Rower – projekt badawczy w grupie 3.
Oglądamy rowery
Poznajemy budowę rowera
Tu widelec a tam szprycha..
Jest i siodełko!
A teraz kolej na kask
Mi pasuje a Tobie?
Gdzie ten rower ma pedały?
Przecież ten rower ma pedały!
Mieliśmy tak dużo pytań!!!
To jest bagażnik.
A to światełko odblaskowe
A to pasy dla maluchów.
Czy po kartce da się przejechać?
Oczywiście.
A po piachu?
Trochę ciężko...
A po kałuży?
Bez problemu:)
Co my teraz będziemy robić?
Sprawdzamy czy papierowy rower tonie.
Tonie, takiego modelu sobie nie skonstruujemy :)
A rower z gąbki?
Nie tonie, a to ciekawe..
A rower z plastiku?
Też nie tonie.
A gdyby tak zamknąć rower w słoiku...
Pływa, hurra!!
Z materiału tonie od razu
Można też zrobić rower z figur geometrycznych
Tworzymy własną ankietę
Ale te szprychy są piękne:)
Liczymy ile rower ma kół,siodełek..
A teraz szkic z natury:)
Ciężko pracujemy:)
Rower ma dwa koła
Cóż to za rower?
Zaraz wszystkiego się dowiemy
Właśnie od tego Pana
Pan Rafał Muszczynko opowie nam wszystko o rowerach poziomych
Np. o takich cudach..
Lub takich..
Opowie też wszystko o swoim rowerze
Jak niezwykle jest wygodny
Na jakiej zasadzie działają pedały
Jak wygląda licznik rowerowy
Jak i z czego jest zbudowane siodełko
Mamy mnóstwo pytań
To jest sakwa rowerowa
A co jest w środku ?
A teraz najlepsza część programu
Ale wygodnie:)
Trzymam kierownicę;)
Hi hi ale śmiesznie;)
Prawie sięgam do pedałów
No to w drogę;)
I jeszcze zobaczymy rower w akcji;)
Wow, w drogę!!
Ostatnie okrążenie i już tęsknimy;)!