MATA SENSORYCZNA INSTRUKTAŻ Autor: Dorota Jewczuk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KORESPONDENCJA SERYJNA
Advertisements

„Zabawy z GIMP’em”.
Środki dydaktyczne w edukacji wczesnoszkolnej
''Fizyczna strona wirowania prania''
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Pola i obwody figur płaskich
Mozaiki powstałe z równoległoboków i jego modyfikacji.
Technika Iris folding - technika ta pochodzi z Holandii polega na naklejaniu pasków papieru według spiralnego wzoru. W centrum wzoru jest oczko tzw. „iris”,
Wybrane techniki wykonywania ozdób i przedmiotów z papieru
Tworzenie nowej biblioteki
Powiększanie i zmniejszanie figur
Jakie jest pole kwadratu?
Pracę rozpoczynamy od wzmocnienia dna pudełka taśmą klejącą i przyszycia mocną nitką (najlepiej szewską dratwą lub kordonkiem) elementów dna do siebie.
Zadania o ułamkach zwykłych - powtórzenie wykonała Lidia Bissinger
Pola figur.
Laleczka z rolki po papierze
Autor: Michał Gendek III GA
Połączenia nitowe.
Produkcja śruby za pomocą tokarki.
Historia Tańców GÓRALE.
Prezentacja multimedialna dla uczniów
Etapy pracy nad projektem mechanicznej zabawki
Opracowanie Dorota Libera
Grudziądz wypakowujemy zaporę z opakowania foliowego.
Decoupage - kreatywne hobby dla każdego Ewa Osoba Gimnazjum Nr 3 w Lublinie Katarzyna Horbowska-Zaranek SOSW Nr 1 w Lublinie  
Przemek Gackowski kl. Ie
Wszystkie Kolory Świata
„W świecie origami” Barbara Szyszko
Bukiet róż Na Dzień Nauczyciela.
GRANIASTOSŁUPY PROSTE.
1.Pole kwadratu jest równe 50cm2. Oblicz długość jego przekątnej pkt
Instalacja Parkietu Baltic LOC™
Opracował: mgr Piotr Żyta
Album mody ekologicznej
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Pola figur.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Techniki plastyczne mgr Joanna Klimaszewska
RYSUNEK KONSTRUKCYJNY
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
Matematyka 4 Prostokąt i kwadrat
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Punkt aktywizacji KROSNO. BENEFICJENCJI Czynności wyznaczone IPD Cykl produkcyjny filcu Ozdabianie metodą decoupage.
Technika iris folding Kartka walentynkowa.
Matematyka malowana nitką -HAFT MATEMATYCZNY SERCe.
Obróbka Ścierna Opracował dr inż. Tomasz Dyl
Edytor tekstu Word – możliwości graficzne
Prostokąt to czworokąt, który ma wszystkie kąty proste. Przekątne w prostokącie przecinają się w połowie i są tej samej długości. a b.... b a.
Plan i skala- to jest proste!
OBJĘTOŚĆ PROSTOPADŁOŚCIANU. PROSTOPADŁOŚCIAN Prostopadłościan to równoległościan, którego każda ściana jest prostokątem. Ta definicja jest równoważna.
„Poznaj scrapbooking!”
FIGURY GEOMETRYCZNE Pracę wykonali : Adam Nikodem Maksym Wróbel Bartłomiej Kaleta Szata graficzna i efekty: Adam Nikodem Materiały: Maksym Wróbel Bartłomiej.
Prostopadłościan i sześcian.
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
WIELOKĄTY PODOBNE DR BOGDAN STARUCH.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Kalejdoskop – potrzebne rzeczy
Naprawa uszkodzonej stacyjki
RENOWACJA KRZESŁA INSTRUKTAŻ Autor: Dorota Jewczuk.
Autor: Katarzyna Zaborowska
  FASCYNATOR INSTRUKTAŻ Autor: Aga Ostrowska.
Torebka ze spodni jeansowych
BIŻUTERIA KORALIKOWA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI Autor: Katarzyna Zaborowska
KÓŁKO I KRZYŻYK INSTRUKTAŻ Autor: K. Zaborowska.
BIŻUTERIA RECYKLINGOWA – BIŻUTERIA ,,Z ODZYSKU”
OPASKA INSTRUKTAŻ Autor: Dorota Jewczuk.
PUDEŁKO - SCRAPBOOKING
Zapis prezentacji:

MATA SENSORYCZNA INSTRUKTAŻ Autor: Dorota Jewczuk

MATERIAŁY I NARZĘDZIA Wycinamy z grubego arkusza filcu prostokąt o wymiarach 60 cm x 80 cm, Odmierzamy 4 długości taśmy, każdy po 80 cm i przyszywamy je do naszej bazy tak, jak widać na rysunku poniżej.

SPOSÓB WYKONANIA W wybranym miejscu przyszywamy frędzle.

Ze sztucznego futerka wycinamy także kwadraty o wymiarach 20 cm x 20 cm i naszywamy je na filcową bazę. W wybranych miejscach naszywamy zamki.

Z kolorowych kawałków materiałów o różnych fakturach i kolorach wycinamy kwadraty o wymiarach 20 cm x 20 cm i naszywamy je na bazę pozostawiając z jednej strony otwór.  

Każdą powstałą kieszonkę wypełniamy ziarnami, orzechami, foliowymi woreczkami itp. „Zamykamy” kieszonki, zszywając otwory maszynowo lub ręcznie. Przyszywamy w wybranych miejscach druciak i gąbki.

Dodatkowo możemy ponaszywać guziki, koraliki itp Dodatkowo możemy ponaszywać guziki, koraliki itp. Jeśli posiadamy nitownicę, warto urozmaicić matę, wykonując kolorowe otworki: przy użyciu nitownicy robimy dziurki w wybranych miejscach, w otworkach umieszczamy kolorowe nity,

ponownie, używając nitownicy, zaciskamy nity. Gotowe!

Przymocowujemy zabawkę do stołu, zawiązując pod spodem blatu taśmy (wstążki) i mata do stymulacji sensorycznej skończona!