Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Media Breakfast January 18th 2006.
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Jak motywować uczniów do nauki?
FM GROUP MOBILE.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Warszawa, 20 października Korzystanie z mediów mobilnych i stosunek do nich Exposure research Polska.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Internauci w grupach wiekowych
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Stopień wykorzystania technologii informacyjnej przez uczniów klas III gimnazjum w kontaktach z bibliotekami.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
E – safety – bezpieczny Internet Mariusz Bodeńko Sandomierz,
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Czy to już uzależnienie?
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
1. 2 Kryteria przyjęte przy tworzeniu oferty: elastyczność dostępność uniwersalność łatwa i szybka dystrybucja Podstawowa zaleta ofert to darmowe nielimitowane.
2013 Global Report- Polska w porównaniu ze światem
EDI NET - badania.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Rozproszenie uwagi kierowcy
Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Czy to już uzależnienie?
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Slide title 70 pt CAPITALS Slide subtitle minimum 30 pt Ericsson ConsumerLab | Polska Trendy w postrzeganiu nowych technologii.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Zapis prezentacji:

Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp. z o.o.

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Badania konsumenckie w Polsce Ericsson Consumer Lab  Grupa reprezentatywna –Kryteria przykładowe: płeć, wiek, region  Grupy wiekowe: lat –1500 wywiadów –Badania terenowe: kwiecień 2006 –Metoda: ilościowa, jakościowa –Grupa reprezentatywna dla 28 milionów ludzi

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Aż 27% Polaków posiada tylko telefon komórkowy

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Minuty 15 minut dziennie rozmawiają średnio Polacy przez komórki Ile czasu spędzasz - rozmawiając przez telefon komórkowy – na rozmowy prywatne i służbowe?

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Jakiego telefonu używasz do rozmów z domu? 86% posiadających oba telefony używa telefonu komórkowego w domu

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Jakie są powody rozmowy z domu przez tel. komórkowy? % Polacy unikają rozmów między tel. komórkowymi i stacjonarnymi

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 21% Polaków nie jest zainteresowanych nabyciem telefonu komórkowego... %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)... i trudno ich będzie zainteresować  Grupa reprezentowana głównie przez ludzi staroświeckich, tradycjonalistów (70%)  35% to przedział wiekowy lat  53% to przedział wiekowy lat  60% to emeryci  Nie są zainteresowani technologią lub nie posiadają wiedzy na jej temat  Nie czują potrzeby posiadania telefonu komórkowego

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) „Nie potrzebuję komórki” - 38% z grupy nieposiadającej telefonu komórkowy % Jakie są główne powody nieposiadania telefonu komórkowego?

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 78% Polaków płaci ze „swojej kieszeni” za rachunki telefoniczne Kto opłaca Twoje rachunki za najczęściej używany telefon komórkowy?

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polska krajem SMS-ów Rozmowy4,5 dziennie Poczta głosowa0,36 SMS6,5 Na dojrzałym rynku użytkownicy komórek wysyłają 3,94 SMS (UK) dziennie.

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) “Jak reagujesz zwykle na każde 10 otrzymanych wiadomości tekstowych/SMS’ów/ i od przyjaciół, kolegów z pracy i członków rodziny (wyłączając informacje abonamentowe) ?” SMS inicjatorem ruchu w sieci Odpowiada SMS (57%) Dzwoni do autora otrzymanej wiadomości (17%) Odpowiada zarówno SMS, jak i telefonem (11%) Czyta i odpowiada (15%)  W 85% wszystkich przypadków, to otrzymany SMS inicjuje wysłanie wiadomości i/lub rozmowę przez telefon

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Aż 89% Polaków używa telefonów komórkowych do rozmów i wysyłania SMS-ów

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 23% Polaków korzysta z multimedialnych usług telefonii komórkowej  Młoda grupa wiekowa: użytkowników reprezentują głównie osób pomiędzy rokiem życia; nie ma prawie nikogo powyżej 49 roku życia  Grupa reprezentowana wśród studentów „dziennych” (36%) oraz stałych użytkowników komórek (33%).

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)  Chęć dorównania przyjaciołom i bycia „na czasie”  Posiadanie najnowszego modelu telefonu komórkowego robi dobre wrażenie  Chęć korzystania z zaawansowanych technologii  Chęć posiadania wszystkich urządzeń pod ręka – w jednym aparacie  Marka telefonu komórkowego jest ważna  Posiadane urządzenia: aparat cyfrowy 42%, odtwarzacz MP3 41%, laptop 13%, telefonia IP 17%  67% używa Internetu przynajmniej raz w tygodniu 23% Polaków korzysta z multimedialnych usług telefonii komórkowej Profil

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 38% Polaków korzysta z internetu co najmniej raz w miesiącu % Jak często używasz Internetu w domu, w pracy, w szkole lub w innych miejscach?

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Rośnie w Polsce dostęp do internetu szerokopasmowego %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polki częściej niż Polacy korzystają z blogów Mężczyźni Kobiety  „czaty” (IM)85% 68%  Muzyka 52% 36%  Filmy 40% 24%  Wyświetlanie i transfer plików graficznych37% 23%  Aktywność towarzyska46% 25% Czytanie/pisanie blogów to jedyny wyjątek:  13% kobiet vs. 6% mężczyzn Polskę charakteryzuje nieco większe „czatowanie” i aktywność towarzyska w internecie w porównaniu z tendencjami światowymi Mężczyźni częściej od kobiet używają Internetu Wysoki wskaźnik wśród użytkowników „tygodniowych”, lat

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polski rynek jest gotów na rozwój usług multimedialnych  rozwinięty rynek sms-ów  wysokie zainteresowanie nowymi usługami (MMS i on-line)  młodzież spragniona nowych produktów  zachowanie konsumentów podobne do tych w Europie  nowe technologie nośnikiem zmian kulturowych  polski konsument jest wrażliwy na cenę

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)