HAPPY KOBYLNICA. Zadanie zrealizowane w ramach projektów „Szkoła z klasą 2,0” i „WF z klasą”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Od reżysera, do... - twórcy sztuki filmowej.
Advertisements

Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
Rekrutacja.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE „Moja kolorowa szkoła”
Nauczyciel prowadzący: Barbara Molenda-Wołowiec
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
KSIĘŻYC W OBIEKTYWIE mgr Kinga Janusz.
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Moja szkoła w procentach
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
W jaki sposób przygotować filmik edukacyjny?
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
Szkołą z klasą 2.0 Proponowane Programy Pracownia zajęć Artystycznych.
TIK w szkole podstawowej Ani widu, ani słychu… Audiowizualność wykorzystywana i tworzona prze uczniów Konferencja regionalna projektu Wdrożenie podstawy.
Oferta Nasza Misja MulticamVision jest połączeniem technicznych czarodziejów i kreatywnych twórców - ludzi, którzy bawiąc się
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Co to jest Windows Live Movie Maker ?
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
PIERWSZY SEMESTR JUŻ ZA NAMI…
Organizatorzy konkursu
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Wiersze Jana Kochanowskiego oczami Młodzieży XXI wieku
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
Kwiecie ń 2013r Dzień teatru W ostatnim dniu kwietnia w szkole podstawowej i w gimnazjum uczestniczyliśmy w finale szkolnego projektu Dzień teatru. Od.
TARGI
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
Sławomir Bartosiewicz
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Gdzie ich szukać? Flickr.comFlickr.com – CC Open Clip Art LibraryOpen Clip Art Library – grafika w domenie publicznej.domenie publicznej.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Świat wierszy Jana Brzechwy
Szkoła Podstawowa w Kotulinie
CV-VIDEO czyli POKA Ż SI Ę PRACODAWCY. CV-VIDEO – TALKING CV.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
1. Film dokumentalny Zadaj uczniom tworzenie filmu dokumentalnego zawierającego np. wypowiedzi ludzi pamiętających dawne czasy lub o zabytkach znajdujących.
Berlin Calling reż. H. Stohr Niemcy Twórczość / kreatywność twórczość to proces prowadzący do nowego wytworu, który jest akceptowany jako użyteczny.
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Gimnazjum nr1 w Piszu Bożena Obrycka
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Tworzenie i obróbka filmów na potrzeby dydaktyczne z zakresu fizyki
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Nasz udział w programie „Szkoła z klasą 2.0” rok szkolny 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Glichowie.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Jak stworzyć taki filmik ? Agnieszka Dziwer, Weronika Pluciak kl. IIIE.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY SZKOŁA PODSTAWOWA NR 66. BUDŻET PARTYCYPACYJNY PROJEKTY DOTYCZĄCE NASZEJ SZKOŁY POZYTYWNIE ZAOPINIOWANE.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Dokumenty audiowizualne – warsztaty 2008 Dobór oznaczeń odpowiedzialności w opisie bibliograficznym filmu.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.
 1. Logujemy się do YouTube i przesyłamy film na serwer (klikamy na Prześlij film ). W czasie przetwarzania pliku możemy uzupełnić informacje o wideo.
Czym się zajmuje? Dźwiękowiec odpowiada głównie za to co możemy usłyszeć w filmach, radiach i telewizji. To on zajmuje się tym, aby wszystko związane.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Szkoła Podstawowa nr 65 im. Juliusza Słowackiego w Łodzi Adres: ul. Pojezierska Łódź Telefon: (042) Adres internetowy:
KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb
Okno na Hooptymistyczny świat
FESTIWAL 2.0. Prezentacja projektu z programu „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.” zrealizowana przez klasę pierwszą.
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

HAPPY KOBYLNICA

Zadanie zrealizowane w ramach projektów „Szkoła z klasą 2,0” i „WF z klasą”

