SAMORZĄD UCZNIOWSKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁOPUCHOWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Współpraca IV LO ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Dorohusku.
Sprawozdanie z pracy samorządu uczniowskiego ZSE - G w Otwocku
KLASA II AK Dlaczego angażujemy się w życie szkoły?
Samorząd Uczniowski.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
SZKOLNE RZĄDY.
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
Podsumowanie I semestru
Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół im. Ks
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Równi w ś ród równych czyli samorz ą dni uczniowie.
Abc SZKOLNYCH KÓŁ CARITAS.
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia.
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Samorząd Uczniowski to jeden z organów szkoły, czyli organizacja uczniów danej placówki obejmująca całą społeczność uczniowską; samorząd jest niezależny.
Co za nami, co przed nami w roku szkolnym 2013/2014.
Działania Samorządu Uczniowskiego
Szkoła Współpracy.
OPRACOWALI: JAKUB ORLEAŃCZYK BARTOSZ MUSIAŁ
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Szkoła Współpracy – pierwsze wspólne działanie
Samorz ą d Uczniowski- a co to takiego? Wiele spraw i problemów szkolnych uczniowie mogą rozwiązywać samodzielnie. W tym celu istnieje samorząd uczniowski,
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY rok szkolny 2014/15
„Czysta Małopolska” selektywne gospodarowanie odpadami Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Psarach ul. Szkolna
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
czyli ważne i ciekawe wydarzenia w roku szkolnym 2013/2014
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Podsumowanie działalności w I semestrze roku szkolnego 2014/2015.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Samorząd Uczniowski.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Sprawozdanie z działalności Samorządu Uczniowskiego semestr I rok szkolny 2014/2015.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
WYBORY DO ZARZ Ą DU ZARZĄD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 PRZEWODNICZĄCA Alicja Kotecka kl. A4 ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO Weronika.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
DEBATA SZKOLNA.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Szkolna Akademia Wolontariatu. Powołanie Szkolnej Akademii Wolontariatu to pomysł doradców metodycznych Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Włocławku.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Wybory do samorządu uczniowskiego Szkoła Podstawowa im. Władysława Stanisława Reymonta w Trzebnicach rok szkolny 2012/2013.
SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO. Samorząd Uczniowski jest hermetyczną grupą uczniów, która nie dopuszcza „do władzy” innych członków społeczności naszej szkoły,
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Nasza „mała” demokracja
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Działania Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr / 2013 INICJATYWA UCZNIOWSKA.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY CENTRUM EDUKACJI W ZABRZU. Centrum Edukacji Gimnazjum nr 11 IX Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 1.
Marian Sobczyk Jan Skalik Barbara Brezdeń. Kompetencje Rady Samorządu Uczniowskiego REPREZENTUJE SZKOŁĘ I UCZNIÓW;WYRAŻA WOLĘ UCZNIÓW INNYM ORGANOM.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
XVI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Celem niniejszej procedury jest określenie zasad nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej w Kruczu.
Samorząd Uczniowski SP 3 w Ciechanowie „Dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem w działaniach SU”
Klementowice Kurów  Dyrektor przeprowadził analizę rynku w naszej szkole, która miała formę ankiety.  Z ankiety wynikło, że chętnie.
SAMORZĄD SZKOLNY W Ogólnokształcącej SZKOLE MUZYCZNEJ
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
czwarte spotkanie Zespołu
czyli co mamy fajnego w SP 369
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
„Stulecie Niepodległości w Barwach Biało-Czerwonych” Prezentacja inicjatyw uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Janowie podjętych dla uczczenia 100 Rocznicy.
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Zapis prezentacji:

SAMORZĄD UCZNIOWSKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁOPUCHOWIE DZIAŁALNOŚĆ W ROKU SZKOLNYM 2013 - 2014

OPIEKUN SU mgr Magdalena Leszczyńska CZŁONKOWIE SU Przewodnicząca: Marika Błażyńska Zastępca przewodniczącej: Dorian Koźma Sekretarz: Agata Kądzielawa Zastępca sekretarza: Agnieszka Strojna Skarbnik: Aleksandra Filipiak Członkowie wspierający: Julia Stożek, Maciej Kata, Filip Mroczkowski

WRZESIEŃ 2013 Uczymy się dobrej organizacji W oficjalnych, tajnych wyborach wybraliśmy opiekuna Samorządu Uczniowskiego , ponownie panią Magdalenę Leszczyńską . Głosowaliśmy również, żeby wybrać członków SU – przedstawicieli naszej społeczności szkolnej.

WRZESIEŃ 2013 Ustanowiliśmy uczniów opiekujących się flagą Polski. Następnie wspólnie opracowaliśmy plan pracy SU na cały rok szkolny.

PAŹDZIERNIK 2013 Październik zaczęliśmy organizacją Dnia Edukacji Narodowej. Włączyliśmy się w przygotowanie akademii. Każdy nauczyciel, pracownik szkoły oraz emerytowani nauczyciele związani z naszą szkołą otrzymali laurkę z życzeniami i różyczkę.

