Witamy wiosnę śpiewająco… Monika Downar 22 marca 2019r. klasa 1d
Cele: Dowiem czym są dźwięki, a czym muzyka, rytm, melodia, jej nastrój; Zaśpiewam poznane piosenki, zagram akompaniament na instrumentach perkusyjnych;
Metody pracy: 1. Śpiewanie; 2. Gra na instrumentach; 3. Aktywne słuchanie muzyki;
Kryteria sukcesu (NaCoBeZu) Powiem czym są dźwięki, rytm, melodia, nastrój muzyki; Zaśpiewam poznane piosenki i zagram akompaniament na instrumentach perkusyjnych; Zgodnie bawię się i działam w zespole i w grupie;
Zadania edukacyjne Piosenki na dobry początek: „Wróbelek” i „Wietrzyk chuligan” z instrumentalizacją; „Muzyczny kącik” - wypowiedzi na temat dźwięków i elementów muzyki; Piosenka „Ewka Marchewka”; Aktywne słuchanie muzyki – zabawy: „Pajączek”, „Polka” Piosenka „Męska decyzja”; Muzyczna niespodzianka;
Bieżąca Informacja zwrotna
Podsumowanie celów lekcji zdania niedokończone… „ocena kciukowa” Dziękuję za wspólna pracę i zabawę