Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów 2010. W izolacji od 2000 roku...

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
Advertisements

Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
To ile wydaje się na reklamę?
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Warszawa, 20 października Korzystanie z mediów mobilnych i stosunek do nich Exposure research Polska.
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Burzliwe morze, mocny wiatr w żagle: perspektywy polskiego rynku ubezpieczeniowego Witold M.Orłowski.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Warunki życia mieszkańców obszarów wiejskich
Internauci w grupach wiekowych
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Monitoring Online Mediów Internetowych
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Listonic – Wygodna lista zakupów
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
Internet w Polsce to medium masowe
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Rynek mediów w wybranych krajach Europy Wschodniej Warszawa,
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Metodologia badań wydatków reklamowych
(wersja polsko-angielska ) Cennik : szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto.
Polska europejskim centrum produkcji telewizorów
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Internet – medium dla branży nieruchomości
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów 2010

W izolacji od 2000 roku...

Prezentacje YML O czym pamiętać

WZROST PKB

w reklamie Kryzys także

W Polsce nie było tak strasznie… +10,5%-4,1%+0,1%+7,4%

Na świecie rynek się podnosi Źródło: Raport Światowego Rynku Reklamowego ZOG +1%-10,2%+0,9%+3,9%

WYDATKI REKLAMOWE RABATY MEDIÓW DLA REKLAMODAWCÓW

Inflacja

Wiem jak zaoszczędzić 30% budżetu reklamowego Klienta! Więcej przetargów i audytorów

(fotka jakiegoś geniusza zmóżdżającego się) Dobry pomysł! Audytorzy mediowi?

... a efekt?

W 2000 roku 3 godz. 42 min. dziennie przed TV

Źródło: AGB NMR Od 2009 znów trend wzrostowy... Od 2000 liczba spotów emitowanynch dziennnie wzrosła o ponad 800%

2000: 4 stacje 80% udziału w oglądalności

Źródło: AGB NMR; A16-49 Stacje niszowe już nie niszowe?

+ 51% + 38% + 34% Coraz więcej kabla i anten satelitarnych

„Long tail” w telewizji?

- ludzie bez telewizora! Nowe zjawisko 10% ludzi w wieku lat nie ma TV!

Bez TV?? Życie

Internet drugim medium reklamowym Źródło: TGIŹródło: Starlink

Nie tylko młodzi z miast… 27% internautów ma ponad 40 lat. To ponad 4,5 mln ludzi 30% internautów to mieszkańcy wsi

Źródło: Internet Wayback Machine 1 miejsce 2 miejsce 3 miejsce Realia Świat banerów

Miejsce szukania informacji dla prawie 16 mln Polaków

W społeczności jest prawie każdy Źródło: Megapanel/PBI

*wzrost w ciągu roku, przybliżone dane na podst. Megapanel/PBI i Facebook * * > 350 mln na świecie

- taki lepszy ? Społeczności

reklamy?? Drugie życie

9,7 mln widzów YouTube z Polski

Co zrobić, gdy reklama denerwuje?

Gdyby Youtube był stacją telewizyjną... Grupa: TV Internauci 16+; Internet 15+ Grudzień 2009

Ale połowa Polaków nadal bez dostępu do internetu.....

Dla wielu z nich prasa to o świecie główne źródło informacji

Prasa to kilkanaście minut dziennie… Źródło: StarTrack 2009

prasa? Co zrobi

internetowi Prasa zmienia się dzięki

Bez radia? Czy potrafimy żyć

Badania ie

Brak badań słuchalności radia online

outdooru? Ogromne możliwości

do uporządkowania? Czy bałagan

do kreatywności Zmusza to

Koniec kina?

Rekordowa widownia w 2009 roku Źródło : NAM; boxoffice.pl +17% liczba sprzedanych rocznie biletów kinowych w latach

..I coraz więcej ekranów... Źródło: NAM +3,3% +26% +5,9% +2,3% +9,1% +0,9% +15,7% +2,5% Liczba ekranów kinowych w Polsce w latach

W roli kina TV

zmiany Dostrzegać

To be intelligent is to be: open-minded, active, memoried, and persistently experimental. Leopold Stein

Rafał Ciszewski Jacek Karolak