XVIII SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY. Czy jesteś dobrze poinformowany/a o wydarzeniach szkolnych?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Gazetka Szkolna LUZ Projekt realizowany w ramach programu wyrównywania
SZKOLNE RZĄDY.
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
Klasa I,, D”.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Podsumowanie I semestru
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Hej, nazywam się Sylwia Maciejewska i chodzę do klasy 3A. Myślę, że kojarzycie mnie ze szkolnych korytarzy i rozmaitej działalności w samorządzie.
Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół im. Ks
1. Aby otrzymać prawo głosu należy podnieść rękę 2. Uczestnicy debaty zwracają się do siebie per Pan, Pani 3. Zakazane jest obrażanie lub wyśmiewanie.
Fina ł akcji Mi ś Ratowni ś ! 15 maja 2011 r. w Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu odby ł o si ę podsumowanie akcji Mi ś Ratowni ś.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
przewodniczący i uczniowie PG5 w Siedlcach
Od kiedy działa Samorząd Uczniowski? Jakie zainteresowanie wówczas wywoływał SU? Jaki był stosunek do SU? Jaki wpływ na szkołę miał Samorząd Uczniowski?
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Grupa: 50 osób Liczba pytań: 7 Miejsce: Będzin Data: r.
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
„Szkoła bez wulgaryzmów”
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Samorząd Szkolny- Droga ku demokracji
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Szkolne Radio Supełek. Działalność Szkolnego Radia Supełek rozpoczęła się od realizacji projektu Wolę słuchać niż wybuchać
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Przygotowały: Magdalena Bassara I TW Hanna Szczygielska II TAK.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
SAMORZĄD UCZNIOWSKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁOPUCHOWIE
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Władze samorządowe w naszej szkole
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Debata organizowana w ramach konkursu „Sejm Dzieci i Młodzieży 2012” Organizatorzy : Anna Bartuś i Anja Kadzioch.
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO. Samorząd Uczniowski jest hermetyczną grupą uczniów, która nie dopuszcza „do władzy” innych członków społeczności naszej szkoły,
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Działania Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr / 2013 INICJATYWA UCZNIOWSKA.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Jak ulepszyć szkolny samorząd?. 1. Dlaczego uczniowie nie angażują się w pracę SU? brak czasu, brak pomysłów, brak chęci, brak informacji nt. pracy i.
Dzień Dawcy Szpiku Akcja DKMS 16 października 2015r.
Jak szkoła w praktyce może uczyć demokracji i postaw obywatelskich ?
PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
GALERIA SUKCESÓW – uczniowie Zespołu Szkół w Konarach
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Zapraszamy Dołącz do nas !
Zapis prezentacji:

XVIII SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY

Czy jesteś dobrze poinformowany/a o wydarzeniach szkolnych?

 brak odpowiedzi – 22 głosy  pani Katarzyna Walęcka-Tomczak –14 głosów  pan Michał Orczykowski -12 głosów  nie interesuje mnie to – 3 głosy

 Pamela Tomczyk- 35 głosów  Michał Iwanow -25  Julia Walczyńska – 15 głosów  Iga Jochan – 14 głosów  Jakub Feter- 8 głosów  Anna Żulicka- 3 głosy  Paulina Cuper- 1 głos  Benedict Meyer- 1 głosów  Inni członkowie samorządu-brak głosów

Jak oceniasz wkład uczniów w życie kulturalne szkoły, przejawiające się braniem udziału w różnych wydarzeniach (np. Dzień Pluszowego Misia)?

Czy uważasz, że obecna przewodnicząca dobrze spełnia swoje obowiązki?

 uczniowie nie angażują się w pomysły samorządu, przez co występują spory;  część uczniów traktuje negatywnie samorząd;  uczniowie nie popierają pomysłów samorządu;  uczniowie nie wspierają samorządu;  uczniowie nie traktują samorządu poważnie;  uczniowie uważają, że samorząd dobrze sprawuje swoją funkcję, oprócz wiceprzewodniczącego;  akcje samorządu cieszą się zainteresowaniem;  w miarę dobre;  członkowie samorządu są komunikatywni i chętni do udzielania pomocy;