Oferta PARP z funduszy UE w latach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Dotacje dla przedsiębiorstw z Funduszy Europejskich na lata
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Zasady udzielania pomocy publicznej po akcesji Polski do Unii Europejskiej.
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
Efekty wdrażania działania 5.1 PO IG Wspieranie rozwoju powiązań kooperacyjnych o znaczeniu ponadregionalnym.
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie programu Kreator innowacyjności – wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Współpraca PROW
Fundusze Europejskie Ramy finansowe: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego: 8,613 mld euro Środki krajowe: 1,575 mld euro Łączna alokacji:
Rozwój usług rolniczych Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
AT GROUP S.A. działa na rynku usług consultingowych od 17 lat. Jesteśmy regionalnym liderem w zakresie pozyskiwania środków dla swoich klientów z różnorodnych.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Wsparcie dotacyjne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
ARP – biznes, rozwój, innowacje Poznań, 26 Listopada 2015 r. ARP S.A./ARP – biznes, rozwój, innowacje.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, Gdańsk Zarząd: Łukasz.
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POLISH AGENCY FOR ENTERPRISE DEVELOPMENT Fundusze na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw Promnice, 20 lutego.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
2015 Instrumenty wspierania rozwoju MSP Konferencja „Bułgaria i Rumunia. Rynki współpracy dla polskiego biznesu” Warszawa, 9 grudnia 2015 r. dr Anna Kacprzyk.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Zielona Góra, 2 marca 2016 r... Wzrost innowacyjności polskiej gospodarki Cele Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój  stymulowanie inwestycji przedsiębiorstw.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Poddziałanie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.PL” Warszawa, 2016 r.
Propozycje kryteriów wyboru projektów dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata
2014 Wzmocnienie powiązań między nauką, a biznesem poprzez realizację projektów w ramach POIR Jakub Moskal Dyrektor Departamentu Koordynacji Wdrażania.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
2016 Cel i zakres poddziałania POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” oraz warunki uzyskania dofinansowania Program Operacyjny.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej do projektu kryteriów oceny projektu dla Poddziałanie Wsparcie procesu umiędzynarodowienia.
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
Miejsce : Urząd Miasta w Zabrzu, ul. Wolności 286, sala 100 Termin: r.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Paczków dnia r..
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
WSPARCIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI BADAWCZEJ PRZEDSIĘBIORSTW W RAMACH POIR Opracował: Radosław Ostrówka.
Oś Priorytetowa 10 Otwarty rynek pracy
Wsparcie dotacyjne w ramach
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Szkolenie dla Wnioskodawców
Konkursy dla ABK - podsumowanie
– wybrane instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Bony na innowacje dla MŚP
Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

Oferta PARP z funduszy UE w latach 2014-2020

Internacjonalizacja Go to Brand Kto? Na co? MŚP Projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług). Na co?

Internacjonalizacja Go to Brand Na co? Ile? Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand Na co? Ile? Internacjonalizacja Koszty: wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego, usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia, podróży służbowych pracowników, informacyjno- promocyjne projektu. do 1 mln zł kosztów kwalifikowalnych do 85% kosztów kwalifikowalnych. Rozliczenie projektu – zaliczka, refundacja. Rozliczanie wydatków ryczałtem – 100 tys. euro dofinansowania. Zmiana - rozliczanie wydatków tylko ryczałtem.

Internacjonalizacja Go to Brand Branżowe programy promocji Biotechnologia i farmaceutyka Budowa i wykańczanie budowli Części samochodowe i lotnicze IT/ICT Jachty i łodzie rekreacyjne Kosmetyki Maszyny i urządzenia Meble Moda Polska Polskie Specjalności Żywnościowe Usługi prozdrowotne Sprzęt medyczny Internacjonalizacja

Internacjonalizacja Go to Brand Zwróć uwagę na: projekt dotyczy marki produktowej wnioskodawcy i spełnia warunki określone w wybranym programie promocji; Wnioskodawca na dzień składania wniosku o dofinansowanie prowadzi działalność eksportową, w tym uzyskuje przychody z eksportu produktu będącego przedmiotem eksportu; produkt będący przedmiotem eksportu jest wytwarzany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Internacjonalizacja

Internacjonalizacja MŚP MŚP prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Polski Wschodniej Kto? Internacjonalizacja do 800 tys. zł (co najmniej 1 rynek docelowy spoza EOG i Szwajcarii) do 550 tys. zł (wyłącznie EOG lub Szwajcaria) w tym: - maksymalnie 30 tys. zł dofinansowania na opracowanie nowego modelu biznesowego - maksymalnie 100 tys. zł dofinansowania na oprogramowanie Dofinansowania do 85% kosztów kwalifikowalnych Rozliczenie projektu - zaliczka, refundacja Ile?

Internacjonalizacja MŚP Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego w MŚP związanego z internacjonalizacją usługi doradcze dot. opracowania nowego modelu biznesowego usługi doradcze, związane z przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego usługi komplementarne względem doradztwa udział w targach, wystawach lub misjach gospodarczych, nie przekraczające 49% sumy kosztów kwalifikowalnych projektu oprogramowanie Internacjonalizacja Na co?

Internacjonalizacja MŚP Zwróć uwagę na: projekt jest realizowany na terytorium makroregionu Polski Wschodniej; projekt nie dotyczy działań internacjonalizacji, których przedmiot i kierunek był objęty wsparciem ze środków publicznych; Wnioskodawca posiada w ofercie co najmniej jeden produkt (wyrób lub usługę), który ma potencjał sprzedażowy na nowym rynku zagranicznym; projekt dotyczy przygotowania do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją; Wnioskodawca zapewnia finansowanie projektu; wydatki w ramach projektu są kwalifikowalne, racjonalne i uzasadnione; wskaźniki rezultatu projektu są obiektywnie weryfikowalne, adekwatne do założeń projektu. Internacjonalizacja

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój www.poir.parp.gov.pl Kontakt infolinia: 22 574 07 07 i 0 801 332 202 www.parp.gov.pl/kontakt www.parp.gov.pl Program Operacyjny Polska Wschodnia www.popw.parp.gov.pl