Aby obejrzeć prezentację KLIKAJ myszką !!!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Funkcja liniowa – - powtórzenie wiadomości
Funkcja liniowa, jej wykres i własności
JEJ WŁASNOŚCI ORAZ RODZAJE
Obliczanie miejsc zerowych funkcji kwadratowej
Studia Podyplomowe „Informatyka” dla Nauczycieli
WŁASNOŚCI FUNKCJI LINIOWEJ
Definicja funkcji f: X Y
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Powtórzenie wiadomości
DZIEDZINA I MIEJSCE ZEROWE FUNKCJI
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Własności funkcji kwadratowej
FUNKCJE Autor: Wiesława Przewuska.
„Zbiory, relacje, funkcje”
Poprawa pracy klasowej - Funkcja liniowa
WŁASNOŚCI FUNKCJI LINIOWEJ
Wykresy funkcji jednej i dwóch zmiennych
Zespół Szkół Mechanicznych w Białymstoku
Funkcje liniowe Wykresy i własności.
KONSPEKT LEKCJI MATEMATYKI
Funkcje matematyczne Copyright © Rafał Trzop kl.IIc.
KROK PO KROKU DO MATURY Z MATEMATYKI
Konkurs o tytuł „Mistrza Funkcji”
Funkcja liniowa Układy równań
Własności funkcji liniowej.
Adrian Kurkowski Funkcja kwadratowa.
Jak są skierowane ramiona parabol jeśli a=0 do dołu nie ma poprawnej odpowiedzi do góry zamienia się na funkcje liniową
FUNKCJA KWADRATOWA.
Postać kanoniczna i iloczynowa równania funkcji kwadratowej.
Funkcja liniowa Wykonała: Dżesika Budzińska kl. II A.
Eliminacje.
FUNKCJA LINIOWA.
Funkcja liniowa ©M.
Wykres funkcji kwadratowej
WYKRES I WŁASNOŚCI FUNKCJI KWADRATOWEJ W POSTACI KANONICZNEJ
Prezentacja dla klasy III gimnazjum
FUNKCJA KWADRATOWA
FUNKCJE Opracował: Karol Kara.
FUNKCJE.
Elementy geometrii analitycznej w przestrzeni R3
Funkcje Autorzy: Piotr Romanowski Marcin Warszewski kl. III b
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
FUNKCJE Pojęcie funkcji
Rozwiązywanie układów równań liniowych różnymi metodami
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Funkcje.
podsumowanie wiadomości
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Własności funkcji Opracowała Magdalena Pęska. Dziedzina funkcji: 1 1 X Y -6 6 x   –6,6 
Funkcja Opracował: Mateusz Michalak Gimnazjum w Blachowni ul. Bankowa 13.
Prezentacja dla klasy III gimnazjum
FUNKCJA KWADRATOWA o Definicja o Posta ć funkcji kwadratowej Posta ć ogólna Posta ć kanoniczna Posta ć iloczynowa o Wykres funkcji kwadratowej o Własno.
DALEJ Sanok Spis treści Pojęcie funkcji Sposoby przedstawiania funkcji Miejsce zerowe Monotoniczność funkcji Funkcja liniowa Wyznaczanie funkcji liniowej,
Funkcja kwadratowa Jeżeli a ≠0, to funkcję f określoną wzorem a, b, c - współczynniki liczbowe funkcji kwadratowej nazywamy funkcją kwadratową określoną.
Nierówności kwadratowe Nierównością kwadratową nazywamy nierówność którą można przedstawić w jednej z następujących postaci (dla a różnego od 0):
Funkcje liniowe.
Matematyka przed egzaminem czyli samouczek dla każdego
Funkcja kwadratowa.
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
Zależności funkcje y = x2 - 3 y = x + 3.
Podstawowe własności funkcji
Zapis prezentacji:

Aby obejrzeć prezentację KLIKAJ myszką !!!

