostarczony do placówek do dnia r. SP 3 Imprezy towarzyszące cd – od 19 maja

Co robimy ? n Dzień sportu na wesoło w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych – według własnego pomysłu (każda szkoła organizuje go w dogodnym dla siebie terminie - ok ). Imprezy towarzyszące cd – od 19 maja

... bardzo dziękujemy za uwagę :):) „Dzieci potrzebują tego, abyśmy poświęcali im swój własny czas. W tym leży problem - dzieci wymagają mnóstwa czasu. Poświęćmy więc dzieciom czas, którego potrzebują, aby mogły wyrosnąć na porządnych ludzi. W żaden inny sposób nie uczynimy tak wiele dobrego.”