System do zarządzania i ewidencji dokumentów. Q-Archiwum 3000 System do zarządzania i ewidencji dokumentów.
Charakterystyka systemu ewidencja dokumentów, rozbudowane metody klasyfikacji z mechanizmem własnej definicji kategorii, możliwość nadawania własnego unikalnego identyfikatora, który może znaleźć się na etykiecie w postaci kodu kreskowego, współpraca z drukarkami etykiet, profesjonalny moduł inwentaryzacji (współpraca z kolektorem danych) usprawnienie zarządzania archiwum – procesy przyjęcia, przekazania, zdania, likwidacji dokumentu.
Podział dokumentów Podział operacyjny: Dokumenty mogą posiadać jeden z następujących statusów: ROBOCZE – znajdujące się w opracowywaniu ZGŁOSZONE – opracowane i przekazane do akceptacji do archiwisty KATALOG – przyjęte na stan archiwum. Podział logiczny: Dokumenty mogą zostać przypisane do: REJESTRU oraz KATEGORII SPRAWY – dotyczą hasłowo określonego zagadnienia Podział przestrzenny: archiwum, sektor, regał, półka, pojemnik.
Karta ewidencyjna dokumentu
Inwentaryzacja archiwum Inwentarzyacja dla zadanego zakresu z wykorzystaniem kolektorów danych (PSC, Symbol, CipherLab)
Administarcja systemem Q-Archiwum 3000 może funkcjonować jako aplikacja wielostanowiskowa. Administrator systemu ma możliwość definiowania użytkowników oraz grup użytkowników, a następnie nadawania dla nich odpowiednich praw dostępu. Prawa dostępu dotyczą : linii menu akcji na spisie (dodawanie, usuwanie pozycji itp.) widoczności i edycji pól formularza operacji dla wybranej grupy pozycji (można modyfikować dane w rejestrze, do którego posiada się uprawnienia)
Technologia System zbudowany w oparciu o narzędzia Q-Line 3000 Łatwy w konfiguracji oraz administracji – definicja struktury danych oraz wyglądu ekranów znajduje się w osobnych plikach tekstowych Może współpracować z różnymi bazami danych : MS SQL 2005 PostgreSQL Oracle FireBird SQL Może pracować w środowisku Windows oraz Unix Praca w sieci na w oparciu o TCP/IP Możliwość przygotowania funkcjonalności dla rozwiązań przeglądarkowych w oparciu o ASPX.NET