Poniesieni falą internetowego szaleństwa jakim niewątpliwie stał się utwór Pharella Williamsa "Happy" w samym serwisie YOUTUBE na ten moment ponad 17 milionów wyświetleń ( sUYtM&feature=kp,) postanowiliśmy stworzyć swoją wersje LIBDUB do słów tego optymistycznego utworu. Stwierdziliśmy iż jest to idealny utwór w konwencji „lib dub” ze względu na sam zamysł artysty, który udokumentował 24 godziny szczęścia ( Niestety już na samym początku realizacji okazało się, że z pierwotnego filmu stworzonego w jednym ciągu nagraniowym nic nie wyjdzie przeszliśmy do zamysłu stworzenia teledysku do utworu „HAPPY” Kto choć raz zetknął się z pracą nad filmem (możemy uznać, ze Teledysk jest takim mini filmem) wie, że każdy etap tego typu twórczości jest bardzo ważny. Począwszy od scenariusza skończywszy na mozolnym montowaniu. Nasze role musieliśmy najzupełniej porozdzielać. Wiadomo również, iż za każdym spektakularnym filmem kryją się sławy aktorskie. Przy naszej mini produkcji każdy z uczniów stał się na kilka sekund aktorem (co to za teledysk bez gwiazd) ale również tancerzem i piosenkarzem. Każdy z uczniów miał również drugą rolę, nie wiem czy nie ważniejszą jak choćby scenarzyści, kostiumolodzy, dźwiękowcy skończywszy na montażystach (Nikodem Kaźmierczak, Kacper Maciejewski). Ci ostatni godzinami musieli uzbrajać się w cierpliwość i akceptować spontaniczność twórców by z wielu minut nagrań stworzyć 10 minutowe video.

IVB

IIB

Spontaniczności, radości i satysfakcji z etapów działań nie było końca, co chwile do naszego układu dołączały kolejne kroki, przebrania. Wybrany przez nas utwór również ma takie przesłanie. I tak jak Pharell Williams zalał falą radości Internet tak my zalaliśmy optymizmem uczniów naszej szkoły. Tak jak wspomniałam początkowym zamiarem było stworzenie filmu jako jednego ujęcia pokazującego kolejne sale lekcyjne, uczniów itp. Niestety z przyczyn technicznych oraz umiejętności tego efektu nie udało nam się osiągnąć w 100%. I tak nasi szkolni montażyści „skleili” skrawki spontanicznego materiału w jedną całość Kobylnickiego szczęścia:)

IVA

VB

Ponieważ filmu nie tworzy jedna osoba ani nawet jedna klasa, sukcesem realizacji stała się niewątpliwie synchronizacja grupy. Do teledysku przystąpiły następujące grupy, które wchodzą w skład ekipy 2,0: IIb „Foxi” + p. M. Żarnowska IVa „Matematyczni Plażowicze” + p. T. Szcześniak IVb „Papaja Band” + p. M. Bizan Va „Grupa sportowa” + p. A. Bultrowicz, p. M. Reszelska Vb „Retro Girl + Pharell Boys” + p. A. Musiał Wszyscy uczestnicy tego projektu wspólnie pracowali nad stworzeniem jednego dzieła, którego najważniejszym celem był bezgraniczny optymizm i radość jak przystało na szkołę im. Kawalerów Orderu Uśmiechu.

VA

Do stworzenia nawet amatorskiego wideoklipu z podkładem muzycznym niezbędne jest: nagłośnienie kamera (w naszym przypadku: SONY ActionCam) lub ewentualnie aparat z funkcją nagrywania laptop wyposażony w program do edycji filmów (Movie Maker)w programie: Animoto przygotowania: do przeglądania innych lip dubów, przesłuchiwania muzyki i do stworzenia własnego scenariusza teledysku Internet a zwłaszcza YOUTUBE gdzie mogliśmy wesprzeć sie na doświadczeniu licznych renomowanych uczelni, szkół gimnazjalnych i podstawowych z całej Polski oraz spontanicznej fali amatorkich LIBDUB w wykonaniu mieszkańców miast z całej Europy etap końcowy: montaż filmu i podkładu muzycznego(Nikodem Kaźmierczak, Kacper Maciejewski).

To wspólna realizacja klasy 5a i 5b ze szkoły podstawowej w Kobylnicy przy udziale niesamowitych aktorów z klasy 2b, 4a i 4b

TU ZNAJDZIECIE FILM BLOG: SPRYCIARZE Z B

TU ZNAJDZIECIE FILM YOUTUBE: KOBYLNICA TV

v=Udg-bYEnQ7w

Dziękujemy A. MUSIAŁ