TEMAT : Funkcja liniowa i kwadratowa; „ Sprawdź swoje wiadomości ” LEKCJA Z KOMPUTEREM

Przygotuj kartkę i długopis Na kartce zapisuj dokończenia zdań ( miejsca wykropkowane )

Po uzupełnieniu klikaj dalej FUNKCJA LINIOWA 1. postać kierunkowa ( wzór ) ...... 2. a - ...... , 3. b - ...... 4. a = ...... 5. gdy a > 0 , funkcja jest ……. 6. gdy a < 0 , funkcja jest ....... 7. gdy a = 0 , funkcja jest ....... 8. miejsce zerowe dla a  0 , x0=……. Po uzupełnieniu klikaj dalej

FUNKCJA KWADRATOWA ( a  0 ) 9. postać ogólna ...... 10. postać kanoniczna … Postać iloczynowa : 11. gdy  > 0 .... 12.  = 0 .... 13.  < 0 .... 14.  - .... 15.  = .... 16. p = .... 17. q = .... 18. C = ..... 19. wykresem jest .... 20. dziedziną jest .... Po uzupełnieniu klikaj dalej

LICZBA I WZORY MIEJSC ZEROWYCH FUNKCJI KWADRATOWEJ 21.  > 0 ...... 22.  = 0 ...... 23.  < 0 ...... Po uzupełnieniu klikaj dalej

Sprawdź , ile zdobyłeś punktów Za każdą bezbłędną odpowiedź masz A teraz UWAGA ! Sprawdź , ile zdobyłeś punktów Za każdą bezbłędną odpowiedź masz 1 punkt

PORÓWNAJ ODPOWIEDZI Klikaj

FUNKCJA LINIOWA 1. postać kierunkowa f(x) = ax + b 2. a - współczynnik kierunkowy 3. b - wyraz wolny 4. a = tg 5.gdy a > 0 funkcja jest rosnąca 6. gdy a < 0 funkcja jest malejąca 7. gdy a = 0 funkcja jest stała 8. miejsce zerowe x0= - b/a

FUNKCJA KWADRATOWA 9. postać ogólna f(x) = ax 2 + bx + c 10. postać kanoniczna f(x) = a(x-p)2 + q Postać iloczynowa ; 11. gdy  > 0 , to f(x) = a(x-x1)(x-x2) 12. gdy  = 0 , to f(x) = a(x-x0)2 13. gdy  < 0 , to nie ma tej postaci

14.  - wyróżnik trójmianu kwadratowego 15.  = b2 - 4ac 16. p = -b/2a 17. q = -  /4a 18. C = ( 0, c) 19. wykresem jest parabola 20. dziedziną jest zbiór liczb rzeczywistych

LICZBA I WZORY MIEJSC ZEROWYCH FUNKCJI KWADRATOWEJ -b -  -b +  21.>0 dwa mz; x1=-------- , x2=-------- 2a 2a 22.  = 0 jedno mz ; x0= -b/2a 23.  < 0 brak mz

MOŻNA BYŁO ZDOBYĆ 23 PUNKTY WYNIKI MOŻNA BYŁO ZDOBYĆ 23 PUNKTY PODLICZ SWOJE PUNKTY

Ustaw kursor ( ŁAPKA) na liczbie zdobytych punktów i kliknij myszką 23 pkt 14 - 16 pkt 20 - 22 pkt 11 - 13 pkt 17 - 19 pkt 0 - 10 pkt

Zgłoś się do nauczyciela po dwa plusy ! JESTEŚ SUPER !!! 23 pkt Niespodzianka ! Zgłoś się do nauczyciela po dwa plusy ! Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij

Zgłoś się do nauczyciela po jeden plus ! 20 - 22 pkt JEST CAŁKIEM DOBRZE ! Oby tak było dalej ! Niespodzianka ! Zgłoś się do nauczyciela po jeden plus ! Ustaw kursor (ŁAPKA ) i kliknij

Ustaw kursor (ŁAPKA ) i kliknij 17 -19 pkt NIEŹLE ! Warto jednak zajrzeć do zeszytu ! Ustaw kursor (ŁAPKA ) i kliknij

Ale zawsze może być lepiej ! 14 -16 pkt TROCHĘ UMIESZ ! Ale zawsze może być lepiej ! Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij

Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij Coś wiesz ! ALE CZY TO WYSTARCZY? 11 -13 pkt Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij

Ustaw kursor (ŁAPKA ) i kliknij 0 - 10 pkt SŁABIUTKO ! Lepiej od dziś zacznij się uczyć ! Ustaw kursor (ŁAPKA ) i kliknij

Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij Koniecznie powtórz wzory !!! Ustaw kursor ( ŁAPKA ) i kliknij

A teraz rozwiąż zadania z tablicy ! Kliknij

NO TO CZEŚĆ ! TWÓJ KOMPUTER