O niedzielę wolną dla handlu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA NIEREJESTROWANA W BUDOWNICTWIE
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
TEORIE LOKALIZACJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Unia Europejska Oparta na trzech filarach I filar-gospodarczy
INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN Listopad 04 – Grudzień
CZY POLSKA GOSPODARKA MOŻE SOBIE POZWOLIĆ NA OSŁABIENIE DYNAMIKI EKSPORTU? dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa,
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
Wpływ na polską przestrzeń przewidywanych trendów rozwoju i restrukturyzacji polskiej gospodarki.
Charakter wymiany handlowej między polskimi regionami a krajami Europy Bałtyckiej Stanisław Umiński Ośrodek Badań Integracji Europejskiej,
Handel Międzynarodowy
Teoria handlu międzynarodowego Heckschera - Ohlina
Podstawowa analiza rynku
Teoria handlu międzynarodowego Heckschera - Ohlina
Maciej Tokarski wg publikacji P. Opali i A. Rzońcy Ile wolności gospodarczej Wolność a wyniki gospodarcze ze szczególnym uwzględnieniem Polski.
Protekcjonizm handlowy a instytucje polityczne
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
RYNEK W UJĘCIU MARKETINGOWYM
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Bezprzewodowy szerokopasmowy dostep do internetu w pasmie 3,6-3,8 GHz (WiMAX)
Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Strategie Marketingowe Dużych Koncernów Międzynarodowych
Analiza sytuacji płatniczej w kraju
Działania operatora systemu przesyłowego na rzecz konkurencyjnego rynku energii Warszawa, 22 czerwca 2006 roku.
Gospodarka w Polsce po roku 1989
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Podatki a funkcja konsumpcji
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Dla: Pomorze Zachodnie Bruksela 11 maja, 2012 Piotr Madziar – Komisja Europejska 11/05/12 Wyzwania dla Europy – Konsekwencje dla Polski.
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Polski rynek detaliczny paliw płynnych
Analiza strategiczna spółki AmRest
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
w zakresie ograniczania „szarej strefy”
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Międzynarodowa integracja gospodarcza
Sławomir Sztaba Szkoła Główna Handlowa Kolegium Ekonomiczno-Społeczne
„Poprzez krainy Zjednoczonego Królestwa- Irlandia Północna”
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
J. Wilkin: Ekonomia Podstawowa analiza rynku Wprowadzenie do ekonomii Wykład 4 (konspekt) Jerzy Wilkin.
KRÓTKOOKRESOWE REAKCJE ZATRUDNIENIA NA ZMIANY KONIUNKTURY GOSPODARCZEJ W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ Mariusz Zieliński Maciej Wolny Politechnika.
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Problemy zrównoważonego rozwoju różnych formatów handlu w Polsce Autor: dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, prof. IBRKK PRZEDSIĘBIORSTWA SEKTORA HANDLU I USŁUG.
6. Przygotowanie programu rozwoju eksportu Dr hab. Jerzy Cieślik.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku UE A.M. Zarzycka.
STRATEGIA EUROCENY I JEJ ELEMENTY PLAN 1.Determinanty ceny na rynkach europejskich. 2.Dyferencjacja euroceny. 3. Standaryzacja euroceny.
Prof. dr hab. Roman Sobiecki
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
MAKROEKONOMIA Dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz
Prof. dr hab. Roman Sobiecki Determinanty dochodu narodowego c.d.
Zasady budowania oferty inwestycyjnej przez jst
Wspieranie rozwoju rodzimej mikroprzedsiębiorczości
MAKROEKONOMIA Dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Praca w niedziele jako ograniczenie wolności/ umowy jako ograniczenie swobody działalności
Transformacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej
Obserwatorium kultury
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
Zapis prezentacji:

O niedzielę wolną dla handlu Marcin Zieliński

Pierwsza Bitwa o handel

Druga bitwa o handel Podmioty o dużej skali działania i dużych obrotach mają przewagę konkurencyjną nad małym i średnim handlem detalicznym. […] Fiskalne dociążenie podmiotów uprzywilejowanych [!] skalą działalności pozwoli wyrównać pole konkurencji między handlem mało- i średniopowierzchniowym a sklepami wielkopowierzchniowymi. Uzasadnienie do projektu z 2012 roku Nowy podatek ma […] przeciwdziałać ekspansji zagranicznych sieci handlowych, które, dysponując środkami i odpowiednim know-how, potrafiły szybko podporządkować sobie rynek handlu detalicznego naszego państwa. Uzasadnienie do projektu z 2015 roku