ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Pewnie i bez lęku do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w letniej sesji 2006 r."
Advertisements

Blok I: PODSTAWY TECHNIKI Lekcja 7: Charakterystyka pojęć: energia, praca, moc, sprawność, wydajność maszyn (1 godz.) 1. Energia mechaniczna 2. Praca 3.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
BO! Małopolska czeka na Twój pomysł i głos!. Zasady Składanie Wniosków WeryfikacjaGłosowanie Ogłoszenie Wyników Ewaluacja ZADANIA POWIATOWE ZADANIA SUBREGIONALNE.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Umowy Partnerskie w projektach zbiór najważniejszych składników Uwaga! Poniżej znajdują się jedynie praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia umów. Dokładne.
Rozliczanie kosztów działalności pomocniczej
Departament Polityki Regionalnej Mój region w Europie Aktualizacja Planu komunikacji Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
ZAD Ł U Ż ENIE NA DZIE Ń 31.XII.2008 R. I WYNIKI FINANSOWE ZA OKRES I-XII 2008 ROK SP ZOZ DLA KTÓRYCH SAMORZ Ą D WOJEWÓDZTWA DOLNO Ś L Ą SKIEGO JEST ORGANEM.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
Wykorzystanie map numerycznych i teledetekcji w turystyce i edukacji leśnej III Krajowa Konferencja „SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W LASACH PAŃSTWOWYCH”
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zasady kontroli Wnioskodawców w PPLeader+
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Rozwiązywanie zadań tekstowych przy pomocy układów równań. Opracowanie: Beata Szabat.
ZASADY PROMOCJI W EUROREGIONIE GLACENSIS KŁODZKO 16 lutego 2010 Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Kryteria wyboru wykonawcy jako jeden z kroków ku jakości w ewaluacji - doświadczenia Jednostki Ewaluacyjnej Województwa Zachodniopomorskiego Monika Lemke.
Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….………….
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
WYPEŁNIANIE FORMULARZA – KRÓTKI KURS
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
Programy nauczania.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Wyniki projektu naukowego
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Trendy w Public Relations
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Części składowe treści pisma
1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Przychody i koszty działalności
Zmiany w Umowie i Projekcie
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Temat: Pliki— miejsce na komputerowe informacje
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zgłoszenie do konkursu
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
INSTRUKCJA.
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Nazwa firmy Biznesplan.
Pracownia techniki biurowej
Instrukcja.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Wymagania w zakresie promocji i informacji – logowanie
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Forum Komisji Dialogu Społecznego
Raport o stanie gminy dr hab. Dawid Sześciło.
FIRMA ……………………………..…..
KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Zapis prezentacji:

ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ WZP/WIS/U-332-35/19 Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. KONCEPCJA ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ

UWAGI WSTĘPNE: Ad. I i II. Briefy oraz treatmenty do dwóch rodzajów filmów z beneficjentami (2,5-3-minutowych filmów przeznaczonych do emisji w Internecie i 1-minutowych filmów przeznaczonych do emisji w kinach i salach fitness) muszą pozwolić określić Zamawiającemu czy przedstawiona forma realizacji zamówienia jest odpowiednia. W rozumieniu Zamawiającego obydwa te dokumenty mają być kreatywnymi opisami pomysłu Wykonawcy na realizację tego projektu: - w przypadku briefów mają one zawierać informacje m.in. na temat odbiorców filmów, głównych celów realizacji zamówienia, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją tego projektu. Mają precyzować i określać zadania stawiane firmie produkującej filmy, - treatmenty natomiast w rozumieniu Zamawiającego mają dawać wyobrażenie indywidualnego i kreatywnego projektu koncepcyjnego, decyzji oraz wizji reżyserskiej dotyczącej realizacji filmów oraz przedstawiać ogólną koncepcję dotyczącą całej serii filmów – 2,5-3 minutowych i osobno 1-minutowych. Ad. II. Scenariusz i opis założeń realizacyjnych spotu powinny w sposób jasny opisywać jego całościową koncepcję. Koncepcja powinna być przedstawiona zarówno w formie opisowej jak i wizualnej (storyboardy, materiały poglądowe itd.) i zawierać: - szczegółowe informacje na temat klimatu spotu, oprawy dźwiękowej, tonacji i kolorystki, obsady, propozycji planów zdjęciowych i ich lokalizacji, użytych technik, ilości i rodzaju kamer, montażu filmu oraz ew. innych elementów, które zdaniem Wykonawcy mogą być istotne, a które nie zostały wymienione, - referencje dotyczące animacji (jeśli mają być używane) przedstawione w postaci krótkiej poglądowej sekwencji, min. 10 sek. animatic (Zamawiający dopuszcza przedstawienie jako materiału poglądowego poprzednich produkcji Wykonawcy – materiał musi być przedstawiony w formie linku oraz dostarczony na płycie CD w formatach np.: MPG4, AVI, MOV). Ad. III. Przedstawienie koncepcji graficznej strony internetowej, materiałów promocyjnych przeznaczonych do emisji w Internecie, oprawy wizualnej filmów musi pozwolić Zamawiającemu na ocenę, w jaki sposób Wykonawca zamierza wykorzystywać Key Visual Lidera Zmian w różnych elementach graficznych i wizualnych wykorzystywanych w ramach całej kampanii. Wśród elementów prezentowanych w formie graficznej muszą znaleźć się minimum: wizualizacja strony głównej strony internetowej wydarzenia Lider Zmian, minimum 2 projekty banerów do wykorzystania w mediach społecznościowych (w treści zachęcanie do głosowania na projekty), wizualizacje oprawy wizualnej filmów, tj. minimum statyczny projekt czołówki filmu i belek z podpisami osób mówiących. POZOSTAŁE UWAGI: 1. W zależności od specyfiki danego materiału może on być przedstawiony w formie opisów/obrazków/czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcia/grafiki itp. Mogą też być dodane jako załącznik do niniejszego dokumentu. 2. Dokument można modyfikować, np. zwiększając liczbę stron, wymagane jest jednak zachowanie układu i kolejności poszczególnych pozycji.

I. 2,5-3-minutowe filmy przeznaczone do emisji w Internecie 1. Brief

I. 2,5-3-minutowe filmy przeznaczone do emisji w Internecie 2. Treatment

II. 1-minutowe filmy przeznaczone do emisji w kinach i salach fitness 1. Brief

II. 1-minutowe filmy przeznaczone do emisji w kinach i salach fitness 2. Treatment

III. Spot promocyjny 1. Scenariusz

III. Spot promocyjny 2. Założenia realizacyjne spotu promocyjnego

IV. Koncepcja graficzna 1. Wizualizacja strony głównej strony internetowej Lidera Zmian

IV. Koncepcja graficzna 2. Projekty graficzne materiałów promocyjnych przeznaczonych do emisji w Internecie (minimum 2 projekty banerów internetowych)

IV. Koncepcja graficzna 3. Wizualizacje oprawy wizualnej filmów (minimum statyczny projekt czołówki filmu i belek z podpisami osób mówiących)