JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy w Foreman High School
Advertisements

Ergonomia.
Generator przyszłości
JAK ZADBAĆ O STANOWISKO PRACY UCZNIA
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Obliczanie powierzchni budynków
Bezpieczna praca z komputerem
Samochody pożarnicze - walidacja wymagań
Wymagania dotyczące mebli szkolnych
Wpływ elektrowni wiatrowej na ptaki
Materiałoznawstwo w zakresie obsługi
NORMY I NORMALIZACJA Michał Bartosz.
RYSUNEK MAP Ćwiczenie 2 PISMO TECHNICZNE KATEDRA GEODEZJI SZCZEGÓŁÓWEJ
1 Dane dotyczące sprzedaży wody mineralnej Tygodnie Ilość sprzedanej wody mineralnej Y (litrów) Cena jednego litra X (płn.) 1101,3 262,0 351,7 4121,5 5101,6.
Systemy Automatyzacji Budynków
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Paradoksalna reakcja na pionizację występuje częściej u zdrowych osób z wysokim prawidłowym ciśnieniem tętniczym. Ciszewski J, Artyszuk L, Ostrowski F.
Zasady BHP w pracy z komputerem
Nadciśnienie tętnicze
Stypendysta: Mateusz Bierkat Prezentacja jest zrealizowana w ramach projektu stypendialnego. Opiekun: Martyna Szlaza Rok szkolny: 2011/2012.
Tornister pierwszaka.
STAN BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE KSP (BEZPIECZEŃSTWO DZIECI I MŁODZIEŻY) Komendant Stołeczny Policji insp. Adam MULARZ.
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Projektowanie struktury przestrzeni pracy
Zespół Szkół w Babkach Oleckich
Zasady BHP w szkolnej pracowni komputerowej.
Pożyteczne wskazówki podczas podnoszenia i przenoszenia ciężkich przedmiotów Zasady BHP.
GIMNASTYKA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNA
Zmiany w Prawie o ruchu drogowym dotyczące rowerzystów
Szkoła Podstawowa nr 289 Warszawa ul. Broniewskiego 99a
Przewody i kable w instalacjach przeciwpożarowych
Ocena ergonomiczności wybranych modeli krzeseł
Apetyt na zdrowie Multimedialna książka kulinarna
Prognoza obciążeń fizycznych pracownika na przykładzie księgowej
USTALENIE WYSOKOŚCI MANIPULACYJNEJ I PRZESTRZENI CZYNNOŚCI RUCHOWYCH
BHP przy obsłudze monitorów ekranowych
STAN ZDROWIA, ROZWÓJ FIZYCZNY I POSTAWA CIAŁA DZIECKA W POZYCJI SIEDZACEJ PRZY PISANIU I SŁUCHANIU ORAZ WPŁYW CIĘŻARU TORNISTRA NA POSTAWĘ CIAŁA.
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA Program „Trzymaj formę”
Efekty kształcenia w świetle wyników egzaminów zewnętrznych.
autorski program pracowników
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Pismo techniczne.
PRZEDSZKOLA, ŻŁOBKI - wymagania Krosno,
Wielka akcja 8 listopada 2011r. ŚNIADANIE DAJE MOC.
Bezpieczna praca z komputerem
Wada i niezgodność (Zofia Zymonik) 1. Wada Wada jest odstępstwem od wymagań jakościowych, która powoduje, że produkt nie spełnia wymagań związanych z.
ERGONOMIA STANOWISK PRACY W PRZEMYŚLE
BHP na stanowiskach pracy z komputerem
Meble wielkiej wartości Numer identyfikacji kandydata #
Temat nr 4 : Tabliczki tytułowe ( PN-EN ISO 7200:2007)
Prawo o świetlicy: Kwalifikacje;
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
Bezpieczna praca z komputerem
Komputerowe stanowisko pracy
Ergonomia pracy przy komputerze.
Jak pomóc dziecku w odrabianiu zadań domowych?. Dobrze jest ustalić stałe godziny pracy, dostosowane do indywidualnych możliwości dziecka z uwzględnieniem.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Wyznaczanie stopnia spełniania przez uczniów wymagań programowych ewaluacja pracy szkoły monitorowanie procesów edukacyjnych.
Organizacja stanowiska pracy z komputerami
STANOWISKO PRACY UCZNIA
Zadania: Sieci wodociągowe rozgałęzione
Środowisko szkolne Ewa Pitrus Oddział Higieny Dzieci i Młodzieży
Podsumowanie roku szkolnego 2016/2017
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
HIGIENA DZIECI I MŁODZIEŻY
Nowe rozwiązania wodomierzy w inteligentnych pomiarach
Wizualizacja materiałów promocyjnych do zadania nr 3 koszulki
JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA
Zapis prezentacji:

JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-ISO 5970:1994 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI 220 400 180 I 260 460 200 II 300 520 III 340 580 240 IV 380 640 V 420 700 280 VI 760

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-90/F-06009:2001 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYRÓŻNIK ROZMIARU - KOLOR WZROST UCZESTNIKÓW, MM ŚREDNI DLA ZAKRESU WZROSTU BIAŁY 900 od 821 do 980 I POMARAŃCZOWY 1050 od 981 do 1120 II FIOLETOWY 1200 od 1121 do 1270 III ŻÓŁTY 1350 od 1271 do 1420 IV CZERWONY 1500 od 1421 do 1570 V ZIELONY 1650 od 1571 do 1720 VI NIEBIESKI 1800 powyżej 1721

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA NR WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI WZROST DZIECI 220 400 180 od 821 do 980 I 260 460 200 od 981 do 1120 II 300 520 od 1121 do 1270 III 340 580 240 od 1271 do 1420 IV 380 640 od 1421 do 1570 V 420 700 280 od 1571 do 1720 VI 760 powyżej 1721

PRAWIDŁOWA POZYCJA SIEDZĄCA PODCZAS PRACY PRZY STOLE/BIURKU