 Uważam, że powinny się zmienić stosunki między niektórymi dziećmi i rodzicami. Jeżeli jakieś dziecko coś "zbroi" lub dostanie jakąś złą ocenę, czy też.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO – JESTEŚMY NA TAK !
Bezpieczna ewakuacja z budynku
Demokracja w szkole.
im. Króla Jana III Sobieskiego
Bezpieczeństwo w sieci
W GIMNAZJUM SPECJALNYM
Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
„Zero” tolerancji dla przemocy
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI
Witam Państwa!.
Co możemy zrobić, żeby polepszyć relacje między rówieśnikami?
Co to jest naruszenie nietykalność cielesnej ?
Jak pomagać dziecku w nauce?
Z JAKIM PROBLEMEM MOŻE SPOTKAĆ SIĘ MÓJ RÓWIEŚNIK ?
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
PRAWA OSOBISTE (CZĘŚĆ II)
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
„Jak pomóc dziecku w nauce”
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Samodzielność dziecka
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Oswajanie swoich emocji
,,Grupa rówieśnicza jako źródło przyjaźni i konfliktów”
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
Szkoła Podstawowa im. Tomasza Masteja w Chojnem
WOLONTARIAT I Ty możesz pomagać!.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
KODEKS 2.0.
Ankieta na temat agresji w szkole
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
 brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel.
Szkolny system wychowawczy
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
Mówimy przemocy.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
Szkoła bez przemocy.
Agresji i przemocy mówię
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
CARLO COLLODI – „PINOKIO”
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
„Nie proś świata, aby się zmienił na lepsze, to Ty zmień się pierwszy”
Uczymy się rozpoznawać swoje uczucia. Radość, miłość, zadowolenie, a także smutek, lęk, złość, gniew, poczucie winy, zazdrość to uczucia, które mają.
Wiem, jak się należy zachować
JASNE REGUŁY POMAGAJĄ WYCHOWYWAĆ Poradnik dla Rodziców i Nauczycieli.
Jak rozwiązywać problemy kryzysu dojrzewania dr Genowefa Janczewska-Korczagin.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA RZECZNIK PRAW UCZNIA DOROTA SMERECZYŃSKA.
Czym jest agresja i przemoc?
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
BEZPIECZNI NA DRODZE Zachowujemy się zgodnie z przepisami Prawa
Jak stworzyć „Dom marzeń” ?
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Zapis prezentacji:

 Uważam, że powinny się zmienić stosunki między niektórymi dziećmi i rodzicami. Jeżeli jakieś dziecko coś "zbroi" lub dostanie jakąś złą ocenę, czy też uwagę to rodzica obowiązkiem jest uświadomić dziecku, że to jest złe, a nie karać czy, już w ogóle, bić. Między ludźmi najgorszą cechą jest zazdrość. Nie powinniśmy zazdrościć innym ludziom np. ubrań czy innych rzeczy i w ten sposób np. ich obgadywać. Nauczyciel nie powinien wyróżniać żadnego ucznia. Kryterium oceniania jest dla każdej osoby uczącej takie same i trzeba tego przestrzegać. Niedorzeczne jest to, gdy w klasę tworzą się grupki, otrącana jest jakaś osoba, ponieważ nie jest ładna lub jest biedna.  Natomiast koledzy z jednego osiedla czy z jednej miejscowości powinni się ze sobą dogadywać, ponieważ czasami owszem zdarzają się sprzeczki czy kłótnie, ale niemożna robić sobie wrogów. Jeden za drugim powinien stać "murem".

 W rodzinie między rodziną a dzieckiem:  Dziecko powinno słuchać rodziców, a rodzice dziecka. Wszyscy nawzajem powinni sobie pomagać i zrozumieć. Na pewno nie wolno używać przemocy ! Nie każdy jest idealny. Wystarczy odrobina chęci a sytuacja na pewno się zmieni gdy jest źle.

 W szkole między nauczycielem a uczniem:  Uczeń powinien stosować się do poleceń nauczyciela, natomiast nauczyciel nie powinien krzyczeć, raczej starać się mówić spokojnie, tłumaczyć, wytknąć ewentualne nie dociągnięcia czy złe zachowań

 Natomiast koledzy z jednego osiedla czy z jednej miejscowości powinni się ze sobą dogadywać, ponieważ czasami owszem zdarzają się sprzeczki czy kłótnie, ale niemożna robić sobie wrogów. Jeden za drugim powinien stać "murem". A nie zachowywać się tak jak na obrazku

Prezentacje wykonał  Dawid Kocyła kl. 2A  Źródła: oraz Grafika Google