Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program działania Krajowego Stowarzyszenia Pielęgniarek Medycyny Szkolnej r.
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Związku Miast Polskich
Szkolenia dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku
Rola FORUM w realizacji projektu Tworzenie i rozwijanie standardów jakości usług instytucji pomocy i integracji społecznej.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
ROK PO AKCESJI DO UE SZANSE I WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa,
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Mechanizm Finansowy EOG PRIORYTET Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Strategiczne potrzeby ZUS
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Alina Karczewska WRZOS
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
PODSUMOWANIE PROJEKTU: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Głogowskim w oparciu o założenia Regionalnej Strategii Innowacji.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Menadżer Programów Wewnętrznych, Pion Banków Komercyjnych
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Czesław Noworol Narodowe Forum Doradztwa Kariery
Prezentacja inicjatyw Śląskiego Klastra ICT
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
1 Spotkanie inauguracyjne oddziału firmy PPOR Zdzisław Kochanowicz.
Droga Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu do Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO Wojewódzka Biblioteka.
call center to nie tylko infolinia
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej – jak praktycy pomagają gminom oszczędzać na energii Krzysztof Brzozowski Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej.
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
1 1 Strategia informatyzacji PW do roku 2020 mgr inż. Janusz Stańczak mgr inż. Andrzej Zajkowski mgr inż. Janusz Stańczak mgr inż. Andrzej Zajkowski.
Centrum Usług Wspólnych jednostek oświatowych
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości http// Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Katowice, 10 października 2016
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Działania na rzecz innowacji
Specjalność: Specjalista Bankowy
Struktura organizacyjna GCUW
Zapis prezentacji:

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu Tymoteusz Przybylski Z-ca Dyrektora ds. Oprogramowania

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Agenda: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu – trochę historii CUI w liczbach Struktura CUI Korzyści i oszczędności Ryzyka i szanse Kierunki działania

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Decyzja o powołaniu CUW • transfer dobrych praktyk i standaryzacja w gminie Zakres kompetencji • Usługi finansowo księgowe • Usługi eksperckie • Usługi rozwojowe • Usługi utrzymaniowe Sposób przekształcenia - bez kosztowy TRANSFER transfer dobrych praktyk i standaryzacja w gminie

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu – trochę historii CUW w rozumieniu ustawy samorządowej Działamy od 2014 jako CUW IT Listopad 2016 rozszerzamy zakres o usługi finansowe dla oświaty

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych CUI w liczbach: • Obsługa informatyczna 89 jednostek • Telefonia VoIP 2600 abonentów • Obsługa księgowa 145 jednostek • Obsługa PKZP 227 jednostek • Obsługa fun. Socjalnego 6600 osób • Obsługa płac 145 jednostek • Scentralizowana obsługa JPK i VAT 227 jednostek • Dowóz dzieci niepełnosprawnych 450 dzieci

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Struktura CUI : • Pion infrastruktury – Dział Miej. Sieci Transmisji Danych – Dział Centrów Przetwarzania Danych – Dział Wsparcia i Serwisu • Pion oprogramowania – Dział Analiz i Projektów – Dział Programowania – Dział Administracji Systemami • Pion finansowy – Dział Księgowości i Rozliczeń – Dział płac i statystyki – Dział rozliczeń scentralizowanych • Pion Obsługi i administracji

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Korzyści i oszczędności • Propagowanie dobrych praktyk w mieście • Profesjonalizacja • Ciągłość działania • Efekt skali • Niższe koszty usług doradczych • Niższe koszty szkoleń • Wsparcie przy projektach unijnych • Standardy miejskie (chmura prywatna, MAN, WiFi) • Realizacja projektów miejskich (ITS, Edukacja, VoIP, BIP) • Wsparcie przy innowacyjnych rozwiązaniach (terminale) • Platforma zakupowa • Audyty • Bezpieczeństwo/RODO

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Ryzyka i szanse: • Budżet • Zakres usług i produktów • Czas realizacji • Jakość zakres usług i produktów

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Kierunki działania • Wsparcie klienta • Budowanie relacji z przyszłymi i obecnymi klientami • Katalog usług • Profesjonalizm • Standaryzacja • Norma ISO 20000 i ISO27001 • Stałe doskonalenie usług • Transfer zasobów – wsparcie jednostek bez zwiększania kosztów obsługi

Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych Dziękuję za uwagę.