PAŹDZIERNIK 2013 Chcemy być kreatywni i rozwijać wyobraźnię PAŹDZIERNIK 2013 Chcemy być kreatywni i rozwijać wyobraźnię. Korzystając z darów jesieni zorganizowaliśmy szkolną wystawę kasztanowo-żołędziowych ludzików. Wyznaczyliśmy uczniów odpowiedzialnych za ogłoszenie szkolnego komunikatu , zebranie ludzików oraz przygotowanie miejsca na wystawę. Chętni uczniowie przynieśli wykonane przez siebie ludziki.

LISTOPAD 2013 Dyskoteka szkolna. Uczymy się pracy w grupach. W celu przygotowania dyskoteki utworzyliśmy zespoły odpowiedzialne za: dekoracje (kolorowe ozdoby, wykonanie szkolnego plakatu z ogłoszeniem dyskoteki), porządek ( sprzątanie), finanse (zakupienie napojów, przekąsek, zebranie pieniędzy za wstęp), muzykę i nagłośnienie (przygotowanie sprzętu, przebojów), konkursy (przygotowanie gier i zabaw ).

GRUDZIEŃ 2013 Chcemy uczyć się dostrzegania osób w potrzebie. Przeprowadziliśmy akcję charytatywną pt. „I ty możesz zostać św. Mikołajem” na rzecz społeczności lokalnej. Wybrani uczniowie przygotowali świąteczny karton, a SU ogłosił komunikat o akcji. Zbieraliśmy produkty spożywcze, które zostały przekazane przez naszego Opiekuna rodzinom lokalnym w potrzebie.

GRUDZIEŃ 2013 Chcemy pielęgnować nasze wartości religijne i tradycję GRUDZIEŃ 2013 Chcemy pielęgnować nasze wartości religijne i tradycję. Czas Świąt Bożego Narodzenia. Z tej okazji wykonaliśmy wspólną pracą kartkę świąteczną większego formatu dla nauczycieli i pracowników szkoły. Wręczyliśmy ją nauczycielom, składając uroczyście życzenia w obecności całej społeczności uczniów.

GRUDZIEŃ 2013 Chcieliśmy, by kartka z życzeniami sprawiała radość przez okres świąteczny . Przygotowaliśmy zatem miejsce wystawienia kartki w widocznym miejscu na korytarzu szkolnym.

STYCZEŃ – LUTY 2014 Ważne jest dla nas uczyć się robienia obiektywnej samooceny i wyciągania wniosków. Styczeń i luty były czasem podsumowań pracy Samorządu Uczniowskiego w I semestrze. Na kilku spotkaniach analizowaliśmy wspólnie, jakie są nasze mocne i słabe strony. Ocenialiśmy nasze działania, postawy, organizację, prowadzoną dokumentację: protokół spotkań, księgę ważnych wydarzeń szkolnych, zeszyty finansów.

MARZEC 2014 Chcemy uczyć się bezinteresownej pomocy. Zorganizowaliśmy tym razem akcję charytatywną na rzecz dzieci z poznańskiego Domu Dziecka Nr 2. Akcja polegała na zbiórce nowych przyborów szkolnych, które zapakowaliśmy do specjalnie przygotowanego przez nas pudełka.

MARZEC 2014 Uczymy się współpracować z innymi organami szkoły. Zorganizowaliśmy zebranie SU z Radą Pedagogiczną i Dyrektorem SP Łopuchowo. Temat spotkania brzmiał „Współudział SU w tworzeniu dobrego wizerunku szkoły”. Przygotowaliśmy w tym zakresie pytania i skierowaliśmy je do RP. Wyciągnęliśmy wspólne wnioski.

KWIECIEŃ 2014 Chcemy pielęgnować nasze wartości religijne , dobre zwyczaje i uczyć się okazywać szacunek. Z okazji Świąt Wielkanocy wykonaliśmy wspólną pracą kartkę świąteczną większego formatu dla nauczycieli i pracowników szkoły. Wręczyliśmy ją nauczycielom, składając uroczyście życzenia w obecności całej społeczności uczniów. Kartka cieszyła swoim widokiem na korytarzu szkolnym.

MAJ 2014 Samorząd Uczniowski powinien być otwarty na rozwijanie współpracy międzyszkolnej, wymianę doświadczeń i pomysłów. Razem możemy więcej.

MAJ 2014 W tym celu pod kierunkiem naszej pani opiekun zorganizowaliśmy w naszej szkole spotkanie samorządów uczniowskich z sąsiednich szkół pt. „„Samorządność uczniów – wymiana doświadczeń i pomysłów”. Naszymi gośćmi byli uczniowie ze szkół podstawowych w Jabłkowie, Rejowcu i Lechlinie.

MAJ 2014 Chcemy uczyć się samorządności od życzliwych profesjonalistów MAJ 2014 Chcemy uczyć się samorządności od życzliwych profesjonalistów. Z tego powodu zaprosiliśmy do naszej szkoły Przewodniczącego Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie, pana Konrada Strykowskiego. Pan Przewodniczący na bardzo miłym spotkaniu udzielił nam wspanialej lekcji z samorządności.

MAJ 2014 Na nasze kolejne zaproszenie odpowiedział pan leśniczy z nadleśnictwa Łopuchówko. Była to miła i ciekawa lekcja z przyrody.

Sukcesy sprawiają nam radość i rozwijają nas Sukcesy sprawiają nam radość i rozwijają nas. Dziękujemy Pani Leszczyńskiej za prowadzenie nas i wspieranie.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ ! 