GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak budować zespół ludzi w e-biznesie? Mateusz Romanowski ZadajPytanie.pl sp. z o.o. ul. Puławska 12 lok Warszawa
Advertisements

Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Literary Reference Center Przewodnik
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Z ASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z I NTERNETU. 1. C HROŃ SWOJĄ PRYWATNOŚĆ W SIECI ! Jeśli bierzesz udział w jakimkolwiek forum publicznym w Internecie,
Sf [strefa fryzur] MłodzieżoweMiniprzedsiębiorstwo Numer ewidencyjny: Zespół Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego Ul. Budowlana Mińsk.
PRAWA DZIECKA. Nikt nie może mnie poniżać, Krzywdzić, bić, wyzywać. I każdego mogę zawsze Na ratunek wzywać.
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Komunikacja z dzieckiem
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
JUSTYNA ŚLIWIŃSKA-SROKA
Wytwarzanie oprogramowania sterowane przypadkami testowymi
Bądź częścią rozwiązania
Wyniki projektu naukowego
Bezpieczeństwo w sieci
NASZA PRZYGODA Z PROJEKTEM UNIJNYM
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
System komputerowego wsparcia liczenia głosów
Sprzedaż produktu lub usługi
Jak sobie radzić z cyberprzemocą?
LEKCJA BEZPIECZEŃSTWA
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
- efektywne wsparcie doradcze
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
Test.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
MOJE KOCHANE DZIECKO!... Być może mnie nie znasz, ale Ja wiem o tobie wszystko. Wiem, kiedy siadasz i kiedy stoisz. Znam każdy twój krok. Ps 139,1-3.
Prawa Dziecka Wykonały: Sylwia Łaguniak, Lidia Kukieła, Beata Florczak.
DZIAŁ MARKETINGU I KARIER AWF
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
Budowanie braterskiej wspólnoty-
Czym się zajmujemy? Przedmiotem działań naszego miniprzedsiębiorstwa jest produkcja i sprzedaż ręcznie robionych poduszek.
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentomania.
Staż 2017.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
Pozytywne myślenie.
Moja filozofia życiowa….
Moja filozofia życiowa… 1.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Wyniki projektu naukowego
Sp.j U Karyny.
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w żyrardowie
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo 2016/2017
Zawsze słyszymy o „zasadach” ze strony kobiet
Zapis prezentacji:

GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów i czego można się od nich nauczyć

Jak wygląda DUŻY klient ?

Moja definicja grubej ryby: z kim negocjuję?

Moja definicja grubej ryby: z kim negocjuję?

Jak się pracuje z grubymi rybami?

Podstawowe narzędzie pracy:

Podstawowe narzędzie pracy:

Podstawowe narzędzie pracy:

Podstawowe narzędzie pracy:

Podstawowe narzędzie pracy:

1 zasada współpracy z dużym ważnym klientem: Wizualizujemy: POMYSŁY BUDŻETY PODSUMOWANIA WSZYSTKO

1 zasada współpracy z ważnym klientem: Wizualizujemy: POMYSŁY BUDŻETY PODSUMOWANIA WSZYSTKO patrzcie, rośnie!

2 zasada współpracy z ważnym klientem: ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

2 zasada współpracy z ważnym klientem: ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

2 zasada współpracy z ważnym klientem ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA, ponieważ: mamy okazję się poznać osobiście mamy okazję zapytać o rzeczy, o które nie wypada pytać mailowo pokazujemy nasze zaangażowanie DYREKTOR MARKETINGU POKAZUJE SWOJE ZAANGAŻOWANIE PRZED SWOIM SZEFEM! (na żywo łatwiej też sprzedać dodatkowe rozwiązania)

2 zasada współpracy z ważnym klientem ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

2 zasada współpracy z ważnym klientem ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY :(

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY TESTOWANIE DZIAŁANIE EFEKT

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

=

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

Jeśli nie umiesz wycenić SEO, weź 20% z budżetu PPC To ryzyko, które prawie każdy może podjąć.

5 zasada współpracy z ważnym klientem NIE TRAĆ CZASU NA PIEDOŁY

5 zasada współpracy z ważnym klientem NIE TRAĆ CZASU NA RZECZY PIERDOŁY pisanie opasłych audytów SEO raportowanie zdobywanych linków tłumaczenie zmian w algorytmie Google etc…

Czego możesz się nauczyć od dużych ryb pracując z małym klientem

1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz.

1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz. Z oferty przetargowej: „Konfiguracja i analiza map ciepła w Yandex” :) „Tworzenie dedykowanych satelit (profesjonalnych portali o tematyce motoryzacyjnej)” :)) „Artykuły sponsorowane na WhitePress / LinkHouse (budowanie dobrego PR-u marki)” XD

1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz. Z oferty przetargowej: „Konfiguracja i analiza map ciepła w Yandex” :) „Tworzenie dedykowanych satelit (profesjonalnych portali o tematyce motoryzacyjnej)” :)) „Artykuły sponsorowane na WhitePress / LinkHouse (budowanie dobrego PR-u marki)” XD

2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

3. Nie odmawiaj – WYCENIAJ!

3. Nie odmawiaj – WYCENIAJ!

4. Nie oczekuj na wdrożenie optymalizacji

4. Nie oczekuj na wdrożenie optymalizacji

„no zaś coś chcą, jakieś tejtle kanonizacje” 5. Nie twórz problemów, ale je rozwiązuj „no zaś coś chcą, jakieś tejtle kanonizacje”

6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki

6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki

6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki Słabe KPI: zasięg w Google pozycje fraz ruch organiczny czas na stronie, Bounce Rate, etc.

6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki Słabe KPI: zasięg w Google pozycje fraz ruch organiczny czas na stronie / Bounce Rate Mocne KPI: przychód wypełniony formularz pobrany cennik wykonany telefon ŻYCZENIE KLIENTA

Etyka pracy w sprzedawaniu i prowadzeniu usług SEO

Co mogę zrobić, żeby Twój szef był zadowolony z Twojej pracy? Kluczowe pytanie: Co mogę zrobić, żeby Twój szef był zadowolony z Twojej pracy?