PROJEKT EDUKACYJNY „BYĆ LUBIANYM W GIMNAZJUM”.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
FORMY WYPOWIEDZI PISEMNYCH
TYPY TEMPERAMENTALNE - CHARAKTERYSTYKA
* Przygotowujemy się do skutecznego i konstruktywnego uczestnictwa w życiu społecznym, a także rozwiązywania konfliktów oraz negocjowania połączonego.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Cos o klasie V.
Nauczyciele Część 4.
Autorytety wśród młodzieży
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
2011/ Jest ciekawa świata, dopytuje, wyszukuje zgłębia. Stawia cele i konsekwentnie dąży do ich realizacji. Od wielu lat działa w kole teatralnym.
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
Krzysztof Górczyński Kandydat do samorządu szkolnego w liceum im. I.J. Paderewskiego w Knurowie.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Co możemy zrobić, żeby polepszyć relacje między rówieśnikami?
Wizja i misja szkoły Wyniki ankiety „Jaka powinna być nasza szkoła, nasz uczeń, nasz rodzic, nasz nauczyciel?” Ten szablon może być używany jako plik startowy.
Sposoby radzenia sobie przez rodziców i nauczycieli
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
Fotografia naszym życiem
Recepta na sukces nauczyciela
Baśń o… Metoda story – line Maria Lorek Szczecin, 29 listopada 2012 r.
Uszczęśliwienie kobiety
Co to znaczy być zuchem - czyli o pewnej tradycji
„Szkoła wspomaga wychowanie” debata uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Każdy może ŚWIĘTYM być! TY również! Czy chcesz?.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Przemoc i agresja wśród dzieci
Mój piesek.
Dziewczyny z klasy VI.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Nasz kandydat do Nagrody Korczakowskiej
przypadku prześladowania
TYPY OSOBOWOŚCI – IDENTYFIKACJA ORAZ CHARAKTERYSTYKA
Ankieta na temat agresji w szkole
Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Moja rodzina.
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
Wolontariat.  Wolontariat (łac. volontarius – dobrowolny) to dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa.  Wolontariusz.
NASZA KLASA IIIB.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Popularne rasy psów.
2 czerwca 2015 klasa 2a na wycieczce w Teatrze Muzycznym na musicalu pt. „Zorro”
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
_________ _____ __ ____30 wrzesień DZIEŃ CHŁOPAKA__ ____.
Dojrzała osobowość lidera Zygmunt Korzeniewski. Dojrzała osobowość Lider powinien żyć w zgodzie z samym sobą, z innym ludźmi i z wartościami, które uznaje:
„Nie proś świata, aby się zmienił na lepsze, to Ty zmień się pierwszy”
PROGRAM „UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE” COMENIUS Partnerskie Projekty Szkół Metoda ICT: wielokulturowość, europejska świadomość, proces edukacyjny i styl.
Wymiana Somonino- Kowalewo Pomorskie 2016r
Każdego miesiąca. każdego miesiąca Dobre słowo rozwesela serce człowieka, nie oszczędzaj miłych słów - wiele ludzi na nie czeka!
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
Wolontariusz Roku 2009 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przasnyszu „ Dobroć serca jest tym, czym ciepło słońca: ona daje życie ” Henryk Sienkiewicz.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA WYNIKI POEWALUACYJNE ROK SZKOLNY 2014/2015.
Wolontariat „Człowiek odnajduje siebie tylko w bezinteresownym dawaniu” biskup Jan Chrapek.
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Uszczęśliwienie kobiety
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Julia Kozub 1B „Po trupach do celu” Cechy, które pomogą Ci pełnić funkcję przewodniczącego: odpowiedzialność, aktywność, komunikatywność. Wydarzenie,
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
„Zestaw filmów krótkich: kim jestem?”
WYMARZONY ZAWÓD.
„Małpia afera” ___ reż. N. Nijenhuis Holandia, 2012
Zapis prezentacji:

PROJEKT EDUKACYJNY „BYĆ LUBIANYM W GIMNAZJUM”

Przez 3 miesiące wspólnie i twórczo zastanawialiśmy się co robić by być lubianym w szkole ?!!

Poszukiwaliśmy osób, które są najbardziej lubiane oraz cech charakteru, które je wyróżniają!!!...

Stosowaliśmy różne metody badawcze : ANKIETY

WYWIADY

Robiliśmy też zdjęcia Za zgodą zainteresowanych

A czasami nawet bez …

USTALILIŚMY, ŻE :

W każdej klasie jest ktoś kogo lubimy…

W każdej klasie jest ktoś kto lubi nas…

Czasami „lubimy ‘’tak bardzo , że się zakochujemy …

Okazało się również , że być lubianym może być każdy, kto jest: ZABAWNY PRZYJACIELSKI MA POCZUCIE HUMORU UPRZEJMY SZCZERY MIŁY

TOLERANCYJNY UCZYNNY ODPOWIEDZIALNY DOBRY POMOCNY DOTRZYMUJE TAJEMNIC

MĄDRY WYROZUMIAŁY BEZINTERESOWNY POMYSŁOWY

SYMPATYCZNY GODNY ZAUFANIA ŻYCZLIWY KOLEŻEŃSKI ZWARIOWANY

LUZAK ŻARTOWNIŚ SERDECZNY POZYTYWNY TOWARZYSKI ODWAŻNY

LOJALNY WESOŁY POKORNY OTWARTY DLA INNYCH

POGODNY OPANOWANY PUNKTUALNY ROZMOWNY POZYWTWNIE NASTAWIONY

„SPOKO” WSPIERAJĄCY SPRAWIEDLIWY SPECYFICZNY ZDECYDOWANY Z PASJĄ

ZAANGAŻOWANY COOL CIERPLIWY GRZECZNY KULTURALNY WIERNY

RZETELNY WYLUZOWANY SZALONY TWÓRCZY POWAŻNY POTRAFI SIĘ DZIELIĆ

WNIOSKI:

„Lubienie’’ nie jest gwarantowane !!! Czasami należy się o nie postarać.

Kiedy „polubisz siebie’’ łatwiej ci będzie „lubić’’ innych.

Ludzie lubią cię nie za to CO MASZ, ale za to JAKI JESTEŚ dla nich…..

Wspólne działanie wzmaga „lubienie’’ o 100%! Bądźmy więc razem !!!

W projekcie brali udział….. najbardziej lubiani